Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

R8: nejlepší audi ze všech v akci

Na pár chvil jsme zkusili tu NEJposlednější, ale také NEJlepší položku ceníku Audi. R8 vtrhla mezi zavedenou konkurenci před dvěma roky a stále je vyprodáno. Užijte si těch pár kilometrů s námi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gogo

Slabé...

Je veřejným tajemstvím, že bude ostřejší R8, cca do roka s upraveným desetiválcem z Gallarda, cca. 550PS. Jinak audiny jsou nedotáčivý těžký turbokrávy... R8 je z nich ještě relativně nejlepší, a to díky motoru uprostřed.

Naprostý souhlas - za 2,5 mega se dají koupit mnohem sportovnější auta, tohle je kravaťáckej čajíček na lovení bab...

0/0
2.12.2008 2:39

fastdriver

Re: Slabé...

No slabé bych zrovna neřekl. Pravda, silnější motor opravdu bude, nicméně i se 420k hledáš na silnici těžko soupeře. Ano, sportovnější auto se dá koupit, problém je ale kde ho využit, leda v zahraničí.:-/

0/0
2.12.2008 10:56

vitkov

Re: Slabé...

hele nekde jsem cetl v anglickem deniku, jak si mnoho navinaru myslelo ze to bude sunt a pak kdyz to dostali do ruky tak je to jedno z nej aut za tu cenu - vykon dostacujici, skvely jizdni vlastnosti...i porsche za nim bylo....atd atd....nesudte jen proto ze to je audi.....EVO taky nevypada k svetu, ale co je pod kapotou je famozni

0/0
2.12.2008 15:14

X

Sorry, ale raději Porsche

Tohle vypadá fajn, ale Porsche je Porsche. Tohle prostě není sporťák, je to takové neslané nemastné.

0/0
1.12.2008 22:30

miker

A takhle strašně

grcáš na EU, tak si kup něco z indie, číny nabo Ruska ty pakoni, Na tom vogrcanym kontynentě, kde dejcháš se staví prvotřídní sporťáky z celýho globu. Přibližujou se Japonci s montovnou sporťáků v Belgii a US korvety, jinak si utíkej něco obstarat třeba v Jižní americe ty nespokojenej rádobyznalče.;-(

0/0
1.12.2008 19:57

zdenál

nejposlednější

Copak to znamená NEJposlednější, já jsem myslel, že když je něco poslední, tak zatím už nic není, ale tady za tím bude asi ještě poslednější a nejposlednější.

0/0
1.12.2008 19:35

cyp

Re: nejposlednější

to je stejny jako nejoptimalnejsi :) coz se na idnes vyskytuje taky celkem casto ...

0/0
1.12.2008 20:50

Shackall

Parodie na supersport

Prehistorický motor 4,2 l V8 původem z velkých sedanů, výkon vyhoněný co to šlo tak na tři čtvrtiny původní životnosti, přičemž žere i trávu u silnice.

Interiér 90% koncernové řešení - tj. plus minus totéž co máte v Passatu.

To vše za tři miliony. Fajn.

Až se budu chtít svést v něčem podobném, koupím si tak 13 let starou A8 zhruba za 100 - 120 tisíc korun. Budu mít plus minus totéž, akorát to bude víc vrzat, nepůjde mi pár zbytečných krávovinek a rychlost budu mít omezenou na cca 250 km/h (kdypak jste tolik jeli naposledy :-))

Až - přesněji řečeno jesli - budu mít na auto v podobné cenové relaci, nebude to Volkswagen ;-D;-D

0/0
1.12.2008 19:12

runner

Re: Parodie na supersport

Je vidět, že jste v audi nikdy neseděl, jinak byste nemohl napsat že má stejný interiér jako Passat. Mám A5ku a když přesednu ke kolegovi do Passatu tak je to kulturní šok ;-D

0/0
14.12.2008 9:21

jet

Málo PS, hezký design, ale nejede.

RS4 a RS6 oba bi-turbo nedají R8 šanci, krásné a pomalé.;-D

0/0
1.12.2008 18:43

samuel

...

dlouho se ceka, protoze je obrovsky zajem, v new yorku pred par mesici napsal jeden nadsenec velkou reklamu ze vymeni svoje ferrari za R8. Porsche je urcite lepsi, R8 je neco noveho se zajimavym designem

0/0
1.12.2008 18:36

jet

Re: ...

no to je pěkná pitomost.

