Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Alkohol za volantem: i jedno pivo je nebezpečné

Jízda autem pod vlivem alkoholu je jedním z vůbec nejhloupějších nápadů. Riziko, že pětasedmdesátikilový řidič po čtyřech pivech nabourá, je dvanáctkrát vyšší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dist01

pivo

je to blbost že jedno pivo je ryziko. Již před nedavnem jse provaděly testy jízdy z alkoholem. Do dvou piv nenaruší kvalitu vaší jízdy.

0/0
4.1.2009 23:18

Flynn

Re: pivo

Zato jemnou motoriku pri psani na klavesnici ano... ;-D

0/0
5.1.2009 14:28

Bob

blbost

jedno pivo není nebezpečné - zkušenost má, německá, francouzská ...

0/0
2.1.2009 23:47

icmek

Re: blbost

není nebezpečné, ale povolit ho je blbost

0/0
4.1.2009 17:25

pepa

0,3

0,5 promile je pro toleranci moc. Do toho se kolikrat vlezou i 2 piva. Ja bych byl pro toleranci 0,3 U tak nizke hladiny by se navic nemohli bavit o tom ze ma nejaky vliv na rizeni a jedna desitka se do 0,3 vleze

0/0
2.1.2009 8:58

ája

stop alkoholu

Ty němci, frantící, rakušáci a aqnláni sou ale velký pitomci když tolerujou alkohol za volantem. Doufám že si vemou příklad z našeho státu a zákonů a zavedou 0,0 promile. EU

0/0
31.12.2008 22:47

procházející

Re: stop alkoholu

[>-][>-] Nejhorší na tom všem je, že pořád nejsme normální stát s normálníma zákonama který má většina zemí EU. A ta absolutní  0,0 promile je toho jasnej důkaz. Já bych byl pro 0,5 a konec policejní buzerace za jedno pivo.  [>-][>-]

0/0
1.1.2009 18:10

captain cook

Re: stop alkoholu

jsou zeme, ktere maji povolene 0.5 promile a pritom jejich statistika umrti pri silnicnich nehodach je nizsi nez v Cesku a vasich 0.0 alkoholu. To proto, ze maji vic novejsich a bezpecnejsich aut na silnici, svedomiteji dodrzuji predpisy, jsou mene hrrr a vice ukazneni jako ridici a ohleduplnejsi k ostatnim uzivatelum silnice...nemysli si o sobe, ze jsou kralove silnic.

Cesi maji v Evrope povest prasat na silnici a proto je pro vsechny bezpecnejsi kdyz musi dodrzovat 0.0 alkoholu, nez jim nejaky povolovat jako jinde.

0/0
2.1.2009 15:11

Mejla

Čehůni dělají nehod už takhle dost, jen žádný alkohol.

Jde i o celkovou zodpovědnos a ohleduplnost, která je u nás nízká. Když v SRN je povolených 0,5 promile, tak neznamená, že lidi s tím nutně jezdí. Normální člověk v takovém případě třeba jede na vesnici 1 km, ale nesedá za volant před jízdou na několik hodin. A tuto sebekázeň Čehůni nemají.

0/0
31.12.2008 22:02

ája

Re: Čehůni dělají nehod už takhle dost, jen žádný alkohol.

Ty seš dobřej sjetej. Prej čehůni. Ty budeš asi cigorka viď ? EU

0/0
31.12.2008 22:48

icmek

Re: Čehůni dělají nehod už takhle dost, jen žádný alkohol.

bohužel má pravdu.

0/0
2.1.2009 9:20

Dusan321

Chudaci alkoholici

Alkoholici trpi predsudky vetsinove spolecnosti a timhle zevseobecnovanim, ze jedno pivo ovlivnuje rizeni. To se tyka amateru. Zkuseny alkoholik da v klidu patnact dvanactek a dojede autem domu zcela v bezpeci a bez ohrozovani sebe i okoli.

0/0
31.12.2008 21:05

honza

Re: Chudaci alkoholici

0,5 je normál všude v normálních zemí evropy. U nás je 0,0 tak klídek. [>-][>-]

0/0
31.12.2008 21:48

ája

Re: Chudaci alkoholici

Jo tady nežiješ jako všude v evropě. EU 

0/0
31.12.2008 22:49

wrah

Re: Chudaci alkoholici

To zní vcelku rozumně. Konkrétně ve Francii je sice limit 0.5 ale obecný přístup je: jezdi klidně s 2 promile, ale jakmile cokoliv spácháš s více jak těch 0.5 tak jdeš automaticky sedět.

0/0
3.1.2009 7:41

icmek

Re: Chudaci alkoholici

taxe tam vole odstěhuj.. já ti řikám, že pokud mi jenom vodřeš auto, a pak z tebe ucejtim  třeba jenom malý pivo, utrhám ti pracky že už se nikdy nenapiješ.

