Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Berlín je hlavním městem alternativních aut

Automobilky chtějí, aby auta na elektřinu byla na očích. Pro zkušební provoz volí Berlín. Jeden testovací projekt za druhým startují v posledních týdnech a měsících výrobci aut v německém hlavním městě. Do ulic Berlína vyrážejí další a další elektroauta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

__XXXX___

Ono není těžké vyrobit elektroauto

ale vypořádat se s otázkou, jestli je to tak ekologické, jak se to jeví. Ona v tom autě musí být nějaká obrovská baterie, která se časem bude muset vyhodit a tím znečistí prostředí. Ve většině případů pořízení nové baterie zatíží i vaši peněženku. Elektřina se také musí nějak vyrobit, a to většinou pomocí jaderné či uhelné elektrárny. Proto si myslím, že by se mělo jít spíše cestou malolitrážních malých aut s nízkou spotřebou benzinu / nafty. Viz. Toyota Aygo, Citroen C1 či Peugeot 107 :-P

0/0
29.12.2008 22:24

p

pravda

možná je tam nejvíc homosexuálů?

0/0
28.12.2008 23:23

chicagan

At zije benzin!!!!!!

0/0
28.12.2008 10:42

motokara

Re: At zije benzin!!!!!!

Ať žije elektřina.

0/0
28.12.2008 12:17

iuos

hmm

a tu nekouřící eletriku chtějí brát kde?

0/0
28.12.2008 8:23

Ron Jeremy

Re: hmm

Třeba z jaderných elektráren.

0/0
28.12.2008 19:07

czechian

Greenpiss

Co ti ekoteroristé chtějí? Těžba ropy jim vadí, elektromobil jim vadí, jaderné elektrárny jim vadí. Co jim nevadí? Technologický středověk? :-©

0/0
27.12.2008 22:23

skromný uživatel zdravého rozumu

Re: Greenpiss

Tvoje smrt.

0/0
27.12.2008 23:18

jezis kristus

Dojezd max 100 km?

A k čemu to je?Rv

0/0
27.12.2008 16:47

Andee

Re: Dojezd max 100 km?

Tak osobně bych si to na dojíždění do práce (mám to cca 4km) a pojíždění po městě uměl představit. Těch 100km by bylo na týden tak akorát. A to je dneska cílová skupina těhle aut, protože omezování CO2 a různých dalších plynů ze spalovacích motorů má největší smysl právě ve městech.

0/0
27.12.2008 16:58

__XXXX___

Re: Dojezd max 100 km?

Ale prdlajs. Co to je CO2? To je kysličník uhličtý, který nikoho neohrožuje a je z výfukových plynů nejméně škodlivý. Spíše bych viděl hrozbu v pevných částicích vycházejících z naftových motorů, které jsou dokonce i vidět a mám kvůli nim zasviněná okna!!! Právě tyto částice spolu s NOx způsobují smog a nedýchatelný vzduch ve městech..U starých aut bez katalyzátoru se objevuje i CO, a to je největší humus...;-O

0/0
29.12.2008 22:33

abi

Re: Dojezd max 100 km?

JJ, SOUHLASIM ZCELA.

Dokud nebudou elektrarny nove generace, ktere budou schopny vyrabet dostatek energie pro vsechny elektroprditka, tak nejlepsim moznym resenim je benzin, ktery bude pohanet maloobjemove, ale dostatecne vykonne TSI motory...

Vsude se uvadi, kolik se vyprodukuje CO2 na kilometr, ale nikde kolik pevnych castic, coz je smutne...

0/0
3.1.2009 12:33

skromný uživatel zdravého rozumu

Re: Dojezd max 100 km?

Tak třeba do Práglu pro mesindžry by to bylo naprosto ideální. ;-D

0/0
27.12.2008 20:25

Fido

Re: Dojezd max 100 km?

No prave ze asi ne. Ono to neni nahodou v rovinatem Berline. V kopcovite Praze by ten dojezd byl tak 40 Km. To uz skoro nestaci na prejeti mesta z jedne strany na druhou.

0/0
28.12.2008 23:32

motokara

Re: Dojezd max 100 km?

To právě i jo. Nebavíme se spalovacím motoru, ten ani neví co je rekuperace, ale o elektrickém. Pokud člověk elektromobil neřídí jak hlupák, stylem brzda plyn, tak ujede nejspíš hodně km.

0/0
29.12.2008 13:05

h

Re: Dojezd max 100 km?

koukam "Práglu pro mesindžry" ... ty musis bejt hodne hustej R^R^R^

0/0
29.12.2008 13:49

Horways

.

Berlín - :-© :-© :-© Rv Rv Rv :-© :-© :-©

0/0
27.12.2008 16:42

Andee

No...

Ten výraz "alternativní auta" mi přijde dost divnej, jsou to přece auta na alternativní pohon...

0/0
27.12.2008 13:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.