0/0
1.12.2008 18:45

icmek

nejvíc to ocení pupkáči při nastupování.

R^;-D jinak.. to auto má tvar. to se musí nechat. viděl jsem to párkrát na silnici a je fakt zážitek, když to projede kolem. není ale rychlejší rodinné kombi RS Avant? :D

0/0
1.12.2008 16:48

tvuj kamos

Re: nejvíc to ocení pupkáči při nastupování.

Nene, rychlejsi je jedine 15 let stara hnijici Honda, prece, neee?

0/0
1.12.2008 18:16

icmek

Re: nejvíc to ocení pupkáči při nastupování.

no jasně! ;-DR^

0/0
1.12.2008 19:00

auuutsch

nemecky design = nuda

Designove nic moc to neni. Neco takovyhho vyrabeli japonci a americane uz v minulem stoleti. :-P:-P:-P

0/0
1.12.2008 15:49

samuel

Re: nemecky design = nuda

az nato ze designer byl ital u alfy romeo byl zas designer nemec :) ktery ted prestoupil do audi :)

0/0
1.12.2008 18:33

designove nula

Re: nemecky design = nuda

To je jedno, odkud je designer. Ten ital zrejme udelal i mnohem zajmavejsi navrhy, ale nemci dobremu designu nic nerozumi. Tak si vybrali tuhle tu variantu. Tu nejnudnejsi variantu.

0/0
2.12.2008 8:41

Jintaj

Prostě další potenciální hromada zmuchlaných plechů...

..Od Leoše Mareše!

0/0
1.12.2008 14:47

hives

Re: Prostě další potenciální hromada zmuchlaných plechů...

Neumis cist? Nelze uplne vypnout ESP, rozumej ted uz to kazdej druhej Matej nezbori a nepripravi nas o drahe servisni hodiny;-D

0/0
1.12.2008 17:17

Alex

..audi umí dělat auta...

..nádherný kus a v reálu vypadá taky pěkně. Jen mě zarážejí ty ceny...cca 3 mio mě přijde dost ustřelené...ale s ohledem na objem výroby je mi jasné, že se to po celém světě musí udat okamžitě....

0/0
1.12.2008 14:30

iuos

hmm

je jasný, že tabulková spotřeba je blábol, ale když už s tím jezdili, tak mohl napsat, za kolik...

0/0
1.12.2008 14:12

Bastard

Re: hmm

nemohli, páč už by jim žádný audi na test nepůjčili

0/0
1.12.2008 15:28

OndraTM

Mně se moc nelíbí

Nelíbí se mi dvoubarevné lakování a taky to jaký je to prcek. Jinak Audi pokus vyrobit něco "exkluzivního" vyšel a evidentně sousta zákazníků má jiný názor než já, Taky bych nesnesl šílenou dodací lhůtu, když to auto chci a sportovní auto většinou vic chci jak potřebuji, tak by to bylo pro mě velké utrpení. Asi 3 měsíce jsem měl možnost jezdit se starou RS4 Avant a pak s RS 6 Avant a i když to bylo působivé, tak mi nepříliš vyhovovali. Moje volba, pokud by to mělo být sportovní auto, by byla Nissan GT-R (proboha, proč se nejmenuje dál Skyline!!)

0/0
1.12.2008 13:38

icmek

Re: Mně se moc nelíbí

žádnej prcek to neni... je to imho delší než fábie a díky světlý výšce to o to víc působí dlouhym dojmem.

0/0
1.12.2008 16:49

Honyschek

Re: Mně se moc nelíbí

Mno delsi nez fabie je skoro kazde auto :)

0/0
2.12.2008 10:02

Shackall

Re: Mně se moc nelíbí

Skyline? Hm, pán je labužník :-)

0/0
1.12.2008 19:14

audi4ever

nejlepší???

teda nevím v jakých audi ten redaktor jezdil, ale ať si vyzkouší A8 6,0 L W12 a uvidí, co je nejlepší audi ze všech. v případě výkonů ať se sveze v RS6 a uvidí, že R8 je proti tomu prd. To jsou podle mě nejlepší modely audi...

0/0
1.12.2008 11:22

Reight

Re: nejlepší???

