Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bezpečnost dopravy: Tachov a Rokycany nejlepší, nejhorší je Hodonín

Nejukázněnější řidiči jsou v Karlových Varech, Ostravě a Olomouci. Nejnebezpečněji je na silnicích v Brně, Plzni a Českých Budějovicích. Vyplývá to z indexu bezpečnosti, který už čtvrtým rokem na základě statistik Policie ČR sestavují statistici České pojišťovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TAPKIN

Tam

se taky nejvíc chlastá.

0/0
16.11.2008 18:18

abstinent

Re: Tam

Chlastá se všude,jenže ono sem jezdí denně asi 2 tis obyvatel SK za prací, stovky a stovky aut z SK za nákupy-suprmarkety tu rostou jeden za druhým,pak tudy vede docela drsný tah z severní Moravy sm. Vídeň-často nejsou díky  jihočeským matkám obchvaty,takže doprava se např. letos půl roku hrnula přes Bzenec,Vracov a tam lámalo sm. Hodonín a jih nebo dál na Kyjov a Brno.Silnice se mnohdy rozpadly.Ač nemám nic proti Zlínu,pak auta s reg, značkou tohoto kraje naprosto brutálně porušují až na výjimky předpisy, o SK ani nemluvím.Od policei ČR vím,že místní bourají stejně jako jinde a nárůst je dán cizinci a lidmi z jiných krajů, Zlínského určitě.....je to podobné,jako napsat, že úsek D1, který vede krajem Vysočina a je tam hodně nehod,že za to mohou místní obyvatelé.Většinou tam kolem Pelhřimova bourají zcela jiní lidé...

0/0
17.11.2008 12:41

Hansusi

Bezpečnost na silnici.

Pokud se nezavedou přísnější lékařské prohlídky (i psychologem) pro nové zájemce o řidičský průkaz, opakované přezkoušení zdravotního stavu řidičů od 65.roku věku v termínu co 2 roky, tak bude jízda po silnici u nás podobná adrenalinovému sportu. Dále by se mělo více pracovat na informovanosti řidičů o následcích a možných příčinách vážných nehod na našich silnicích. Bohužel den co den jsou dopravní nehody, které končí smrtí lidí. Bohužel...

0/0
16.11.2008 8:01

porubak

Hodonin

chtelo by to ubrat s chlastanim tech vinych patoku;-D

0/0
14.11.2008 20:23

Marf

Zatim za první pololetí letošního roku?

Za první pololetí letošního roku už z vysokou pravdpodobností udrží čistý štít, leda že by našli nějaký havarovaný auto z června. V listopadu by se spíš hodila informace, jak jsou si vedou v druhém pololetí letošního roku.:-)

0/0
14.11.2008 15:56

larrax

Přímo v kraji možná ...

.... ale jak jede KV nebo OV mimo svůj region, tak si dávám větší pozor, tahle auta jezdí často velmi rychle a hlavně  nebezpečně předjíždí. Možná je to náhoda, ale já mám prostě takovou zkušenost nebo je to tím, že mimo region jezdí "mazáci" zatímco ti opatrnější zůstávají doma ?

0/0
14.11.2008 11:55

Mirrra

Re: Přímo v kraji možná ...

Souhlasim, taky mam zkušenost s  KV že jezdí mimo  město dost nebezpečně,stačí jet na KV a jeden se nestačí divit,ale to se týká i vozů se Slovenskou spz,to co předvádějí v Praze si netroufnou ani pražáci :o))Rv

0/0
14.11.2008 12:00

rheinmetal

Re: Přímo v kraji možná ...

To bylo první, co mne napadlo při čtení článku - jakmile vidím karlovarskou značku, okamžitě se klidím, protože je to na osmdesát procent šílenec. (Čímž nechci urazit všechny karlovaráky, ale na silnitz to tak prostě vypadá).

0/0
15.11.2008 18:05

Radek1979

hurá

sme na tom líp než mechováci :-P

0/0
14.11.2008 11:21

Karel

Statistika nuda je...

