Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ojetiny, které si musíte koupit hned teď

Předpředposlední BMW řady 3, první generace Nissanu Primera, Renault Clio ze začátku 90. let nebo "stará" Mazda MX-5 - skvělá auta, která už mají léta služby za sebou. Rozhodně ale nepatří do sběru. Hledali jsme auta, která se vyplatí koupit do konce letošního roku, od ledna za ně budete muset zbytečně připlácet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cohy

seru platit

žádnej přepis budu litat bez přepisu a aj bez STK [>-]!nebudu dava takovy prachy

když auto je za 20tacu a je to šrot i když letí jak šutr 221koní už párkrát posralo kapoty policejním fabijím v našem okrese....."a co ty jejich OCTAVKY ať je vyšpulijou hošové" MADE IN JAPAN    ;-€;-€;-€;-€ OF EU

0/0
17.12.2008 4:42

Jack

Clio

Tak presne toho clia na fotce (i barva sedi :-) se chci zbavit najeto 80tis a nikdo ho kupodivu nechce :-). Asi to bude tim ze tyhle auta jsou uz fakt hooodne stary.

0/0
5.12.2008 16:27

cohy

Re: Clio

DÁM 1000KČ TheFuturama@email.cz

0/0
17.12.2008 4:50

yetti_z_hor

touha za par kacek

BMW 850CSi

0/0
4.12.2008 13:14

cohy

Re: touha za par kacek

strč si do prdele prstRv............ta touha tě přejdeR^

:-© za ty ušetřený kačky mi zaplať ten přepis(Y)

0/0
17.12.2008 4:47

venkovan

trapárna.......

spousta lidí dává starý auto mladejm,aby se naučili jezdit ve starším

0/0
1.12.2008 15:29

Dromy

Dobré

No já jsem původně přemýšlel také o BMW e36, ale nakonec jsem skončil u Golfa III. generace. Jsem s ním spokojený. Do tohoto výbětu bych ale ještě přece jen zařadil dalších několik aut.. ..pokud se ovšem bavíme o dobrém svezení za malou cenu.. ..Mitsubishi Colt, Mazda 323f, Toyota Corolla, Honda Civic. Nějak mě to k těm Jam´poncům táhlo, i když jsem nakonec skončil u Němce. Jsou to zbytečně podceňovaná auta (proto levná) s výbornou spolehlivostí. Pokud srovnám svého Golfa s Myšákem ze stejné doby, je rozdíl technické úrovně patrný. Na Golfovi mám kupříkladu tuhou zadní nápravu, ale Colt má Lichoběžníky, případně Mazda McPeerson. O motorech je asi zbytečné mluvit, u VW koncernu za něco stojí leda tak TDI, nebo 100HP 1,6i, ostatní mají malý výkon, nebo velkou spotřebu. Osobně mám 75 HP 1,8i, což je v porovnání s konkurencí té doby lehce úsměvné.

0/0
28.11.2008 11:27

Štvavá vysílačka

Re: Dobré

Souhlas. Benzíny u VW této generace nic moc (krom té 1,6 a VR6V).

  Ale Golf III 1,9 TDi 75k ještě s rotačním čerpadlem bude lítat furt. Mám ty auta rád už od Golf 1.

  A Golf V mě neuráží:-)

 

Dodnes pohledný auto je BMW 3 1.generace (tuším od r.1991). Stále pěkný auto!

0/0
28.11.2008 21:32

cohy

Re: Dobré

8-o t i ma přejet golf V a ne tě uražet ŠULINE

0/0
17.12.2008 4:49

__XXXX___

A co

kdybych měl ve Fáčku motor z Fábie, splňující normu Euro 4??? Taky se bude platit za přeregistraci??;-D

0/0
27.11.2008 19:24

katchule

video

skvělý video:    

http://zpravy.idnes.cz/diky-vam-jsem-ve-vate-vzkazuje-bohac-v-klipu-proti-firme-cez-p4u-/domaci.asp?c=A081126_220704_domaci_dp

0/0
27.11.2008 14:36

OndraTM

A jak to bude s novodobýma ojetinama

Rozumím tomu proč se snaží zejména poslední dobou neustále snižovat emise, dbát o ekologii atd. atd ...ALE v článku jsou uvedena spousta příkladů aut, které řidiči při ježdění přináší radost, jsou vzhledem ke svému věku i relativně spolehlivé a hlavně slouží dlouhou dobu a jsou opravitelná. Myslím, že by bylo velmi zajímavé přečíst si podobný článek za dalších 10 let ...myslím, že dnes tolik opěvované výkřiky moderní techniky jako Prius, celá řada Lexusů nebo nesmyslnou elektronikou prošpikované Hondy, Renaulty by v podobném článku tolik opěvované nebyly. Zatímco BMW E36 s pravidelnou údržbou může bez problémů jezdit a skvěle sloužit 15 i více let ...chtěl bych vidět auto na baterky jako je Prius právě po 15 letech a jeho celkové náklady na jeho provoz. Nová auta jsou čím dál víc neopravitelné spotřební zboží.