Co to meles? A8 je limuzina a RS6 ma srovnatelnou dynamiku s tim, ze R8 je stavena sportovneji, precejen RS6 vychazi z modelu A6. Tys snad nekdy v R8 jel? Ocividne ne.

0/0
1.12.2008 11:29

tripik

Re: nejlepší???

nic ve zlem ale pravdepodobne o aute budes vedet prd....kdyz si toto schopny napsat.....provnavat limuziny (at jsou sportovni jak chteji) a sportaka je blbost........prujezd prvni zatacky by te o tom mel presvedcit.

0/0
1.12.2008 14:36

Sasan

Re: nejlepší???

AŤ se každému líbí, co chce, já bych radši, s ohledem na rodinu, bral RS6, holt, je to spíše hodně muziky za hodně peněz. Je praktičtější, není to jednoúčelové auto. R8 je málo muziky za hodně peněz. A výkonově oba modely snesou srovnání. Ale mít na to peníze..

0/0
2.12.2008 17:49

regazzi

Re:

Skopčáci design prostě neumí :-P

0/0
1.12.2008 9:49

no_name

Re: Re:

Design je věc osobního vkusu. Mně se R8 vzhledově líbí a stejně tak většina jejich aut (kromě TT a Q7). Nicméně popis toho auta je děsivej.

Sice výborné uspořádání (motor uprostřed), zajímavý podvozek, ale ten zbytek... Příšerná převodovka, zastaralý motor, nevypnutelné EPS, celkové ladění auta spíš někam k luxusním sedanům... :(

Jako kluk jsem byl Audinama unešenej, hltal jsem Svět motorů, články o Audi 80 a popisy systému Quattro. Ale kde jsou kvalitní kousky osmdesátých let... Dnes to jsou tuctová auta, u kterých se mi sice líbí design, ale technika, jízdní a užitné vlastnosti mne už nějak neuchvacují. V každé třídě - od limuzíny přes rodinného kombíka, SUV až po sporťák - bych našel mnohem zajímavější auta. Konkrétně u sporťáků bych víc věřil horkokrevným Italům, precizním Japoncům nebo bych šel do stylových american muscles (tam člověk ani nepředpokládá kdovíjaké jízdní vlastnosti, ale dá se s nima užít i tak dost zábavy). Sporťák je prostě srdcová záležitost a to Audi nesplní...

0/0
2.12.2008 1:09

Jindřich

Porsche koupilo VW?

Takže už je to jasná věc? Tohle potvrzení mi jaksi uniklo, takže děkuji autorovi za informaci. I když jí nevěřím :-P

0/0
1.12.2008 9:30

kluboš

Re: Porsche koupilo VW?

jasná věc je, že v koncernu zvyšuje neustále svůj podíl... už dlouho.

0/0
1.12.2008 10:19

klarel

Re: Porsche koupilo VW?

Jasné, 75 % je na dohled

0/0
1.12.2008 15:20

Danny_Kay

Skoda,ze to auto...

...neni aspon trochu hezke, kdyz uz ma takove parametry...ale co, stejne na nej nemam, tak mi to muze byt jedno...

0/0
1.12.2008 9:27

Trm

hnusny jako kazdy auti

:-©:-©:-©

:-©EU:-©

:-©:-©:-©

0/0
1.12.2008 8:52

DOCA

Cena

Základem je možnost odpočtu DPH.

0/0
1.12.2008 8:25

Keny

To s tou cenou je žert,ne?

Jak může kupující nést náklady(rizika) za neshcopnost výrobce dodat vůz do 1 týdne? Kupní smlouva je uzavřena a tím to pro klienta končí! Navíc klient složí peníze a prodejce s nimi může "libovolně" disponovat, takže další mínus pro klienta. Mám Audi rád.tohle auto je parádní kousek, sám jezdím v A6, ale tohle jednání je z mého pohledu hnus.  :-© Rv 

0/0
1.12.2008 7:07

Tom

Re: To s tou cenou je žert,ne?

tak si ho nekupuj ...

0/0
1.12.2008 8:13

vita

Re: To s tou cenou je žert,ne?

při objednávce auta se neuzavírá kupní smlouva ty popleto jeden. Existuje výrobce který je schopen dodat  auto do 1 týdne? Takového neznám(pokud nekupuješ skladovku).

0/0
25.12.2008 22:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.