Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Bezpečnost dopravy: Tachov a Rokycany nejlepší, nejhorší je Hodonín

Nejukázněnější řidiči jsou v Karlových Varech, Ostravě a Olomouci. Nejnebezpečněji je na silnicích v Brně, Plzni a Českých Budějovicích. Vyplývá to z indexu bezpečnosti, který už čtvrtým rokem na základě statistik Policie ČR sestavují statistici České pojišťovny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

TAPKIN

16. 11. 2008 18:18
Tam

se taky nejvíc chlastá.

0 0
možnosti

abstinent

17. 11. 2008 12:41
Re: Tam

Chlastá se všude,jenže ono sem jezdí denně asi 2 tis obyvatel SK za prací, stovky a stovky aut z SK za nákupy-suprmarkety tu rostou jeden za druhým,pak tudy vede docela drsný tah z severní Moravy sm. Vídeň-často nejsou díky  jihočeským matkám obchvaty,takže doprava se např. letos půl roku hrnula přes Bzenec,Vracov a tam lámalo sm. Hodonín a jih nebo dál na Kyjov a Brno.Silnice se mnohdy rozpadly.Ač nemám nic proti Zlínu,pak auta s reg, značkou tohoto kraje naprosto brutálně porušují až na výjimky předpisy, o SK ani nemluvím.Od policei ČR vím,že místní bourají stejně jako jinde a nárůst je dán cizinci a lidmi z jiných krajů, Zlínského určitě.....je to podobné,jako napsat, že úsek D1, který vede krajem Vysočina a je tam hodně nehod,že za to mohou místní obyvatelé.Většinou tam kolem Pelhřimova bourají zcela jiní lidé...

0 0
možnosti
H

Hansusi

16. 11. 2008 8:01
Bezpečnost na silnici.

Pokud se nezavedou přísnější lékařské prohlídky (i psychologem) pro nové zájemce o řidičský průkaz, opakované přezkoušení zdravotního stavu řidičů od 65.roku věku v termínu co 2 roky, tak bude jízda po silnici u nás podobná adrenalinovému sportu. Dále by se mělo více pracovat na informovanosti řidičů o následcích a možných příčinách vážných nehod na našich silnicích. Bohužel den co den jsou dopravní nehody, které končí smrtí lidí. Bohužel...

0 0
možnosti
P

porubak

14. 11. 2008 20:23
Hodonin

chtelo by to ubrat s chlastanim tech vinych patoku;-D

0 0
možnosti

Marf

14. 11. 2008 15:56
Zatim za první pololetí letošního roku?

Za první pololetí letošního roku už z vysokou pravdpodobností udrží čistý štít, leda že by našli nějaký havarovaný auto z června. V listopadu by se spíš hodila informace, jak jsou si vedou v druhém pololetí letošního roku.:-)

0 0
možnosti

larrax

14. 11. 2008 11:55
Přímo v kraji možná ...

.... ale jak jede KV nebo OV mimo svůj region, tak si dávám větší pozor, tahle auta jezdí často velmi rychle a hlavně  nebezpečně předjíždí. Možná je to náhoda, ale já mám prostě takovou zkušenost nebo je to tím, že mimo region jezdí "mazáci" zatímco ti opatrnější zůstávají doma ?

0 0
možnosti

Mirrra

14. 11. 2008 12:00
Re: Přímo v kraji možná ...

Souhlasim, taky mam zkušenost s  KV že jezdí mimo  město dost nebezpečně,stačí jet na KV a jeden se nestačí divit,ale to se týká i vozů se Slovenskou spz,to co předvádějí v Praze si netroufnou ani pražáci :o))Rv

0 0
možnosti
RK

Radek1979

14. 11. 2008 11:21
hurá

sme na tom líp než mechováci :-P

0 0
možnosti

Karel

14. 11. 2008 10:48
Statistika nuda je...

