Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V10: o litr zuřivější Audi R8

Supersport pro každý den si hlavu s automobilovou krizí neláme. Audi R8 bylo osm válců 4,2litru málo, a tak přibyly další dva, litr objemu a hlavně 105 koní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Homer1

Spotřeba 13,7 litru?

To je asi údaj o spotřebě na křižovtce na červené.... :-)

0/0
13.12.2008 10:05

def...

Re: Spotřeba 13,7 litru?

vsak jo, neutral je vlastne kombinace mezi vypnutym motorem a jizdou pod plynem.... takze kombinovana...

0/0
14.12.2008 11:11

viprion

Re: Spotřeba 13,7 litru?

Nemusí to být úplně pravda - já mám osmiválec něco přes čtyři a půl litru a ten žere (80% město) necelých třináct, takže možné by to bylo, respektive myslím, že do patnácti by se člověk vešel. Na okruhu bych si dovolil odhadnout něco okolo pětačtyřiceti až padesáti litrů (přirovnáno k mým pětatřiceti).

0/0
14.12.2008 23:15

jns

Re: Spotřeba 13,7 litru?

Mám osmiválec; 4,5litr, 286 koní... mimo město 11 svižně, město v klidu 14,5 

Neviděl bych to tak nereálně.

0/0
11.1.2009 16:35

klyžon

tak nevim

je to fakt moc hezký, ale v reálu téměř nepoužitelný. zážitky a adrenalin jsou fajn, ale osobně bych nechtěl, aby to do mě nakouřil nějakej sensazecechtivec, až pojedu s rodinou na výlet.

0/0
12.12.2008 10:13

klyžon

Re: tak nevim

ale jinak samozřejmě krasavice

0/0
12.12.2008 10:14

Phantom2005

Páni, to je ...

... supersport, wow! Jenom půldruhý tuny :-©

0/0
12.12.2008 9:36

ori

Re: Páni, to je ...

To je vcelku normální váha pro takový automobil. Např. Murciélago LP640 váží s náplněmi skoro 1800 kg a jak mu to jezdí.

0/0
14.12.2008 11:59

fks

Hezký

...ale vlastně v dnešní době k ničemu.

:-P

0/0
12.12.2008 8:19

Vipeeer

Re: Hezký

Myslíš jako, že to moc žere, nebo proč? To opravdu u tohohle auta není důležité...

0/0
12.12.2008 9:17

a-c

Re: Hezký

to je stejne, jako tvrdit, ze umeni je k nicemu, ze zazitky jsou k nicemu... a co ma tedy v dnesni dobe smysl?

0/0
12.12.2008 9:23

klyžon

Re: Hezký

0/0
12.12.2008 10:10

Brutus

Re: Hezký

Zážitek můžeš mít, když tě v tom sveze závodník po okruhu, ale jezdit s tím deně tak za 2 mesíce budeš chtít něco rychlejšího ...  Umění je to stejný, obrazy musej přibývat, nemá smysl čumět furt na jeden ;-D. Kdo chce zážitek zajde do muzea :-/ (náhrada mrkacího smajla).

0/0
12.12.2008 11:35

Bubrak

slusny

Prvotni informace se ke me dostala ta, ze 8.1sec je z 0 na 200, tohle vypada uz realneji a odpovida to kategorii sportaku s cca 500 HP.

0/0
12.12.2008 1:45

a-c

Re: slusny

3.9 + 8.1, i tak je to hodne slusne. v te dobe jsem tak na devadesatce :))

0/0
12.12.2008 9:22

Bubrak

Re: slusny

Jo na auto je to hodne hodne dobry, ale me zacal nekdo prudit, ze to ma i na motorku. :-)

0/0
12.12.2008 11:23

RMN321

Re: slusny

Na motorku? Suza GSX-R 1000 dá 200Km/h za 7,2s s pevným startem...;-D

0/0
13.12.2008 10:24

chicagan

To muzu noo!

0/0
12.12.2008 1:29

Vytržená mandle

Změří mně nějaký radar? :)

Jak s tím chcete jet 50kou po městě? :-)

0/0
12.12.2008 1:28

icmek

Re: Změří mně nějaký radar? :)

přece na jedničku, ale bacha, aby si spojce nevyrval mandle :D

0/0
12.12.2008 7:30

Miro

K čemu

K čemu je to dobrý ? Jsem trochu temperamentnější řidič a dostat se mi to do ruky jezdil bych totálně jak prase jinak se s tím snad ani nedá. Při kvalitě dnešních řidičů je to akorát na zabití.

0/0
12.12.2008 0:57

er

Re: K čemu supersport

k čemu je asi supersport, na okruh přece

0/0
12.12.2008 9:32

zagy

Re: K čemu

jj, to máš pravdu - mám nafťáka, se kterým jezdím v klidu, a pak mám benzíňáka 1.8T, 180 koní, a taky se s tim nedá jezdit moc normálně - a to se s tímhle samozřejmě nedá vůbec srovnávat:-)

0/0
12.12.2008 11:00

matvej

Mašina

woow, tak toto je riadne delo.

0/0
12.12.2008 0:08

KLF

Re: Mašina

Viz R8 Razor GTR.

0/0
12.12.2008 0:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.