Diskuze
Švédské automobilky budou nejspíš na prodej – kupte si Saab nebo Volvo
Děkujeme za pochopení.
Jintaj
GM SAABu spíše uškodil
Před vstupem do GM byl SAAB legendární výrobce vozů, který sice neoslňoval novinkami na každém autosalonu v Paříži, ale zato se mohly chlubit životností v řádech desítek let a mnoha milionů km! Pověstný je test tří 9000 na okruhu Talladega, kde tyhla vozy najely nonstop rovných 100 tisíc km bez jediné poruchy, pouze s pestávkami na tankování a servisní prohlídky. Mimochodem, žádná jiná automobilka tohle nedokázala zopakovat.
Po převzetí akcií SAABu GM začali Švédi používat pro modely 9-3 a 9-5 komponenty od automobilky Opel, která je v koncernu za průměrnou (spíše podprůměrnou) automobilku. Spolehlivost klesla, novinky nepřicházely /na rodíl od Opela) a cena nových vozů stále astronomická. Nelze s edivit, že se SAABu u nás řezdívá !Předražený Opel" a nedávné představení Insignie potvrdilo další plány GM, ottiž nepodporovat další vývoj SAABu, ale raději se zaměřit na segment střední třídy (Opel).
SAAB prostě musí zůstat individuální, tj. mimo područí mamutích komerčních molochů!!!
honza
Re: GM SAABu spíše uškodil
Koupíš ho, abys ho zachránil?
A s tím pověstným rekordem 100.000 km nonstop nemáš úplně pravdu:
...some of these records have not yet been beaten! Such as the record run by “Petite Rosalie” from March 15th to July 27th 1933. After 133 days and nights of hard driving it was stopped at 298.298,902 km, which was rounded to 300.000 km for publicity purposes...
Mimochodem, v té době Saab ještě vůbec neexistoval
Kei: jen si klikni, Cecile!
Zajímavé
Zajímavé, že první na odstřel jsou zaostalé socialistické švédské koncerny
compli
Jó Švejdi!
Ne že by byly vozy Volvo, nebo Saab špatné, nebo technologicky zaostalé, ale ve srovnání s konkurencí jsou jejich ceny naprosto neúměrně vysoko. Za to, co kromě značky nabízejí, chtějí příliš. Nelze žít neustále z historie a minulosti, o tom se již přesvědčilo mnoho renomovaných značek. A nakonec pro americké koncerny je vždy košile bližší, než kabát. Z historie známe - 1.svět. válka, 2. svět. válka, ...
Hapa
Re: Jó Švejdi!
Musím souhlasit, že ceny jsou na místní poměry hodně vysoko, ale na druhou stranu to co bylo za tuto cenu nabízenu nemělo na našem trhu obdobu...popravdě neznám moc škodovek, které by dokazali ujet více jak 400tis km...volv několik...potažmo jedno, které má na svém kontě ohavných více jak 800tis...(S80, model 2001) a přitom to auto stale nabízí svezení lepší než nová oktávka...
Na druhou stranu jak volvo tak saab stale drží prim ve vývoji některých technologií...nevim, ale volvo je symbolem bezpečnosti, saab zase turbodmychadlových motorů, jaguar měl geniální luxus a třeba hlasové ovládání auta bylo k nezaplacení, range roover uměl skvělé řízená trakce, aston martin, zase naladit podvozek do extremu...a přesto se jejich majitelé (hlavně ford) nebyl ochotnej od nich učit...pravda socky dobrý auto nepotřebuje...protože kdyby měla kvalitní auto co jí vydrží 20 let, tak nebude mít potřebu si kupovat novou káru...
Rubik1
Nevi co s Volvem a Saabem
Nejde mi do hlavy, proc ty svedske automobilky Ford a GM vubec nedavno kupovaly, kdyz do dneska nevi, co s nimi.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Stavební pozemek 1207 m2 v obci Kostelní Lhota, okres Nymburk
Kostelní Lhota, okres Nymburk
4 999 000 Kč