- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Docela bych chtěl vidět crashtesty těchto autíček, ale je z německa, něco více objektivního než "hergetelt im deutschland uber alles"
No nevím, ale za ty prachy to DR5 a DR3 koupí asi jen blázen.
Tak to nevim,nevim, kdo takovýhle auto v Itálii koupí:o)...myslim, že většina lidí zvolí "tamzemskou":o) značku Alfa Romeo a šáhnou po trochu větším, ale o to mnohem kvalitnějším, bezpečnějším a hlavně krásnějším MITU!!!
taky bych si raděj koupil BMW, ale nemam na to kupní sílu, takže možná nakonec skončím u číňana, kterej se možná montuje stejnýma číňanama, ve stejný fabrice jako to BMW
Nevím. Jistě někde existují údaje. Ale je dost dobře možné, že pracovití číňani dělají nakonec to auto lépe, než mnozí evropští dělníci, kteří už pomalu nevědí, co si říct za to, aby vůbec přišli do práce. A doufám, že hrdí majitelé Audin TT vědí, že to není auto německé, ale maďarské, a že ten Renault nemusí být francouzský, ale turecký a tak by se dalo pokračovat...
radši budu jezdit na kole jak číňan než je podporovat v exportu do evropy
Italsko-čínské auto za 7.000,- Euro ? No nevím, ale za ty prachy by to u nás bylo asi neprodejné. To je v přepočtu nějakých 175.000,- Kč (při kurzu 25,- Kč/Euro) a za ty prachy už si člověk může vybrat mezi Fiatem Panda, Dacií Sandero/Logan, Renaultem Thalia nebo dosluhujícím Hyundai Getz.