Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Colt střílí slepými náboji

Je nový. Ale zase ne úplně. Mitsubishi Colt přijede po Novém roce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vasek 88

Ať se učí u Italů

Hodně slepými, myslim,že by mělo nabít alespoň jako MITO,,,ale to se lehko říká a těžko dělá co?:o)...no jo no...Italové jsou prostě Italové, kteří si umí vyrobit autíčko:o)...třeba se to jednou ti s coltem za pasem naučí:o)...

0/0
10.12.2008 21:41

Petr

Re: Ať se učí u Italů

MiTo je krásné to je pravda. Já ale co se týče celkové životnosti a dílenského zpracování věřím tomu Coltu. Stačí se podívat na statistiku poruchovosti, kdy byl Colt v roce 2008 nejlepší ve své třídě. Na co pěkné malé auto, které je stále v servisu a mám z něj šedivé vlasy. Italové jsou na výši, co se týká vzhledu, v tom ostatním, co potřebuje běžný uživatel jsou ehmm trochu pozadu. Jen se koukněte do Německé inzerce, kolik je tam těch Alf se špatným motorem. A ještě technická poznámka. Kolik myslíte, že je u nás značkových servisů a prodejců Alf. 3. Ano tři, není to překlem. A Mitsu? Asi 15. Tak kam si půjde zákazník koupit auto? K prodejci/servisu, který je vzdálen 40km, nebo 190km?

0/0
14.2.2009 19:06

Petr

Re: Ať se učí u Italů

MiTo je krásné to je pravda. Já ale co se týče celkové životnosti a dílenského zpracování věřím tomu Coltu. Stačí se podívat na statistiku poruchovosti, kdy byl Colt v roce 2008 nejlepší ve své třídě. Na co pěkné malé auto, které je stále v servisu a mám z něj šedivé vlasy. Italové jsou na výši, co se týká vzhledu, v tom ostatním, co potřebuje běžný uživatel jsou ehmm trochu pozadu. Jen se koukněte do Německé inzerce, kolik je tam těch Alf se špatným motorem. A ještě technická poznámka. Kolik myslíte, že je u nás značkových servisů a prodejců Alf. 3. Ano tři, není to překlep. A Mitsu? Asi 15. Tak kam si půjde zákazník koupit auto? K prodejci/servisu, který je vzdálen 40km, nebo 190km?

0/0
14.2.2009 19:06

katchule

video

skvělý video:    

http://zpravy.idnes.cz/diky-vam-jsem-ve-vate-vzkazuje-bohac-v-klipu-proti-firme-cez-p4u-/domaci.asp?c=A081126_220704_domaci_dp

0/0
27.11.2008 14:44

mirek

to je hnus

ten Colt je pěkně hnusný auto který se v česku skoro nevidí. takovej nepovedenej neprodejnej japonskej šunt vyrobenej někde v maďarsku..

           zlatá česká fábie. [>-][>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
21.11.2008 22:43

Josef

Re: to je hnus

Až přestaneš tahat kačera na provázku a přesedláš na tříkolku a pak počkáš ještě pár let, tak pak možná oceníš skutečné kvality aut. Přijdeš třeba i na to, že Colt se vyrábí někde jinde, než v Maďarsku a že mu zlatá "česká" fábie nesahá ani po ventilky. Ona skutečná kvalita aut je někde jinde.

0/0
21.11.2008 22:57

Iveta

Re: to je hnus

Ten Colt má ale malej kufírek. Tam bych asi kočárek s nákupem nenatěsnala. Proč ten COLT má tak malinkatej kufr ? A jako auto je to ošklivka, já jako žena bych dala přednost novému červenému Renaultu Twingo, nebo Fordu KA.  VV

0/0
21.11.2008 23:27

Flegmatik

Re: to je hnus

Proč má nový Colt skoro o 40 l menší kufr než současný při úplně stejné karoserii, by mne taky zajímalo. Samozřejmě, každému se líbí něco jiného - po uvedení na trh v r. 2004 se mi Colt také moc nelíbil. Přednosti auta se ale musí hledat někde jinde. Jinak Twingo má v základním uspořádání jen 165 l kufr, Káčko sice 224 l, ale protože je postaven na společné platformě s Fiatem 500 s rozvorem 230 cm, tak to bude auto spíš jen pro 2 lidi.

0/0
22.11.2008 8:21

xx

Re: to je hnus

Kolikrát Ti ty De@bile máme psát, že se Colt nevyrábí v Maďarsku. Tam se vyrábí Suzuki Swift. Colt se vyrábí v Nizozemí (pro De@bila, který nezná země to je Holandsko). Je to na stejné lince, kde se vyráběl Smart FourFour. Pleteš hrušky a jablka dohromady.:-©

Vážená redakce, která nechce uveřejnit přízpěvek. De@bil není vulgární výraz, nýbrž lékařská diagnóza. Na Mirka platí beze zbytku.8-o

0/0
22.11.2008 17:24

Flegmatik

Nechme autora žít

my co máme Colta, víme své. Příznivce masových značek stejně nepřesvědčíte. Kdo celý život jezdí ve fabiích, polech, cliech atd. teď zajásá, jaké má dobré auto, kdo jezdí v japoncích, bude zase vybírat mezi nimi. A mně nakonec vyhovuje, že na hyperparkovišti hypercentra se nikdy nemůže stát, aby vedle mne stály 3 stejná auta stejné stříbrné metalízy.

