Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potvrzeno: Škoda Yeti vyjede nejpozději v polovině roku 2009

Škoda Yeti vyrazí už brzy na silnice, slíbil to šéf koncernu VW při otevření nového technologického centra. Do českého automobilového průmyslu zpomaleného finanční krizí s ním včera připlula miliardová investice. Se štěstím, a takto velká na nějaký čas zřejmě poslední.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vilém Hynek Jarmila

jak říkal už Cimrman: Yetti = já+ty

Kdy začne Škodofka dělat auta pro víc než 2 pasažéry? Snad jen v novým Superbu je vzadu místo na nohy. Mám 195cm a za mne si ve Škodovce nikdo nesedne. :-©

0/0
20.12.2008 15:57

Ivan

Re: jak říkal už Cimrman: Yetti = já+ty

Tak mi řekni, u kterého auta si za tebe někdo sedne blbe !

0/0
13.1.2009 15:52

řidič náklaďáku

Re: jak říkal už Cimrman: Yetti = já+ty

Kdo za to může, že jsi basketbalista, jezdí MHD a neotravuj normální lidi. 

0/0
13.1.2009 16:00

Tryskomys Muf

Nerozumim

Nerozumim. Po velmi pekne nove, ackoli predrazene Oktavce prisla hnusna a tudiz neprilis prodejna Fabia II, Superb po pocatecnim nadseni ale diru do sveta take neudela, a Yeti - to uz je spise prvni hrebicek do rakve. Behem 3 let bude mit Skodovka financni problemy, a nebude to ani tak ekonomickou krizi, jako spise vlastni chybou.

0/0
19.12.2008 18:45

Hrochomut

Re: Nerozumim

taky mi to přijde, že se poslední modely moc nepovedly..

0/0
20.12.2008 13:07

Vilém Hynek Jarmila

Re: Nerozumim

Dovolím si nesouhalsit. Superb je první pěkná Škoda. Jen asi osloví segment neortodoxních Škodováků. Jám mám rád francouzský auta a Superb kus toho jejich šarmu má.

0/0
20.12.2008 15:59

Autoň

slepé vize slávou a mocí opilých manažerů

Malý pseudoterénní automobil na podvozku z Fabie, po tom ,,touží" celý národ. V zahraničí se také ,,třesou nedočkavostí". Další nepovedený experiment typu Roomsterů - hybridu letadlového kokpitu s dvířky z Fabie a zastaralým podvozkem. Asi nikdy nepochopí, že je potřeba začít vyrábět spíše něco sociálnějšího, tzv. světový automobil typu Thálií, Sandera a pod...

0/0
19.12.2008 9:48

PROCHOR

ŠKODA

Další příšera.Neměla by 3koda vytábět radši tříkolky?

0/0
19.12.2008 8:00

jan

Hezká ta bílozelená bugina

V Ikei si dokoupím  2 židličky dozadu přidělám 1 kolo nevím ale má to volant? Bude to takové vzdušné a možná dost levné víte někdo o tom víc????

0/0
18.12.2008 17:53

Paja

Re: Hezká ta bílozelená bugina

Ježíš, to jsem se po ránu nařechtal ;-D

0/0
23.12.2008 7:43

Jindrich

motory pro VW

Ty se prece u nas jiz davno vyrabeji EU[>-]

0/0
18.12.2008 12:58

Snoopy

Re: motory pro VW

Vyvíjet, ne vyrábět.

0/0
18.12.2008 15:18

redpower

lol

To jsou komici, maj problem udat fobie a oktavky a zacnou vyrabet nejakou napodobeninu SUV, u kterych je pokles prodeje asi nejvetsi. Kdyby s tim zacli pred par roky, tak to pochopim, ale ted a v takove situaci.... to ridi nejaky cvok?

0/0
17.12.2008 16:15

Kosta262

Re: lol

To proto že vývoj je ukončen a výroba je připravena. Vývoj auta a příprava výroby trvá tak 5 let. A jak vypadala situace před 3mi lety, kdy se výroby plánovala?

Kdyby to teď utnuli, ztratí veškeré investice. Každý prodaný Yeti jim ale část investice vrátí.

Takže nemají na výběr a výrobu už spustit musí.

0/0
17.12.2008 17:54

maxpower

Re: lol

Vyrobu urcite spustit nemusi. A vyroba neni zadarmo, takze spis jeste vice prodelaj nez kdyby to shodili ze stolu.

0/0
18.12.2008 11:15

Jindrich

Re: lol

Vývoj trvá 3 roky ;-)

0/0
18.12.2008 12:59

Vilém Hynek Jarmila

Re: lol

Citroen Xsara Picasso šla do výroby za dva roky vývoje! V roce 1997 si troufám tvrdit, že šlo o docela převratnej kousek. 5 let trvá vývoj ve fabrikách, který říděj odbory.

0/0
21.12.2008 19:31

řidič náklaďáku

Re: lol

Dva roky, vzpamatuj se!

