- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Třeba za každé auto s vyšší konstrukční rychlostí než u nás povolených 130, by mohlo platit 1000 kč za každých 10 km na víc. Každý rok. A za každé kilo nad tunu třeba stovku, taky každý rok. Tohle by ekologii zlepšílo.
Příště radši zůstaň u plotny a nerozumuj o věcech, o kterých nic nevíš.
Prostě bych stanovil, že starší auto 15 let nesmí na silnici a je po remcání. Já se některým lidem divím, že vůbec do těch křápů vlezou. Pojízdná rekev.
Příklad- známej trefil lehce auto na prdel. z roku 1992. on na autě skoro nic neměl, lehce promáčklej nárazník a kapotu a ten starej křáp byl nepojízdnej a musel na odtahovku a šel rovnou do šrotu.
nemůžeš zákonem zakázat něco, co bylo jednou již k provozu schváleno
Klasika - nafouknutej problém, aby to v novinách (na webu) vypadalo dramaticky:
a) Daň je sice opruz, ale po Novém roce ji bude platit jen ten, kdo si nechá zaregistrovat prislusne auto. Kdyz budete dal jezdit se svoji starou slupkou, nic platit nemusite.
b) Ta castka 10 tisic je maximum, mnohem spis to bude pet nebo "jenom" dva litry.
c) I stara auta ted vykupujou (minimalne na protiucet) - dela to Fiat (desitky tisic) i AAAcka (tam to jde zapocitat i jako akontace leasingu, takze si muzete rovnou odvezt za stary novy auto).
d) kdyz auto po Novym roce v klidu nechate ekologicky zlikvidovat (ze zakona je to zdarma), taky nic patit nemusite.
souhlasím - naprostá většina poplatků bude za dva tři tisíce... za auta kolem desti let...
mi prakticky znemožní staré auto prodat, a zbavit se ho za nějakou částku. O tuto částku, pak bude mé nové auto levnější. Na autorádiu šetřit nebudu, na bezpečnostních prvcích také ne. První co půjde, bude filtr pevných částic DFP. Sbohem ekologie
Ekologická daň by podle mě byla logicky taková, kde ten kdo znečištuje tak platí, nebo ještě lépe, kdo neznečišťuje, něco dostane. Ale tohle? Tohle mohli vymyslet jenom politici u nás! Ty lidi kteří jezdí starýma autama těžko najezdí desítky tisíc km za rok, takže i když auto "smrdí" ve výsledku znečistí míň než nový auta který jezdí pořád, denně, a má euro IV. Je to prostě zase takovej spornej zákon, kterej spíš naštve lidi než aby něčemu pomohl. Když už obnovovat vozovej park, tak dáva příspěvek na nový auto, jako to je v ostatních zemích. Achjo.
taky si myslím, že tahle záplata rozpočtu spíš provoz stařešin prodlouží
Potřebovali jsme ekologicky zlikvidovat auta a na mnoha místech, kde se to provádí si nechávají zaplatit tzv. manipulační poplatek - tedy za to, ze to auto tam musi přepravit z jednoho kouta do druhého a za to razitko. Takže za kompletní auto 500 a za nekompletní 1000
Kdo by to byl řek, že bazaristi maj rozum a dopady blbosti se snaží vyhnout a proto berou auta do komise a ne na sebe.
no a je to, prostě lidi potřebují auto nebo druhé auto a staré na to stačí. Ta ekologická daň je jen daň. A tahle auta budou jezdit hodně dlouho, ne že se nějakým novým desátkem každý vadá k vrakovišti a poté k autosalonu pro nové. Ne bude držet to staré dokud to půjde.
přesně, když má auto motor a převodovku tak je eko. likvidace grátis.Novináři ze serveru jsou pa%a, kteří si neumí ověřit fakta ve vlastních novinách.Článek na úrovni 9. třídy ZŠ.