Diskuze

Sloupky brání řidičům ve výhledu

Zatímco u některých aut si konstruktéři poradili s předními sloupky tak, aby řidiči nebránily ve výhledu, u jiných vozů až nebezpečně skrývají před očima kus vozovky. Při odbočování tak může úplně zmizet z řidičova dohledu důležitá překážka v podobě jiného auta nebo chodce, varuje autoklub ADAC.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin Adámek(adamek.blog.idnes)

1. 1. 2009 14:22
Vizte můj blog:

O tom jsem psal v mém blogu před rokem a půl:

Je lepší bourat a možná přežít, než vůbec nebourat?

http://adamek.blog.idnes.cz/c/6530/Je-lepsi-bourat-a-mozna-prezit-nez-vubec-nebourat.html

červenec 2007

0 0
možnosti

Biggest Boy

26. 12. 2008 1:55
...je to o lidech

Myslím, že víc než autem je to tím mezikusem mezi volantem a sedadlem.Pokud mám široký sloupky, tak holt musím pohnout hlavou a podívat se z jiného úhlu.Jinak používám Renault Magnum, který můžu všem doporučít.S A sloupky nemám problém.

0 0
možnosti

Jarda

31. 12. 2008 21:28
Re: ...je to o lidech

Buď jsi d.e.b.i.l, nebo jsi hrozně dobrej

0 0
možnosti

LG

24. 12. 2008 20:52
hmmm

Zrovna vcera se mi stalo kdyz jsem vyjizdel od benzinky ze se mi za pravy sloupek schovalo cely auto a to mam fabii. Mel jsem co delat, abych na posledni chvili to zabrzdil, takze to muzu jen potvrdit. Chce to vymyslet nak lepe. A to jeste asi pred rokem se mi stalo neco podobneho. Rozjizdim se a najednou slysim nakej rev a za chvili i babku o holy jak uskakuje pred autem tentokrat se mi schovala za levy sloupek. Pekne nadavala, ale muze byt rada, ze jsem ji nesundal :-)

0 0
možnosti

K23

25. 12. 2008 0:29
Re: hmmm

Fabia by se určitě dostala do první desítky, kdyby se ještě vyráběla 1.generace, při pohledu doprava se tam schová klidně celý kamion.

0 0
možnosti

__XXXX___

24. 12. 2008 18:40
Proto kašlu na ekologickou likvidaci

a dále jezdím ve staré Škodě Favorit. tam ten sloupek obtloustlej není :-P

0 0
možnosti

Jenda

25. 12. 2008 12:51
Re: Proto kašlu na ekologickou likvidaci

No ale v případě nehody dopadneš nejhůř.. Tloušťka sloupku je závisla na kompromisu mezi bezpečností a výhledem. Mám radši auto se silnějším sloupkem než s nějakou slinou, jen s tim člověk musí počítat, že se může vyskytnout situace kdy se auto schová za sloupek.

0 0
možnosti

Bob

24. 12. 2008 14:50
Ale prdlajs designéři

Je to bezpečnostní prvek.

Podle autora článku byl nejlepší výhled asi ze škody 120.

Mé první auto byla letitá Mazda 626 z roku 1986 - skvělý výhled doleva! Pak jsem mělSeat Toledo 1997 - a fuj - doleva přes ten sloupek vůbec není vidět! Byl jsem znechucen. Názor jsem ale změnil, když jsem na ten levý přední sloupek boural - s polovičním sloupkem ze staré Mazdy bych tu už nebyl

0 0
možnosti

bigbadaboom

29. 12. 2008 13:00
Re: Ale prdlajs designéři

a neboural jsi kvuli tomu tlustemu sloupku?? a ses si jistej, ze bys to v te mazde neprezil?  mozna fakt ne, ale treba maji uplne jinak koncipovany deformacni zony, taky zalezi na tom, z jakyho materialu ten sloupek je, jestli je to ocel nebo jen nejakej plech obalenej spoustou plastu...

0 0
možnosti

Tomcit

23. 12. 2008 23:27
Xsara Picasso

je teda take pekne naprd. Nekdy do leve ostrejsi zatacky (treba serpentiny) vubec nevidim a musim se naklanet doprava nad prostredek auta. Uz jsem taky malem prehlednul chodce, co se "najednou" objevil na prechodu.

0 0
možnosti

Pete

24. 12. 2008 12:45
Re: Xsara Picasso

Souhlas. Je to jedno z mála slabých míst tohohle auta. Jinak C4 Picasso je na tom o dost líp, byl jsem se svést. Už to "doladili" ..

0 0
možnosti

icmek

23. 12. 2008 18:13
ESP

není aktivní bezpečnostní prvek. aktivní bezpečnostní prvek je řidičův mozek, nikoliv ESP, které sepne v případě, že řidič selže. to jenom pro rozumbrady tady dole. z toho vznikaj mrtvoly v Audi A6, protože řidič je v bezpečí, má přece ESP... už se probuďte. tam, kde s ESP jezdíte 140, zkuste jet autem, který ho nemá. a uvidíte, že po fyzikální stránce jezdíte na hranici možností auta.

0 0
možnosti

M

24. 12. 2008 15:25
Re: ESP

Na hranici fyzikálních možností auta se dá jet s ESP nebo bez ESP. Ovšem bez ESP to umí tak pár lidí na světě, pravděponobně v rallye.

0 0
možnosti

icmek

23. 12. 2008 18:05
kriste ježíši

řešení celýho problému je naprosto jednoduchý - za bezproblémovou jízdu zodpovídá řidič, tudíž přejetej chodec nemůže bejt důsledek širokýho sloupku a výmluva "já jsem ho neviděl přes sloupek" je vyloženě na pěst. navíc - k čemu je informace o tom, který auto má jak blbej sloupek, když 90 procent řidičů neumí ani používat zpětný zrcátka a na 200 km trase do nich nekoukne ani jednou? a to nemluvim o téměř krizovym brždění, když si vzpomenou, že by mohli pustit auto zprava před sebe, a co je za nima je nezajímá? imho mimo mísu.

0 0
možnosti

23. 12. 2008 18:49
Re: kriste ježíši

Je zajímavý, že tmavýho chdce schovávajícího za A sloupek se má každej všimnout, ale auta jedoucího proti němu nee (což byl důvod zavedení svícení ve dne).

0 0
možnosti

L

23. 12. 2008 13:18
Felicie

Pamatuju když jsem jezdil Felinou, tak ta měla tak tenký sloupek, že se za něj neschovala ani anorektička;-D

0 0
možnosti

icmek

23. 12. 2008 18:06
Re: Felicie

;-DR^

0 0
možnosti

Quido

23. 12. 2008 12:42
a jejda ... to je naráz odborníků ;-)

.. a ADAC je jediná modla na světě - fyzika, lidi - nebo si snad jediný myslím, že je rozdíl, jestli v autě sedí 165cm "slečna", nebo 2m hromotluk? Pokaždé bude sedadlo posunuté jinde a tím pádem bude výhled z auta pokaždé jiný - proto je pro každého uživatele vhodnější, či méně vhodný jiný vůz ... a dělat "statistiky" a "žebříčky" je skutečně německá zhovadilost ....

0 0
možnosti

icmek

23. 12. 2008 18:07
Re: a jejda ... to je naráz odborníků ;-)

R^ a testovací jezdec všech těch aut byl 165 cm vysokej inženýrek, sedačku na max nahoru a dopředu, volant vytaženej až nadoraz a aby udělal dojem zkušenýho řidiče a velkýho kliďase, jezdil v černejch brejlích.

0 0
možnosti