0/0
13.1.2009 16:01

ales

Re: lol

komik ses ty -  ty stamiliony ktere stal vyvoj smete se stolu kdo?  ty  bouraku ?

0/0
17.12.2008 17:56

AKSAMIT

vzdycky

je usmevne,jak se ti papalasi divaj na ty motory a auta,leze jim to primo z oci,jak tomu prd rozumi,holt doba batovska,kdy se kazdy musel vypracovat od piky,tak ta uz je davno pryc.............:-(

0/0
17.12.2008 14:52

Snoopy

Re: vzdycky

díky Bohu.

Auta nejsou cvičky. Už vidim, jak továrnu s 20000 lidmi řídí vyučený klempíř, který se vypracoval. A od managera očekávám řídící schopnosti a obchodního ducha, ne manuální zručnost nebo znalosti fyziky.

0/0
18.12.2008 15:21

Santa1

Re: vzdycky

Na tohle jsou různé názory, ale orientovat by se měl vždy, jinak nemůže kvalifikovaně rozhodovat.

0/0
19.12.2008 6:23

vita

Re: vzdycky

například když noví jak funguje převodovka, tak ani nedokáže např.zajistit postavení nové fabriky na jejich výrobu? Myslels to takhle nebo ještě blbějc?

0/0
19.12.2008 21:51

Hrochomut

Re: vzdycky

no, já myslím, že mu šlo o řízení výroby.. ten, kdo to "zastřešuje" by měl vědět, co jde a co nejde udělat, jak rychle se co dá udělat, co je důležité udělat atd... a na to by měl znát určité základy.. Není samozřejmě potřeba, aby byl schopný z fleku zastávat jakýkoli post v továrně. (i když pravda je, že třeba ten Baťa to uměl..)

0/0
20.12.2008 13:06

zase-vlasy.cz

krize

Stejně jsem přesvědčen o tom, že minimálně třetinový podíl na současné ekonomické situaci mají senzacechtiví novináři, kteří si zvykají používat stále silnější termíny (a to i z nejtradičnějších periodik) - "tragédie, krize, pohroma" apod.

Vliv novin nepodceňovat :-/

0/0
17.12.2008 12:19

dochud

Re: krize

Naprosto souhlasím. Průsery bank zalepily státy, a kdyby média nezblbla lidi, a ti pod vlivem této hysterie nezačali škudlit, výroba by běžela dále a nic by se nedělo. Média by měla být nějak postižitelná za šíření poplašných,  nepravdivých zpráv a manipulaci s lidmi.... Bohužel většina (80% ?) lidí není schopno uvažovat racionálně.

0/0
17.12.2008 14:39

Ivan

Re: krize

Souhlas .... jenom kecy novinářů!

0/0
13.1.2009 15:55

gagaryn

***

jen aby to nebyla škodovka, kterou v prodeji nikdo neviděl. I když jméno na to má.

0/0
17.12.2008 12:13

stadiony.brno

Problém Škody: cenová politika

Zásadní domácí problém škody je její nastavování cenových hladin. Je to výsměch a každý, kdo slepě nesáhne po "tuzemském" voze a hodnotí nabídku, to musí vidět. Škoda Auto se sama připravuje o zisky. Kdo by si koupil tříválcovou (!) fabii 1,2 HTP za 250 000, když za 240 000 může mít renault mégane 1,4 se 6 airbagy, klimatizací, všemi okny v elektrice? Když mnohem kvalitnější Kia C'eed se sedmiletou zárukou (!), rovněž s motorizací 1,4 a nesrovnatelnou výbavou, stojí 280 000?

Jen se nám směj do ksichtu, škodovko. Pomalu se začínáme smát my. R^

0/0
17.12.2008 12:03

echo

Re: Problém Škody: cenová politika

Opět výkřik do tmy. Kde jste vzal oficiálně nový vybavený Renault Megane za 240 tisíc?8-o 7 letá záruka, dobrý marketingový trik. Viděl jste, že by se jiná německá nebo Japonská auta podbízela příliš nízkou cenou. Ale klidně se tu trapně smějte a kupujte korejská a francouzská auta.

0/0
17.12.2008 12:32

Rudi

Re: Problém Škody: cenová politika

no tak logicky nemyslel novou generaci Magane, a ono beztak FII taky moc nova neni..

0/0
17.12.2008 13:38

Petr

Re: Problém Škody: cenová politika

Nechci ti brat iluze, ale kdyz se podivas na system kontroly kvality, zmetkovosti atd. treba v Ziline ve fabrice KIA a srovnas to s fabrikou Skody, tak se budes divit, jak to maji korejci promakany. Ad 7leta zaruka - co set ti nejsnas posere? Pohyblive casti - pohonne ustroji, takze 7 let dobrych. R^

Navic na cele auto je 5 let, u Skody dostanes trapne 2 roky - holt sami nejlip vedi, ze ta auta moc kvalitni nejsou, proto jen dva roky.Rv

0/0
17.12.2008 14:34

blem

Re: Problém Škody: cenová politika

ses dobrej .-) ale prosim podivej se na zkusenosti servisu a stka a podobne kde je kia a kde skoda .) ano skoda nema tu zaruku nevim proc ale proste skoda ma na 150-200km 75procet bez zavad a kde je kia ? ta se tam nedostane protoze jeji auta tolik ani nenajezdi ste doby co se vyrabeli vecinou ...