0/0
21.11.2008 7:03

mirek

Re: Nechme autora žít

ty iqvoni co to meleš. ten Colt je hnusný nepovedený japonský auto vyrobený v maďarsku. Fábie je proti tomudle zmetkovi mercedes. [>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-]

       

0/0
21.11.2008 22:51

Flegmatik

Re: Nechme autora žít

;-D Jsem se zasmál po ránu. Pán si ráčí plést pojmy s průjmy. Nerozezná Colta od Swifta!!!. Ale jo, Fabia je fakt skvělé auto, pro fakt skvělé lidi!!!

0/0
22.11.2008 7:50

Venda

Re: Nechme autora žít

Pán je dozajista znalec. Proti jemu je i ten co sesmolil recenzi výše naprostý břídil.

0/0
22.11.2008 14:40

KulaCZEk

autor recenze je....

Obycejny jarda z Jeric, s autem jezdi maximalne na nakupi do teska a to tak jednou za mesic, nema vubec zadny vkus ale pritom dokaze zhodnotit co ma styl a co ne ,zato moc dobre vi co je to tuctovy desing, mysli si ze napsal agresivne progresivni recenzi, usina a mysli pritom na schumiho, je odbornik na jizdni vlastnosti a zaroven vyhlaseny ladic podvozku, v Katalansku nikdy nebyl, psat recenzi neumi protoze skace z jednoho do druheho a HLAVNE.....

Pusobi na me jako nekdo hodne malim pindi*em.

0/0
20.11.2008 19:36

Vlastas

Vynikající auto

Po přečtení zaujatého článku o Coltu, jsem pochopil jak se dá pohanět tak vynikající auto, jako je Colt. Podle mého názoru redaktor nikdy s Coltem nejel. Vlastním Colta 1.3 rok a půl, jsem s ním velmi spokojen a mám najeto 12tis. km. Auto má spotřebu do 6,5 litru a to ho nikterak nešetřím. Polovinu km jsem najel po dálnici svižným tempem a zbytek po městě. Je fakt, že se mi starší provedení líbí více, ale je to možná otázka zvyku. Jestli motor a podvozek zůstal stejný, vůbec bych se ho nebál, naopak bych ho vřele doporučil.

0/0
20.11.2008 18:56

blues

Re: Vynikající auto

...tý jooo! Za rok a půl 12tis. km... To auto se skoro nezastaví.... :-))

Autor ale nehaní dosavadní typ, ale ten nový....

0/0
21.11.2008 13:30

Jeníček

Re: Vynikající auto

Kolik máš najeto s trakařem ty?

0/0
21.11.2008 14:28

Vlastas

Re: Vynikající auto

Jsem bývalý řidič z povolání, který najezdil v práci 1250000 km bez nehody. Nyní jsem už v důchodě a na nějaké velké kilometrové výkony nemám chuť a ani peníze. Vzpomenete si na mě, až Vám bude 64 roků. To budete rád, že vůbec ještě budete moci jezdit. Přeji mnoho a mnoho kilometrů, hlavně bez nehody.R^

0/0
21.11.2008 15:44

mirek

Re: Vynikající auto

Colt je šunt. [>-][>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
21.11.2008 22:54

Josef

Dotaz

Můžu se zeptat pana autora, jestli Colta doopravdy viděl? Tomu , že se v něm svezl, po přečtení jeho článku totiž nevěřím. Asi jen poslouchal jednu paní co něco povídala a pak to pustil dál. A autům zřejmě rozumí ještě míň, než ta paní co mu to napovídala. Měl bych pro něj jednu radu, slova klasika: O autech už nepište a pro jistotu nepište vůbec.

0/0
20.11.2008 17:59

Tomáš

Co je to za člověka???

Tak tohle je recenze za všechny prachy chlape!!! Redaktoři Auto.idnes.cz Proberte se a vykopněte toho břídila. Člověk co nerozumí autům,neumí napsat článek a ještě je zaujatej,nemá  tady co dělat!;-O(Y)!Rv

0/0
20.11.2008 14:21

Venda

Colt

Mitsubishi Colt můžeme klidne zařadit na špičku ve třídě malých vozů. Bohužel v česku jsou jeho kvality a tím i prodeje nedoceněné. Možná i díky takovýmhle snůškám blábolů, jako je tento článek. Colta mám a ve Fábii jezdím služebně, takže můžu srovnávat. A za dva a půl roku se mi nepovedlo najít nic, v čem by byla Fabia lepší.