Pokud si dáte půlku prdele do mrazáku a druhou půlku na sporák, tak čistě statisticky je vám vlastně skvěle. A stejné je to i i s touhle statistikou. Rokycany a Tachov mají nejméně smrtelných nehod na svém území, ale to neznamená, že tam jsou nejbezpečnější silnice natož pak řidiči. Je to dáno hustotou dopravy, zejména kamionové, která je v zastavěném území nejnebezpečnejší. Tachov je město "na konci světa" a nevede tudy žádná tranzitní silnice. Podobně jsou na tom Rokycany, které díky D5 leží mimo a nejsou tak zatížené. Navíc Rokycany i Tachov jsou jedny z nejmenší okresních měst v republice, a tak je tak logicky i nejřidší provoz a nejméně nehod.

0/0
14.11.2008 10:48

ac97c

Re: Statistika nuda je...

R^

0/0
14.11.2008 10:49

Roumen

Beroun...

...je mozna bezpecny z hlediska nehodovosti, ale meli by udelat i statistiku ujem  na dusevnim zdravi. Prujezd Berounem je spolehliva cesta, jak prijit o nervy. 60 mimo mesto, 30 ve meste. Vyjimkou je priblizeni ke krizovatce, kdy se zrychluje na 40 kdyz je zelena, na 50 kdyz je oranzova a na 60 kdyz se zrovna rozsvitila cervena.  Blinkry se nepouzivaji pred maneverem, ale (kdyz uz tak) v jeho prubehu, zastavuje se kde a kdy je potreba, bez ohledu na to, co se deje okolo. Rozjezdy na krizovatce na 1, 2 se radi az po jejim uplnem projeti. Naopak snaha loudala predjet se nekompromisne tresta...takovy louda je ochoten svoje auto treba roztrhat na cucky a zrychluje jak o zivot, jen aby ho nikdo nepredjel. Parkovani je extra kapitola...zajeti do rady podelne stojicich vozidel je nadlidsky ukol. Je na to potreba minimalne dvou mist a vysledkem cele operace je, ze budou obsazena obe. ;-€

0/0
14.11.2008 10:15

larrax

Re: Beroun...

Já jezdím přes Beroun poměrně často a přijde mi tamnější doprava v pohodě.

0/0
14.11.2008 11:56

Koooorl

Opravdu se Hodonin pohoršil ?

Nebude za zvýšenou nehodovost v Hodoníne spíše moct dvě obrovské uzavírky svedené do jedné komunikace a take samotný Hodonín kompletně rozkopany?Kolony, semafory, stress a kolize jsou na světě!

0/0
14.11.2008 10:14

Anonymous

důvod je celkem jasný

Nehodovost klesá s tím, jak úzká je silnice, jak je zatáčkovitá, kopcovitá, rozbitá,jaký je vozový park, jak je hustě obydlena, jak se staví, a tím pádem kolik nákladní dopravy je v činnosti . Předpokládám, že ani na Aljašce nebudou mít dopravní problémy.Řidiči to nemůžou ani pořádně rozbalit. Většina dálnic, u nás D1,D8 apod. díky vysoké hustotě a neustálém lepením na zadky vznikají velmi nebezpečné situace. Čím vyšší rychlost, tím větší je třeba odestup. Bohužel při IQ některých nevyježděných závodníků se není co divit. Přestaňte dělat naschvály,nelepte se na zadky,používejte blinkry, dávejte přednost v jízdě, jezděte plynule a predikovatelně a všem bude dobře.

0/0
14.11.2008 9:32

joscer

Re: důvod je celkem jasný

No na dálnici bývá většinou případ, kdy vyježděný řidič, protože jede hóóódně přes 130 se lepí na zadek tomu "nevyježděnému", protože ten si dovolil předjíždět (třeba kamion), když jede jen 125.

0/0
14.11.2008 10:06

Anonymous

Re: důvod je celkem jasný

Pokud ten kamion jede 120, tak je to problém. Protože když někdo předjíždí, měl by mít rozdíl v rychlosti alespoň 20 km. Po předjížděcím manévru by se měl okamžitě zařadit, pokud má kam, nebo je místo.

0/0
14.11.2008 10:57

ac97c

Re: důvod je celkem jasný

Takových, co bezohledně brzdí provoz  také potkávám dost a rozhodně vytváří více nebezpečných situací než někdo, kdo jede 140 a snaží se nikoho neohrozit ani neomezit. Hlavně, že pan Správný nepřekročí cedulovou rychlost za žádných okolností.

0/0
14.11.2008 11:04

jorocer

Re: důvod je celkem jasný

Kde to je v pravidlech? Podle tebe tedy, když pojedu 130 a dojedu auto, třeba i osobní, které jede 125 neměl bych předjíždět?