0/0
26.11.2008 22:13

Honza423

Re: A jak to bude s novodobýma ojetinama

Ano důležité je to "s pravidelnou údržbou" - zvláště u Vámi zmiňovaného BMW. Jenže jsou i lidi kteří potřebují s autem jezdit nikoliv pravidelně stát v servisu a pro tyto jsou zde jiné vozy. Primera, corolla a pod. BMW rozhodně ne.

0/0
27.11.2008 20:54

Dromy

Re: A jak to bude s novodobýma ojetinama

No u BMW je to o tom, jak se o něj staral předchozí majitel. Pokud koupím 318is, což je asi tan nejlepší motor který se dával do E36 a měl to předemnou nějaký dvacetiletý tuzer, tak to něj proinvestuju spoustu peněz, než to bude co k čemu. Ale pokud se mi podaří koupit dobře po majiteli, který se o auto staral a pečlivě jej servisoval, pak se mi Bavoračka odmění tím, že bude velmi spolehlivá. Kamarád kdysi koupil 324d E30 a prvotní náklady byly děsivé, nacpal do toho spoustu peněz než ho začal provozovat, ale od té doby je spolehlivé. Všechno je to o lidech a koupit něco výkonnějšího, lehce sportovního a staršího je v ČR vyloženě hazard, protože většinou to prošlo pod rukama nějakému puberťákovi, co si myslí, že je cool jezdit v červených otáčkách..

0/0
28.11.2008 11:34

ostuda

no fuj

přesně.. také mě hned napadly přepisy - mimo zde uvedene tipcars hlavne asi auto.cz, rubrika ojetiny.. k smíchu.. Rv clanek o nicem

0/0
25.11.2008 20:05

Jintaj

Špatně opsáno z Tipcars

Je hezké, že se redaktoři nechávají inspirovat i u jiných internetových automagazínů, nicméně doporučuji si články pánů Vaculíka a dalších přečíst důkladněji. Např. pro MB-124 doporučují hlavně zážehové slabší motorizace, neboť diesely mají kvůli službě u taxi najetý příliš velký počet kilometrů. Nejlepší 124ka je však beze sporu E500, s osmiválcem o výkonu 240 kW, vyráběná u Porsche de facto manuálně, která je ve srovnání  s pomalými nafťáky opravdovou raketou! Tenhle vůz si také už hezky dlouho drží cenu na trhu ojetin cca 10 tis €, přesto, že se vyráběl do roku 1996 - mimochodem nový stál u nás 2,5 mil. CZK...

0/0
24.11.2008 16:10

Bohouš

LPG

Jak to má být s auty na LPG?

0/0
21.11.2008 16:35

novák

nejlepší je koupit do konce roku

Když jsem se dozvěděl o těch ekologickej tisícovejch poplatcích za starý auta od roku 2009 tak jsem vzal kalkulačku a pořád mně vychází levnější koupit auto třeba typu BMW s nadčasovou technikou levnější, než nový auto.

Vyzkoušel jsem několik takovej starších aut ve srovnání s novějšíma a nebyl v tom tak velkej rozdíl. Nakonec jsem koupil v  ESA bazaru v Praze BMW trojkový řady - 36

a jsem spokojenej. Za malý penize skvělý auto.a ještě jsem dostal velkou slevu. Nedivim se , že se neprodávaj nový auta. R^R^;-D

0/0
21.11.2008 12:10

Dromy

Re: nejlepší je koupit do konce roku

dobrá reklama na ESA auto. Nechceš sem ještě plácnout odkaz, jak tam prodávají spravované bourané vraky se stočeným tachometrem? Myslím že po áčkách je to to nejhorší místo pro koupi auta.

PS: když jsem kupoval já, byl jsem se u nich jen podívat a když jsem viděl, že za 13let starou Corollu chtěli 50k a to byl v podstatě vrak, rychle jsem utekl pryč a dovezl si auto z DE.

