- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kamarádka si před 5 lety kupovatala auto v Auto Esa a do dnešní doby ji bez problémů jezdí. Žádné opravy na tom autě nedělali, když opomenu pravidelný servis... S autem jezdí bez problému a ikdyž koupila ojetinu, tehdy 2 roky starou, tak do něho téměř neinvestovala. Takže doporučuji koupit ojetý vůz v auto esa
Svůj první studentský vůz jsem koupil v bazaru a tenkrát to pro mě byla investice jako hrom. Během roku jsme investovali do auta jednou tolik a pak nás to přestalo bavit a prodali jsme ho s takovou ztrátou, že se nám protáčely panenky. Další vůz byl tři roky starý a byl od značkového servisu - sloužil nám bezproblémově čtyři roky, teprve při prodeji technik zjistil, že byl bouraný právě v místě poruchy nápravy. Nechci domýšlet, co se mohlo stát. Satisfakcí může být, že majitel bazaru, který nám prodal kdysi náš první vůz, byl pak odsouzen za pojišťovací a jiné podvody s auty, bazar zmizel. Druhý pak přišel o zastoupení dané značky. Boží mlýny asi melou, nicméně naše další auto bylo fabia - malé, levné, ale nové a neměli jsme s ním žádný problém. Teď máme fabii kombi, je dva roky stará a zatím s ní taky není problém, doufám, že jsem to nezakřikl.
Pokud tedy někdo hogofogo chce jezdit ve velkém autě a nemá na něj, musí počítat s tím, že "dojde na vysloužilý taxík". Dobře mu pak tak.
Tu poslední větu nemyslíš vážně viď? Podle ní bych snad i řekl že závidíš těm co maj něco lepšího než máš ty Nebo mi vysvětli kdo to je hogofogo, kdo si jde do bazaru koupit ojetý auto např. střední třídy starý tak, že už skončilo svou službu jako taxi? Nebo jsou snad všechny auta taxi "jen luxusní vozy" a jsou jako zánovní dávany do bazaru? A dobře mu pak tak? V tom případě seš vůl.
Nemůžu si pomoct, ale ten poslední odstavec (...v AAA kontrolujou 107 věcí....) je prostě skrytá reklama a v mých očích to idnes.cz o kus sráží. Nevím čím to je, v AAA Auto jsem nikdy nic nekupoval, ale slyším o nich jen to nejhorší, ať od lidí co tam auto prodali, tak hlavně od těch co ho tam koupili (od lidí přímo co znám nebo i z Internetu). Nejednou taky byl bazar AAA vidět v TV v občanském judu (příp. podobnýho pořadu na ČT). Ať mi nikdo neříká, že je to prostě náhoda nebo spyknutí proti AAA!, ani to nebude náhoda, s tim bazarem není prostě něco v pořádku, a já osobně si tam auto nikdy koupit nepůjdu.
Já v AAA kupoval dvě auta. Jsou slušní jen do té doby, než se něco podělá a jdete reklamovat. Pak Vám slušně nabídnou, ať si seženete soudního znalce, protože veškeré vady, které se vyskytnuly jsou způsobeny běžným opotřebením atd. atd. Ale upřímně řečeno, neznám bazar, kde by člověk dopadnul jinak, protože o peníze jde až v první řadě.
V nekterych EU krajinach se jako rok vyroby v TP uvadi datum prvni registrace. (napr. Slovensko, Slovinsko, Belgie, Estonsko . . . ) Proto letopocet na oknech neni uplne smerodatny. Objednate si auto v listopadu, vyrobeno bude v prosinci a vam ho daj v lednu. Na oknech je tedy jiny rok nez ten co je uveden v TP jako roky vyroby. To se stalo napr. rodine na SK, kupovali 207 peugeota a v TP je r. 2007 a na oknech dvoucisli 06.
Teda ja skoro vzdy kupoval ojetinu, ale ted kdyz jsem chtel poridit auto pritelkyni, tak se objevilo dilema... bud auto do 50 ti tisic coz je dost sunka, co jsme videli byla hruza, nebo slusnejsi kolem 100tisic (plus, minus, kecy "ja jsem koupil auto za 71tisic si nechte).. no a kolem 100tisic je uz lepsi dat akontaci a zbytek na uver, volba padla na Twingo, chtela ho a kdyz spocitam preplatek a odectu naklady na havarijni pojistku, nebudu se uz nikdy zlobit s ojetinou
Nevím, koupil jsem ženě jeté Volvo V 70 2,5T AWD. Měl ho ředitel společnosti poskytující operativní leasing. Koupené ve Volvu, servisované ve Volvu a vráceno opět do Volva. Žena si nestěžuje a i já jsem mile překvapený,když ho občas protáhnu!!! Takže ojetinu jedině z protiúčtu u dealera!!!!
Jestli jste to kupoval letos v létě, je to "moje" V70, vracel jsem jí po bývalém šéfovi do Volva na štěrboholích. Najeto 65.tis....alespoň od nás :-)
Vše z článku a ještě více můžu doporučit z vlastní zkušenosti. Auto jsem měl 3 roky v úschově soudu a soudil se. Koupil jsem tzv. "skládačku", tedy motor, doklady a VINko z havarovaného a "zbytek" z kradeného vozu. Profesionálně kompletováno. Zjistilo se to až na třetí STK, když odpadl malinký kousek tmelu s lakem v blízkosti VIN ploutve. No a až jsem vysoudil auto na základě "vydržení", tak po vyzvednutí auta z úschovy soudem zjištěn rozdíl ( hodnota tachometru v protokolu o odevzdání auta PČR a stav tachometru při převzetí z úschovy soudem) 13 tis. km ! Co více dodat. Ojetinu pouze z autorizovaného bazaru při prodejně, které tam bylo dáno jako protihodnota. Do jiného auta bych už po těchto zkušenostech nešel.
uff tak to tedy nezávidím, asi bych vzteky pány z "úschovy" rozšlapal... Bohužel vůz co chci kupovat se u autorizovaných prodejců nevyskytuje :(
Prostudujte si ji v klidu doma, pokud vám je nebudou chtít půjčit domů, je to známka nesolidního jednání. Prodejci budou také tvrdit, že na auto mají další zájemce a musíte se rozhodnout okamžitě, téměř jistě to ale není pravda.
Nejvíc ale pozor na AAA auto, v reklamách tvrdí něco o zárukách, ve smlouvě mají ale uvedeno, že vaše auto spadá do nějaké kategorie a na jiném místě smlouvy je zase napsáno, co to znamená. Výsledek je ten, že AAA auto prakticky za nic neručí!!
Na takovoudle kontrulu, co je v clanku nahore by jste potrebovali celej den. To se na vas vsude vybodnou.
já teda za den nevydělám čtvrt mega... radši celodenní kontrolu než pak čumět jak puk, co jsem si to domů přitáhl.
prověření ve všech databázích kradených aut.......kto pozna tie databazy? web site? poradte
specializovaná firma, bude tě to něco stát. třeba cebia