0/0
14.11.2008 11:57

ac97c

Re: důvod je celkem jasný

Doufám, že tomu rychlejšímu řidiči v levém pruhu vjedeš hezky před čumák. Protože přece nemá co jet rychleji než 130km/hod, jak se na pana Správného sluší a patří. Takových exotů co se nacpe do levého pruhu ve 120 někomu před čumák, jsem už také potkal dost a rozhodně mě omezil a někdy i ohrozil více, než někdo kdo si jede svých 150, se kterým většinou nemám problém, pokud se mě nelepí na kufr.

0/0
14.11.2008 11:01

jorocer

Re: důvod je celkem jasný

Není to můj případ, že bych někomu vjížděl před čumák, ale vyhražuji si právo, když se chystám předjíždět a ve zpětném zrcátku vidím hodně v dáli auto, tak se nezajímat, jestli jede tak rychle, že bych mu mohl, než dokončím manévr, chvíli překážet a on bude muset přibrzdit. Nevím, proč bych já měl snižovat ze 130 na 100 (třeba za kamionem), pak čekat až mě on milostivě předjede a pak začít předjíždět já. To prostě NE. Že prostě jede rychleji než má je jeho chyba. Já jen musím dát pozor, abych ho neohrozil (omezit můžu). A to si dávám sakra velkej pozor, to mi věř.

0/0
14.11.2008 12:07

Mirrra

Re: důvod je celkem jasný

No,trochu se pleteš,nemáš zapříčinit ani zpomalení,to že jede nějakej vůl jako prase je věc policie a blbosti toho řidiče. Koukám asi s prominutím budeš jeden z těch poněkud zakomplexovanejch,přece TY nebudeš brzdit...já ho radši nechám předjet než abych si případně nechal rozbít auto, na druhou stranu vim že s vozem který vlastním bych dokázal zrychlit na potřebnou rychlost tak abych byl zpátky v pruhu včas....ale to zpomalování obvykle dělaji favoriťáci a jiný prdlavky...ve stylu když mě to nejede,tak proč by někdo mohl jet v klidu,že jo....jen na okraj, nejezdim obvykle víc než 140, jen když předjíždim tak i rychlejc, za jedno neni kam spěchat za druhý to pak zbytečně žere...mluvim samo o dálnici.

0/0
14.11.2008 12:15

jorocer

Re: důvod je celkem jasný

Přečti si zákon 361. Nepřesná citace: "Řidič při předjíždění nesmí ohrozit ani omezit protijedoucí řidiče a nesmí ohrozit ostatní účastníky silničního provozu (tj. i řidiče jedoucí za ním omezit smí)."

Ano, že někdo jede jako vůl, je věcí policie, ale zároveň kdyby k něčemu došlo (a my jsme to přežili) a soudní znalec uvedl, že on podstatnou měrou překročením rychlosti přispěl k dopravní nehodě, bude mít adekvátní podíl viny. Jedná se o judikaturu nejvyššího soudu, kdy řidič je oprávněn počítat s tím, že i ostatní účastníci provozu dodržují pravidla. Je to tzv. princip přiměřené důvěru. Takže si to nejřív nastuduj a pak něco piš. Jinak tu skutečně budeš za blbce.

A když píšu hodně v dáli, mám na myslu 300 metrů a více. To nevím proč bych měl čekat. On pojede 140 a já budu čekat celou věčnost.

0/0
14.11.2008 12:40

ac97c

Re: důvod je celkem jasný

Ano budeš čekat "celou věčnost". Protože, když je pro tebe problém při předjíždění zrychlit tak, aby jsi neomezil ostatní za sebou a přesto se tam nacpeš, jseš ještě více bezohledný řidič než ti co překračují cedulovou rychlost. Jedna věc je vyhláška, druhá věc se chovat tak, aby si ci nejméně překážel a ohrožoval druhý. Jsi klasický příklad pana "vždy slušný" co jede v podstatě v provozu bezohledně vůči druhým ale hlavně, že dle předpisů. Ještě si na netu hraje na mravokárce. Rv

0/0
14.11.2008 12:57

jorocer

Re: důvod je celkem jasný

Ty si také přečti zákon 361, ať znáš alespoň ta nejdůležitější pravidla. Když je nedodržuješ, tak se alespoň nesnaž přesvědčit ostatní, že neexistují.