0/0
28.11.2008 11:39

Chimera

Chyba v tabulce u BMW

Ahoj redakce a čtenáři,

máte chybu v tabulce kde píšete o BMW 1.8i @ 103kW... správně to má být 1.8iS, je to jenom detail, ale žádná 1.8i z řady 36 od BMW nikdy 103kW neměla. Jen a pouze model iS.R^

0/0
20.11.2008 23:04

VLDX

Boužel týká se to i Clia II

Poplatky se týkají i Renaultu Clio II, protože to se vyrábělo už od roku 1998. A 8V motor se tam motuje snad dodnes do verze Clio Storia! Stejná auta se stejnou motorizací a plnění emisí EURO - jedno z roku 1999 bude platit a druhé o pár měsíců mladší ne! To je opravdu možné jen v kocourkově jako je Česká Republika Rv[>-]

0/0
20.11.2008 21:36

X

Re: Boužel týká se to i Clia II

Schválně si natruc koupím Dacii Logan 1.4 nebo 1.6 8V (r.v. 2009) , abych panu Bursíkovi ukázal co si o něm myslímRv

0/0
20.11.2008 21:45

Tiger Wůds

BMW E36

Jen doplním, že E36 není předposlední "trojka" od BMW. Tou je řada E46.  "Odborník" idnes nějak opomenul současnou trojkovou modelovou řadu E90, která se vyrábí víc než 3 roky. Co dodat ? ;-DRv

0/0
19.11.2008 23:36

speedy

Re: BMW E36

prostě odborník z iheute

0/0
20.11.2008 13:20

inosh

Prodam BMW 525e

Prodam BMW 525 r.v. 1986 (E28), bezovy interier, sibr, posilovac, abs, elektrony, krasavec, prede jako kote. Pouze do dobrych rukou.

0/0
19.11.2008 22:05

Honza423

Re: Prodam BMW 525e

He he. My potřebujem auto na ježdění a ne kotě do servisu ;-D

0/0
27.11.2008 21:19

koko šajz

jj.....

s tim BMW E36kou mě moc nenadchli ale kdo ví jak to věechno bude.....super kára tak nepište o sběru...;-)

0/0
19.11.2008 22:05

Honza

Prodám Calibru

Prodám Calibru - Turbo r.v.96, šestirychlostní, 150kW, čtyřkolka i el. šíbr naprosto funkční, zelená metalíza, klima, el okna, šestikvalt, béžová kůže, serviska. Najeto 161tis, nová TK a zimní obutí, původním majitelem dealer Opelu - auto prostě v pořádku. Vady: Vinou špatného parkování naprasklý zadní nárazník (cca 10cm prasklina v plastu), drobné provozní škrábance v laku. Cena 100tis, fotky na požádání :) Č.Budějovice granger7 (kyseláryba) seznam.cz

0/0
19.11.2008 21:09

tom206

Re: Prodám Calibru

není to trochu moc za 12 let  starej střep??? ;-D

0/0
21.11.2008 14:09

yendulka

Re: Prodám Calibru

To je ono - pro někoho starej střep, pro někoho krásný vybavený auto s duší. Spousta lidí pořád porovnává cenu auta s novou Fabií za 250tis, která jen tak tak jede, do kopce se musí tlačit a je ráda, že ve výbavě má kola :(

0/0
25.11.2008 11:05

tom206

Re: Prodám Calibru

 Nic proti Calibře, kdybych se chtěl trochu svézt, asi bych taky spíš sedl do Calibry s dvoulitrem, než do Fábie HTP, ale 100 litrů je trochu dost, za to se dá pořídit BMW řady tři a to svezení bude kapánek lepší.....   

0/0
26.11.2008 10:27

aphextwin

žádný hned

Vždyť tyhle auta taky zlevněj o tu částku, kterou budete muset zaplatit na úřadě. Tak jakýpak hned teď. Všechny starší auta budou díky tomu hůř prodejný, tak spadnou na ceně...

0/0
19.11.2008 21:05

Cd.

platíme a platíme a platíme ....

Poplatky poplatky a zase další poplatky ... další výpalné pro občana, který už tak nemá peněz na rozhazování a potřebuje jen nějaké auto např. na přesun do práce nabo k lékaři a prostě jen nemá na novější. Někteří holt znají lepší způsoby jak utratit ušetřené finance za auto z 97 versus roku 2003  o stejné užitné hodnotě a jediném rozdílu v emisích vyšších o cca 30 g na 100 km . Vybrané částky se prohýří v recyklačních společnostech a až dojde na likvidaci těchto aut tak se bude muset zavest něco nového. Ještě jsem neviděl státní úředníky kterí by hospodařili s přebytkem a ukládali peníze do budoucna až budou potřeba a tyto auta se budou likvidovat V tomto státě je to na :-©

0/0
19.11.2008 20:28

Andee

No...

Jen nechápu, proč je v tom seznamu Golf III, kámoš ho před rokem musel prodat, na pohled zachovalej, ale velký investice a opravy. Najeto měl cca 170tkm. Poslední dva roky do něj cpal hodně peněz... Nevim, jestli to je zrovna ideální volba...

0/0
19.11.2008 19:32

VLDX

Re: No...

