- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenomže odhlášení motorky z registru a převod na veterána je pěkná blost.
V hodně případů má ten vlastní techničák obrovskou hodnotu. Nedávno jsem něco podobného řešil - chtěl jsem pořídit veterána Jawy a dopadlo to tak, že jsem sehnal spoustu strojů, ale žádný techničák. Ty stroje není problém zrenovovat - to je otázka peněz a ničeho jiného. Techničák s odstřiženým rohem je nevratně zahozen.
Záleží co je to za motorku, ale já mám max bonus a do 350ccm a u kooperativy to vjde asi za 500 na rok... .
Já nevim, jak jinde, alůe mam motorku pojištěnou u Podnikatelský s tim, že mam pojistku na dobu neurčitou, ale polatim si ji pouze od dubna do listopadu. Bej jakýhokoliv odevzdávání značek do depozitu atd.
Urednicky siml porad rehta a z obcanu si delaj jen srandu ta banda darmozracu jen aby neco jako delali a lidem ztrpcovali zivot sam jsem to si uzil s motorkou i autem cest byrokrati
Nechápu proč neustále v naší zemi vítězí kretenizmus. Proč si nemohu doma nechat vozidlo, které je mým majetkem, a přitom ho mít odhlášené. Takto se přece zachovala spousta veteránů. Nebo chceme ukončit tuto sběratelskou činnost. Proč proboha musím mít povinné ručení, když na nejezdím. Zákon přece již teď hovoří o tom, že bez něho nemohu na silnici a vystavuji se sankcím. Proč trestáme předem všechny lidi šmahem. Může mi někdo říci proč se nechováme jako většina rozumných zemí? Nebo to je tím, že v našich zákonodárných sborech sedí jen tupci a jsou ovládáni všelijakými lobby, např. dovozci automobilů, pojistiteli, sběrači šrotu a pod. gaunery. Nebo to chce pořádné koště a ten smradlavý chlév vyčistit?
Proč proboha nepoužíváme selský rozum, proč jen ztrpčujeme obyčejným lidem život? Proč?
V zákonu 168/1999 Sb. ve znění platném po 1. 6. 2008 se praví úvodem, cituji "... může na dálnici, silnici, místní komunikaci a účelové komunikaci... ...provozovat vozidlo pouze ten, jehož odpovědnost za škodu způsobenou provozem tohoto vozidla je pojištěna podle tohoto zákona. Povinnost pojištění odpovědnosti musí být splněna i v případě ponechání vozidla na pozemní komunikaci." - konec citátu.
Takže MUSÍM mít pojištěno vozidlo, které léta stojí tzv. "na špalkách"! Proč ale pak zákon stanoví, kde všude nesmí být provozováno, když - podle hrozící praxe České kanceláře pojistitelů - stačí mít TP a SPZ? Dle mého názoru je jen otázkou času, kdy někdo zákon úspěšně napadne. Proč např. JAKÁKOLI jízda na výše zmíněných komunikacích má za následek okamžité propadnutí auta státu a příp. prodej v aukci? Bylo by to čisté, rychlé, účinné a hlavně SPRAVEDLIVÉ! Toto je paskvil, zobrazující stejnou měrou jak tristní "úroveň" zákonodárce, "úctu" k občanovi a hlad po penězích jakkoli "nečistých"!
Promiňte překlep, způsobený dodatečným zkracováním článku. Věta měla znít: "Proč např. JAKÁKOLI jízda na výše zmíněných komunikacích NEMÁ za následek okamžité propadnutí auta státu a příp. prodej v aukci?
Za chybu se omlouvám. E. N.
Stát mě okradl cca o 80000 Kč. V roce 2000 a 2001 jsem zakoupil veterány dal do depozitu. Jelikož jsem musel vložit podíl do opravy bytovky. Nakoupil jsem náhr díly nstihl jsem dokončit opravy těchto HV r.v. 1978 a 1980. Před několika dny jsem ted musel obě vozidla trvale vyřadit z evidence. Páni poslanci, kteří jste tento stav zavinili, buďte si jisti, že můj hlas ve volbách nedostanete.
J.Šneider
Vážený pane Šneidere, to, co se Vám stalo, je mi líto. Ale nevolba těchto mazalů není řešením. Dokud se občané tohoto státu nenaučí brát se slušně a účinně za svá práva, budou za to platit. Sníženým sebevědomím, nervy a - jako Vy - i penězi...
na dnešní praktiky, dělat život obyčejnejm lidem co nejsložitější.