0/0
14.11.2008 13:25

ac97c

Re: důvod je celkem jasný

Si ho nastuduj sám, hlavně pasáž, kde se píše, že řidič motorového vozidla nesmí ohrozit ani omezit ostatní účastníky, ty mravokárče.

0/0
14.11.2008 13:32

jorocer

Re: důvod je celkem jasný

Při předjiždění nesmí řidič ohrozit ani omezit řidiče protijedoucích vozidel (což na dálnici jaksi nepřipadá v úvahu) a nesmí ohrozit (nikoliv omezit) ostatní účastníky silničního provozu.

K ohrožení jiného účastníka provozu dojde tehdy, jestliž on musí náhle brzdit nebo změnit směr jízdy nebo mu vznikne jiné nebezpečí (ne nebezepčí, že někam přijede pozdě).

Nejsou to sice doslovné citace, ale za tím si stojím, já nepotřebuji nic studovat.

0/0
14.11.2008 13:57

ac97c

Re: důvod je celkem jasný

Takže když se nacpeš před rychlejší vozidlo do levého pruhu na dálnici, nedonutíš ho náhle začít brzdit?

0/0
14.11.2008 14:03

jorocer

Re: důvod je celkem jasný

Když on je cca 300 metrů za mnou, tak je to nacpání se před něj?

0/0
14.11.2008 14:10

Tož

Re: důvod je celkem jasný

Hele, nejde nic paušalizovat, v jedné situaci je to nacpání a v druhé není. Pomalejšího klidně sám pustím (pomalejší dojíždí kamion a rozhoduje se jestli předjet nebo ne když mě vidí padesát a víc metrů za sebou v zrcátku) ale rozhodně mě s.e.r.e. když mě pak míní školit v pravidlech o rychlosti jízdy, drží mě na svých 120  a  nezařadí se když už může. Například když je sto metrů další kamion a on si drží levej protože by ho tam pak nikdo nemusel pustit. Je mi jasný že do pravého se vzhledem k jeho stavu (koleje, rozmlácený panely, kamiony)  nikomu nechce ale ohleduplnost by měla být asi tak až na prvním místě ne? Přiznám se že ani mě se tam nechce a raději jedu přiměřeně stavu vozovky třeba v létě do 160 v levém, rychlejší pustím, pomalejší rychle předjedu nebo je pustím taky, kamiony zásadně nepustím předjíždět když mám přednost já, a asi bych měl být pirát s tou rychlostí ale jedu bezpečněji než haťapka s důchodcem co se rozhodne školit ostatní z pravidel. Asi tak.

0/0
14.11.2008 17:13

Hodoňák

Huráá

Aspoň v něčem jsme nej...;-D

0/0
14.11.2008 8:36

Novacek

imaginární čísla

vzhledem k tomu, že se jedná o statistiku a ta jak známo věda je, tak jsou tato čísla nerelevantní, protože se nepočítá s tím, odkud pochází řidič, který nehodu způsobil. Nehoda se připočítá městu, ale to může mít ve skutečnosti lépe vychované řidiče.

0/0
14.11.2008 8:19

HuLarus

Re: imaginární čísla

To je jedno, kdo to způsobuje. Podle těchhle čísel se dá poznat, kde je rizikovější pobyt. A města se můžou chytit za nos a něco s tím třeba zkusit udělat... Jiná věc je, jak jsou ty čísla stabilní. Jestli jedna nehoda posune město z první příčky na poslední, tak nemá cenu se tím hodnocením zabývat.

0/0
14.11.2008 8:50

spartaman

Uvedeme to trošku na pravou míru

Silnice v Praze se řadí mezi nejnebezpečnější proto, že se sem neustále cpou přivandrovalci z Kladna, Mělníka, Teplic, Boleslavi, Brna, Ostravy, Budějovic, Olomouce, Říčan, Jablonce, Slaného, Ústí, Pardubic, Jihlavy, Tábora, Karlových Varů, Benešova, Kralup............. a ti zde bohužel neumí jezdit a způsobují zmatek a nehody. No hlavně, že platí nižší povinné ručení než místní   :-©

Tím ovšem neříkám, že se mezi pražskými řidiči nenajdou iXioti (jsou a je jich také dost)

0/0
14.11.2008 8:00

Ceska tragedie

hloupost a bezohlednost na silnicich

vetsina jezdi vlevo a pomalu tzn. pokud je rychlost 80 vetsina cechu jede cca 70. a tema samo osobe je blazince s mlhovkama = sotva zacne prset tak 20 prc cechu hned zapne zadni mlhosvetla, maly naznak mlhy a 50 prc sviti mlhovky. Tragedie... Tak neco naivniho a detskeho se fakt na svete nevidi....