Pokud si dáte půlku prdele do mrazáku a druhou půlku na sporák, tak čistě statisticky je vám vlastně skvěle. A stejné je to i i s touhle statistikou. Rokycany a Tachov mají nejméně smrtelných nehod na svém území, ale to neznamená, že tam jsou nejbezpečnější silnice natož pak řidiči. Je to dáno hustotou dopravy, zejména kamionové, která je v zastavěném území nejnebezpečnejší. Tachov je město "na konci světa" a nevede tudy žádná tranzitní silnice. Podobně jsou na tom Rokycany, které díky D5 leží mimo a nejsou tak zatížené. Navíc Rokycany i Tachov jsou jedny z nejmenší okresních měst v republice, a tak je tak logicky i nejřidší provoz a nejméně nehod.

0 0
možnosti
A

ac97c

14. 11. 2008 10:49
Re: Statistika nuda je...

R^

0 0
možnosti
PP

Roumen

14. 11. 2008 10:15
Beroun...

...je mozna bezpecny z hlediska nehodovosti, ale meli by udelat i statistiku ujem  na dusevnim zdravi. Prujezd Berounem je spolehliva cesta, jak prijit o nervy. 60 mimo mesto, 30 ve meste. Vyjimkou je priblizeni ke krizovatce, kdy se zrychluje na 40 kdyz je zelena, na 50 kdyz je oranzova a na 60 kdyz se zrovna rozsvitila cervena.  Blinkry se nepouzivaji pred maneverem, ale (kdyz uz tak) v jeho prubehu, zastavuje se kde a kdy je potreba, bez ohledu na to, co se deje okolo. Rozjezdy na krizovatce na 1, 2 se radi az po jejim uplnem projeti. Naopak snaha loudala predjet se nekompromisne tresta...takovy louda je ochoten svoje auto treba roztrhat na cucky a zrychluje jak o zivot, jen aby ho nikdo nepredjel. Parkovani je extra kapitola...zajeti do rady podelne stojicich vozidel je nadlidsky ukol. Je na to potreba minimalne dvou mist a vysledkem cele operace je, ze budou obsazena obe. ;-€

0 0
možnosti

larrax

14. 11. 2008 11:56
Re: Beroun...

Já jezdím přes Beroun poměrně často a přijde mi tamnější doprava v pohodě.

0 0
možnosti

Koooorl

14. 11. 2008 10:14
Opravdu se Hodonin pohoršil ?

Nebude za zvýšenou nehodovost v Hodoníne spíše moct dvě obrovské uzavírky svedené do jedné komunikace a take samotný Hodonín kompletně rozkopany?Kolony, semafory, stress a kolize jsou na světě!

0 0
možnosti

Anonymous

14. 11. 2008 9:32
důvod je celkem jasný

Nehodovost klesá s tím, jak úzká je silnice, jak je zatáčkovitá, kopcovitá, rozbitá,jaký je vozový park, jak je hustě obydlena, jak se staví, a tím pádem kolik nákladní dopravy je v činnosti . Předpokládám, že ani na Aljašce nebudou mít dopravní problémy.Řidiči to nemůžou ani pořádně rozbalit. Většina dálnic, u nás D1,D8 apod. díky vysoké hustotě a neustálém lepením na zadky vznikají velmi nebezpečné situace. Čím vyšší rychlost, tím větší je třeba odestup. Bohužel při IQ některých nevyježděných závodníků se není co divit. Přestaňte dělat naschvály,nelepte se na zadky,používejte blinkry, dávejte přednost v jízdě, jezděte plynule a predikovatelně a všem bude dobře.

0 0
možnosti

joscer

14. 11. 2008 10:06
Re: důvod je celkem jasný

No na dálnici bývá většinou případ, kdy vyježděný řidič, protože jede hóóódně přes 130 se lepí na zadek tomu "nevyježděnému", protože ten si dovolil předjíždět (třeba kamion), když jede jen 125.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!