0/0
20.11.2008 9:44

Venda

Sedačky?

Jedním z hlavních problémů jsou sedačky. Třeba s těmi, které jsou ve fabiii, se vůbec nedají srovnat. ........  Tahle větička mi stačí. Alespoň pro moji postavu jsou sedačky v Coltu vynikající. Předevčírem jsem by nucen sedět dvě hodiny na nejluxusnějších kožených sedačkáv v Octavii II a byl to děs! Pokud v novém Coltu zůstaly sedačky stejné jako v původním, tak autor asi neví o čem mluví, nebo je dobře placeným propagátorem škodovky.

0/0
20.11.2008 8:45

Flegmatik

Re: Sedačky?

Musím potvrdit, sice nemají nejlepší boční vedení, ale mají optimální tuhost, ta vypouklina vzadu na sedáku pod opěradlem je taky při dlouhých cestách fajn a opěrka hlavy je sice jen výškově stavitelná, ale není kilometr od hlavy jako v jiných autech

0/0
20.11.2008 9:29

libienski

Tady to vypadá

že se obchoďák mafry nedohodl s bossem inzerce u tří diamantů;-)

0/0
19.11.2008 23:28

REDE

Kinkor je mimo

Autor článku je dosti mimo. Díky takovýmto břídilům dostávají málo znalí řidiči nepravdivé informace a na základě nichž se rozhodují. Colt má výborný podvozek, nejdynamičtější motor, nejvíc místa pro cestující, nejspolehlivější dle ADACu atd. Akorát má pravdu v tom, že nový Coltík není tak úžasně variabilní jako nynější model. Což je škoda.

Jinak agresivní výraz prcka rozhodně není tuctový. Buď upoutá a nebo pohorší,ale rozhodně vás nenechá chladnými.

0/0
19.11.2008 18:58

Panasonic

škoda

nový facelift mu teda neprospel,vypada nejak pomracene a je z nej tuctove auto,soucasny typ je vyraznnejsi a libivejsi,tak snad se vzpamatuji z tech prodeju,kterym predurcuji propadak...Rv

0/0
19.11.2008 18:32

Integer

Spoľahlivosť

Autor článku asi netuší čo je to bezpečnosť, stabilita a spoľahlivosť, pretože inak by Fóbiu ani nespomenul. A ako prišiel k názoru, že si chlap nekúpi malé auto s dravým vzhľadom ... ??? To mi ostane navždy veľkou neznámou.

To Flegmatik: Autor sa o tom nezmienil, pretože o autách vie veľké deravé.

0/0
19.11.2008 9:37

Flegmatik

Sedadla, motor

Jezdím současným Coltem. Zkuste si v něm sednout dozadu a pak přesednout do jakéhokoliv auta této třídy. A kolik vozů této třídy má z objemu 1332 ccm výkon 70 kW. Kufr v základním uspořádání není pro českého chalupáře, ale cožpak musíme všichni posuzovat auto podle velikosti kufru?. A proč autor nezmínil, že Colt je dle ADACu ve své třídě nejspolehlivější auto a že Fabia obsadila 18-20. místo!!!

0/0
19.11.2008 9:07

Jindrich

Motor

Jo, Colt už i starší verze má tenhle motor. Musím říct, je to dobrý motor. Ale Škodovka se dala na cestu přeplňování, takže se můžeme těšit relativně brzo na jeden takový dáreček z její produkce. A myslím si, že se nebude mít naprosto za co stydět! R^

0/0
19.11.2008 8:40

_

Prcek

takovej prcek a nejslabší motor, tříválec má 55 kW při objemu 1,1l. U nás do Fábií montují tříválce o objemu 1,2 a výkonu pod 50 kW a to jsou borci ještě schopni tomuto motůrku přidat nejen combi verzi, ale i tažný zařízení

0/0
19.11.2008 7:31

xx

Re: Prcek

Jenomže tohle auto není primárně určeno pro čechy. Z nás opravdu Mitsubishi nežije. To je auto, které bude plnit funkci popojíždědla, jako druhé v rodině na západ od nás. Autor je asi ten typ, co chce mít největší kus auta za co nejmenší peníze. Takhle to ale funguje u nás, protože lidi nemají peníze. Ohledně motoru? Kolik to auto mělo najeto? Pár kilometrů.  Aby byl motor zajetý podával slušný výkon, chce to nejméně 2500 kilometrů. Colt je s tímhle motorem ve svém objemu na špičce/samozřejmě bez přeplňování/ a patří k nejdinamičtějším v segmentu. Je zajímavé, že zde je auto víceméně haněno a v AUTO 7 Světě Motorů, chváleno. No nevím, myslím si, že tahle recenze není moc vyvážená. Podívejte, s jakými motory začíná a končí Fabie.

0/0
19.11.2008 15:15

xx

Re: Prcek

nejdynamičtějším, omlouvám se.

0/0
19.11.2008 15:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.