0/0
14.11.2008 8:07

joscer

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

Ano a proto je ty přivandrovalce ješte třeba přidusit, neumožnit jim přejet do jiného pruhu, prudce před nimi brzdit, atd.

Jezdím do Prahy jak se služebním autem (pražská RZ), tak soukromým (plzeňská RZ). Velký rozdíl v chování "domorodých" řidičů. Plzeňákovi to třeba osladit, pražské RZ si nevšímají, neboť si myslí, že jsem jedním z nich. V obou případech mám stejný (tak trochu "nepražský") způsob jízdy s maximálním dodržováním pravidel.

0/0
14.11.2008 10:20

ac97c

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

Jojo robotické dodržování pravidel, pořádek musí být, tak je to správné. Miluju  loudaly v levém pruhu, protože axiom pomalu=bezpečně platí vždy, co? :-©

0/0
14.11.2008 10:47

jorocer

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

Nejezdím loudavě v levém pruhu. Ani to, že pomalu=bezpečně jsem nezdůrazňoval. Máš mě snad za vola jen proto, že dodržuji dopravní předpisy?

0/0
14.11.2008 11:55

ac97c

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

Mám za voly mravokárce, co brzdí provoz, cpou se do levého pruhu na dálnici ve 120 km/hod, před rychlejší vozidlo, hlavně, že jede dle předpisů. Bezmozek, co se jen řídí předpisy, ale jinak jede v podstatě jako vůl, omezující ostatní účastníky. A je ti opravdu houbeles po tom,  zda tě někdo předjede ve 130 nebo 140. Tvou povinností je mu uhnout zařazením se do pravého pruhu a do levého se řadit jen pokud se tam někdo neblíží. Tito špuntovači provozu co jen líně předjíždí pomalejší vozidlo, jsou horší než spěchálci. Protože vytváří chuml vozidel kde by jinak každý je projel a pokračoval dál nebo dokonce donutí toho v levém hamtnout na brzdu. Hlavně, že vždy a za všech okolností dodržuješ předpisy.

0/0
14.11.2008 13:08

jorocer

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

No vidím (tedy čtu), že jsi nic nepochopil. Prostě ten co jede 130 pod dálnici je vůl a když magora, co to valí daleko, víc byť jen trochu "donutí" přibrzdit, tak je vůl korunovanej.

Proč je ten, který prostě při 130 začne předjíždět, aniž by kohokoliv ohrozil, špuntovač jen proto, že za ním musí přibrzdit jeden magor, co jede 160 a po chvilce ho dožene?

No doufám, že tebe a tobě podobné na dálnici nepotkám, máš utkvělou představu, že ty jezdíš nejlíp, máš to v ruce atd. atd., takoví jsou nejhorší. Já vůbec nepatřím mezi ty, které ty popisuješ, ale já jsem přesvědčen, že ty patříš prostě mezi ty magory.

0/0
14.11.2008 13:22

ac97c

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

Když jseš přesvědčen, že jedu 160, tak buď, zřejmě znáš lépe než já kolik jezdím. Ale ty jseš ten co se tady přiznal, že předjíždíš na dálnici ve 125 a nezajímá tě, že se v levém pruhu přibližuje rychlejší vozidlo, jedeš přece podle předpisů, tak má přibrzdit on. Bylo by zajímavé srovnání, kdo z nás dvou více ohrozil nebo omezil ostatní, zda ty nebo já, aby si opravdu nebyl ten co jede podle přepisů ale jinak jako vůl bez mozku. Ale ty si tady hraješ na mravokárce a poučuješ ostatní o předpisech.

0/0
14.11.2008 13:30

jorocer

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

Kde jsem psal, že předjíždím ve 125 na dálnici?

Nikde jsem nepsal, že mě nezajímá, co jede v levém pruhu než začnu předjíždět.

Prostě diskuze s tebou je mlácení prázdné slámy. neuznáš jediný argument protistrany.

Jak daleko za mnou tedy (když pojedu 130) musí být auto v levém pruhu, abych tedy předjížděl podle tvého gusta a přitom se nezajímal. jestli on jede 140 nebo 200?