0/0
18.12.2008 9:34

Mir

Re: Problém Škody: cenová politika

Je vidět echo, že toho moc ze zákulisí nevíš. Např. Mercedes některé modely reznou až běda. a proto v servisech mají povinost je kontrolovat po dobu záruky a jakmile zjistí rez např na dveřích okamžitě je tajně mění nebo opravují aby se to zákazník pokud možno nedozvěděl. A po záruce smolík !!!

;-€

0/0
18.12.2008 0:26

Mir

Re: Problém Škody: cenová politika

No nevím jestli je KIA kvalitnější myslím, že to bude tak max nastejno. Tím však nechci nijak schazovat Kiu mám s těmito vozy několika leté zkušenosti ze servisu a musím uznat, že kvalitativně na tom nejsou nějak špatně.

0/0
18.12.2008 0:01

Snoopy

Re: Problém Škody: cenová politika

jistě renault megane SEDAN je za 249 000,- ale je to Vánoční akce do konce roku a jen když koupíš na leasing. (na leasing to znamená, že po sečtení akontace a splátek zaplatíš 339000,- )

Cena bez leasingu je 289000 (ale jen do konce roku, kdy končí akce) 

ostatně ta základní fabia je za 229000,- (za 249000,- je kombi)

uznávám, že renault má silnější motor (schválně nepíšu lepší :-) ), ale měl bys uvádět všechny informace, ne jen něco a nepřesně... 

0/0
18.12.2008 15:35

hufnágl

Řeč managerů:

"Škoda je a zůstane silnou značkou" se říká dneska a :

"Musíme přehodnotit priority" nebo "Je třeba být efektivnější..." se řekne zítra a závod se zavře.

0/0
17.12.2008 11:58

jirka

"Výzkum a vývoj jsou v této krizi důležitější než jindy,"

"Výzkum a vývoj jsou v této krizi důležitější než jindy," řekl šéf Volkswagenu Martin Winterkorn , ten Martas byl snad opilej, kdyz mel proslov v tovarne

0/0
17.12.2008 10:15

jl

Re: "Výzkum a vývoj jsou v této krizi důležitější než jindy,"

Pokud tím ale myslí vývoj jen jinak tvarovaných krabic, tak s tím může jít do ...  Pokud nezačnou od začátku - tedy kastle ne z plechu, pohon ne na benzín atd. tak jsou to opravdu vyhozené peníze.

0/0
17.12.2008 10:23

Re: "Výzkum a vývoj jsou v této krizi důležitější než jindy,"

A z čeho bys chtěů ty kastle vyrábět?z plastu nebo dřeva?

0/0
17.12.2008 15:05

karf

výbava vs cena

Doufám, že na prvním obrázku neni verze v základní výbavě :-)

0/0
17.12.2008 10:09

fks

Re: výbava vs cena

;-D;-D;-D

0/0
17.12.2008 10:19

Martin

Re: výbava vs cena

To by mělo vadit jen těm který si auta v základní barvě kupujou ne?

Tak zvaně štřílkům:-P

0/0
17.12.2008 10:29

Petr

Re: výbava vs cena

Bavime se o vybave

0/0
17.12.2008 11:32

toptoy

Základní výbava

Já bych řekl, že to asi bude výsledek té práce nového vývojového centra. Přece je tam psáno, že tam mají zkušebnu interiérů, takže asi došli k závěru, že interiér se opotřebovává, čili ho do základní výbavy nedají. Dále vyvíjejí pohony no a ta verze je jen evolucí revolučního konceptu tříválcového motoru, teď prostě zrušili zadní kola v rámci úsporných opatření, stejně tam jsou vlastně na nic. Takže tu máme nový model ve výbavě Junior.

0/0
17.12.2008 12:11

toptoy

Tajné

Ono je to asi ještě tajné, ale ten základní model na fotce bude asi využívat revoluční koncepce pohonu, jako má třeba Segway. Takže stačí jenom malá parkovací zadní opěrná kolečka, jinak to bude jezdit po dvou kolech předních, takže dojde k výrazné úspoře paliva a konečně tak bude splněna nějaká nová norma Euro. Další výhoda podložená výzkumem v novém centru je ta, že se nebudou krást autorádia, protože to prostě nebude mít interiér. Tohle je skutečně ekologický model automobilu, bezpochyby vyhovující nejnovějším normám a představám zelených mozků z Bruselu.

0/0
17.12.2008 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.