- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale vypořádat se s otázkou, jestli je to tak ekologické, jak se to jeví. Ona v tom autě musí být nějaká obrovská baterie, která se časem bude muset vyhodit a tím znečistí prostředí. Ve většině případů pořízení nové baterie zatíží i vaši peněženku. Elektřina se také musí nějak vyrobit, a to většinou pomocí jaderné či uhelné elektrárny. Proto si myslím, že by se mělo jít spíše cestou malolitrážních malých aut s nízkou spotřebou benzinu / nafty. Viz. Toyota Aygo, Citroen C1 či Peugeot 107
Co ti ekoteroristé chtějí? Těžba ropy jim vadí, elektromobil jim vadí, jaderné elektrárny jim vadí. Co jim nevadí? Technologický středověk?
Tak osobně bych si to na dojíždění do práce (mám to cca 4km) a pojíždění po městě uměl představit. Těch 100km by bylo na týden tak akorát. A to je dneska cílová skupina těhle aut, protože omezování CO2 a různých dalších plynů ze spalovacích motorů má největší smysl právě ve městech.
Ten výraz "alternativní auta" mi přijde dost divnej, jsou to přece auta na alternativní pohon...