0/0
14.11.2008 13:51

ac97c

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

Cit.: "...No na dálnici bývá většinou případ, kdy vyježděný řidič, protože jede hóóódně přes 130 se lepí na zadek tomu "nevyježděnému", protože ten si dovolil předjíždět (třeba kamion), když jede jen 125...", příspěvek 14.11.2008 10:06. Cit.:"...yhražuji si právo, když se chystám předjíždět a ve zpětném zrcátku vidím hodně v dáli auto, tak se nezajímat, jestli jede tak rychle, že bych mu mohl, než dokončím manévr, chvíli překážet a on bude muset přibrzdit...", příspěvek 14.11.2008 12:07. Tvé "argumenty" jsou jen jedu podle předpisů, ty neuznáváš předpisy, proto ohrožuješ děti. To jsou jako argumenty? Ano je to mlácení prázdné slámy, pořád dokola jen o tvých předpisech.

Nejsi náhodou od dopravní policie, jestli ne, měl by jsi to zkusit určitě by jsi to dotáhl hodně daleko. Takové gumy potřebují, kdy předpisy jsou nad zdravým úsudkem a soudností.

0/0
14.11.2008 14:01

jorocer

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

1. Stále nevidím, kde jsem psal, že JÁ jezdím 125. Na druhé straně nevidím důvod, proč by nemohl ten co jede 125 předjíždět na dálnici. Já když takového dojedu (ať jede i jen 110, pořád má právo předjet kamion, který jede 100) ani brzdu nepotřebuji, vše zvládne většinou jen sundání nohy z plynu. Ono je to i o předvídavosti a odhadu.

2. Zřejmě nečteš že píšu "hodně v dáli"

3. Neohrožuji děti,

4. Nejsem od dopravní policie, jen se tak trochu zajímám o to kdo a jak jezdí. Najezdím totiž ke 40 tisícům kilometrů ročně a setkal jsem se s různými řidič, myslím si že mám zkušeností dost

0/0
14.11.2008 14:09

ac97c

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

Jen nech být, on ani ten pražský cajzl když přijede například do Brna nepůsobí jako extra řidič, zmatkuje stejně jako Brňák v Praze, podobně díky tomu, že jede místy kde to nezná. Je to přirozená věc, když někdo jede v neznámém prostředí, nezávisle na tom, jak je to vyježděný řidič. Takže zalez zpátky do díry, není důvod se vyvyšovat se nad mimopražský s už ohranými narážkami, nejsi o nic víc jen proto, že jsi cajzl. Rv

0/0
14.11.2008 10:43

Mirrra

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

Každej kdo přijede někam kdeto nezná se chová prapodivně, ovšem je zábava pozorovat mělničáky na výpadovce na Teplice jak s polorozpadlejma křápama upalujou na 80-ce 140 a ještě se rozčilujou když jim podstratně novější auťák neuhne okamžitě i když třeba nemá kam, ta samá situace na výpadovce na Chomutov, tatáž situace s kladeňákama,...mmj, zajímavá rovnice...čim starší šunka tim větší prasák, že by komplexy.....?  A pak samozřejmě nevyzrálý Schumacheři se silnýma autama který nevydejchaj že je někdo předjede :o)

0/0
14.11.2008 12:08

spartaman

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

A ty jsi blb. Nebylo to o nějakém vyvyšování, balíku. Přečti si můj příspěvek až do konce, tam to zjistíš.  RvRv

0/0
14.11.2008 12:22

ac97c

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

Sám se projevuješ jako buran, ale hlavně, že jsou mimopražští balíci. Nepřijel jsi do Prahy na babetě?

0/0
14.11.2008 13:00

spartaman

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

Nepřijel. Jen jsem vyjádřil, jak to je, Je jasné, že Pražák se také jinde orientuje trochu pomaleji, ale jde o to, že v Praze jezdí hodně aut a spousta venkovských, tak proto se to projevuje negativně ve statistice. Je na tom něco k nepochopení?  8-o

0/0
14.11.2008 13:29

ac97c

Re: Uvedeme to trošku na pravou míru

A ti mimopražští "přivandrovalci" jak si je tady nazval na úvod vlákna, se tam po té vaši Praze projíždí jen tak pro zábavu, že?

0/0
14.11.2008 13:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.