Golfy nejsou moc dobrej kup a G III už vůbec ne. Proto jsem šel raději do Renaulta! Jo a ten kámoš ho měl určo stočenýho, místo 170k musel mít alespoň 370k

0/0
20.11.2008 21:38

Thomas

Re: No...

já zase každým rokem toho svého Golga prodávám, a on potvora drží a drží ....mám s ním najeto víc jak 235 tis a na motoru ani šáhnuto, nebylo třeba.

0/0
6.12.2008 21:45

Čmoda

saab

zapoměli jste Saab, ať už 9000CC do r.v. 1992 či CS/CSE od 92. maximální pohodlí 5m auta, Výborný 2,3T motory, spotřeba 8-9l a hlavně totálně směšná cena za limuzínu, která absolutně nerezne(CS/CSE). Samozřejmostí kůže, el. sedačky, dřevo u většiny modelů

0/0
19.11.2008 17:42

Volvoman

Re: saab

jasně, a taky na většinu vozů Volvo, taková 850R to je jízda!

0/0
20.11.2008 13:10

eLzyx

Re: saab

jo, 850R je špica kára. Já mám o pár let mladšího Volvíka - C70 T5 a kdybych ho prodával, zaplatím také poplatek :-/ Ale Bursík má smůlu ... jen tak svoje volvítko prodávat nebudu, takže ode mě neuvidí ani korunu. Nedávno jsem byl na servisní prohlídce ve 180t km a byla mi pouze doporučena výměna spojovací tyče za cca 2000Kč R^ A předtím se měnil jen spotřebák. Takže spolehlivost - příkladná.

0/0
7.12.2008 1:15

sunrise77

potrebujem poradit..

kto sa vyzna..ceknite mi toto BMW..aky mate nazor?podotykam, mam rodinu, takze nepotrebujem trhat asfalt.. dakujem http://bmw-rada-3.autobazar.eu/316i-id760309.html

0/0
19.11.2008 16:01

Brachy

Re: potrebujem poradit..

Kdyby to bylo koupene na Sk, tak tomu lze verit.

Bohuzel je to dovoz, takze na 90% nebudou sedet kilometru a muzes z toho mit kasicku. Jestli ses blizko, tak tam zajdi, mrkni na servisku a zavolej do puvodniho (nemeckeho/rakouskeho) servisu jestli souhlasi km.

0/0
19.11.2008 20:12

vlašák

Mazda a

Nissan R^

0/0
19.11.2008 13:35

lev

chyby?

jenom dvě technické.  U calibry s 16V 2.0 praskaly hlavy válců natolik že už skoro nejezděj. A starší verze BMW M3 s 210kW má obsah 3.0. Jinak dobrej článek, na poměry idnesu :)

0/0
19.11.2008 9:39

Calibra and Vectra friend

Re: chyby?

Tento problem s praskanim hlav valcu byl pouze u hlavy od firmy Kolben Smith. Hlavy vyrobene firmou Cossworth tento problem nemaji.

0/0
19.11.2008 9:53

lev

Re: chyby?

nevěděl jsem, dík

0/0
19.11.2008 10:44

calibra man

Re: chyby?

Jak už upřesnil "kolega", u 2.0 i 16v záleželo na výrobci. Sám jsem měl Calibru s 8v, motor dobrej, určitě přežije auto, takovej ten k neutahání, ale výkon nic moc. Teď mám 16v a na to jak je Calibra stará, tak dá s tímhle motorem na pr.el i namachraným 1.9TDi. Ty maji navrch jenom prvních pár metrů, kdy má motor tah, ale pak už se propadají, protože když dostanete tenhle 16v do otáček, necháte 1.9TDi ze Skodafamily za sebou ... Srovnejte si taky ostatní auta z roku 1990, jak vypadali, vybavení atd. Calibra zaslouží tuto "síň slávy"

0/0
19.11.2008 20:52

calibra man

Re: chyby?

Ještě jsem zapoměl doplnit, že moje Calibra 2.0i 16v má na tachu 240.000 km a to je původem z Itálie, takže možná je tento údaj daleko od pravdy. Ale rozdhodně výkon nedá znát svoje stáří. Lidi co nemají Calibru rádi v ní asi nejeli ...

0/0
19.11.2008 20:55

__XXXX___

A kde je Fáčko?

to od ledna ztratí veškerou svoji hodnotu ;-D

0/0
19.11.2008 8:59

yenda

Re: A kde je Fáčko?

Ale nestojí za to ho honem kupovat ;-D;-D;-D

0/0
19.11.2008 9:45

_

Re: A kde je Fáčko?

fáčko netřeba zmiňovat, zachovalé jsou už  v dobrých rukou a ta ve stavu šrotu nejsou prodejná ani teď :-)

0/0
19.11.2008 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.