0/0
2.1.2009 9:19

Flynn

Re: Chudaci alkoholici

ani brckem...?

0/0
5.1.2009 14:35

barry-54

proč ?????????????

Proč dali na tu úvodní fotku k článku o alkoholu dva homosexuály. I dítě pozná že nejsou vožralý ale přihřátý. :-©:-©(Y)(Y):-©:-©

0/0
31.12.2008 20:14

honza

Re: proč ?????????????

Taky mi to tak přišlo. Sou to hošani. R^R^

0/0
31.12.2008 21:49

cunas

propaganda

az se cesi nauci ridit dejte vedet mozna se pak pojedu do cech podivat jak ta zver na cestach dostala rozum[>-]EURv

0/0
31.12.2008 18:49

SoudnýČlověk

Re: propaganda

Nejezdi nebo na tebe hned za Rozvadovem skočí borci z Passatu a daj ti dejchnout jestli nemáš 0,1 promile ještě z německa. EUVEUVEU

0/0
31.12.2008 18:57

kejkl

pivko

Jsem jenom zvědavej,kolik ,,jednopivkonevadíborců,, se dneska v noci zase zabije nebo rozseká auto na hadry,a nebo nedejbože zabije někoho jinýho.

Jsem jednoznačně pro nulovou toleranci!

Mír všemV

0/0
31.12.2008 17:48

SoudnýČlověk

Re: pivko

Horší než jedno pivko jsou nemocní, nebo postižení lidé. nic proti nim nemám pokud neřídí auto. Například diabetici, lidé s očními problémy dioptrie nad 1, lidé bez funkčních končetin, astmatici, nebo alergici. Lepší zdravý člověk po jedenom pivku, než nemocní lidé za volantem.EUVEUVEU

0/0
31.12.2008 18:48

Marek

Re: pivko

Taky si myslím, že bys neměl jezdit, voe.:-©

0/0
31.12.2008 20:21

honza

Re: pivko

Přesně kdo nemá 0,0 by neměl jezdit, voe. :-©

0/0
31.12.2008 21:50

Flynn

Re: pivko

To nema nikdo, woe. Fyziologicky muzes byt celozivotni abstinent, a stejne Ti mohou namerit 0,1 - 0,2 promile.

0/0
5.1.2009 14:44

pepa

Re: pivko

Staci  mnohem jednodussi veci - byt unaveny, nevyspaly, nasrany, telefonovat i s handsfree, cokoliv....

0/0
2.1.2009 9:03

Flynn

Re: pivko

ano, jedno pivo po obede je az na poslednim miste. Rejl bych, ze po kachne ci galsi s peti jde reakcni schopnost dolu rychleji nez po jednom lezaku. a jeste tam dole vydrzi dele...

0/0
5.1.2009 14:45

icmek

Re: pivko

sorry, ale to jsi vedle. diabetik ví, že když si nepíchne, umře. takže si píchnout nezapomene. dioptrie nad 1 - takový lidi viděj líp než ty, kterej brejle nenosíš. astmatici... chlape to už jsou procenta lidí.. pro příklad Paul Scholes, odjakživa astmatik a hraje Premier/Championsleague a reprezentuje. alergici... alergie na žihadlo nevadí, alergik ale nesmí bejt zároveň bezmozek, aby v obci kvůli žihadlu nevotočil filcku na boudu. MOZEK je to, co chybí.

0/0
2.1.2009 9:17

Flynn

Re: pivko

Dik, ja mam dioptrie 3 a zadnou (vyraznou) nehodu jsem nemel. pokud ano, tak to byly patniky "pod horizontem" apod. T.j. nic vyrazneho.

Jo, a muj tata nema obe nohy a autem s rucnim ovladanim jezdi vice nez 30 let. Za tu dobu jen jedna nehoda, a to jen, kdyz mu na krizovatce "skocil na zada" mladas s tuc-tuc-tuc bavorem.

0/0
5.1.2009 14:35

Flynn

Re: pivko

Jo, a o ty nohy prisel prave diky vozralymu ridici...

0/0
5.1.2009 14:46

tribeko

zuzana

0/0
31.12.2008 16:47

SoudnýČlověk

Re: zuzana

Zuzana je v poho předsedo. EUVEUVEU

0/0
31.12.2008 19:00

honza

Re: zuzana

No jistěěěěěěěěěěě. ;-D;-D;-D;-D

0/0
31.12.2008 21:51

Martin

Je to relativní

Je trošku rozdíl, když si dá 1x 10-tku 50kg anorektička a 120 kg chlapisko. V prvním případě jistě bude pod vlivem, v případě druhém něž se číšník uráčí kasírovat a dojde se k autu, tak se rafička alkoholmetru se ani neodlepí od nuly :-)

0/0
31.12.2008 15:50

pracant

Re: Je to relativní

vy si tu 0,0 promile tady v česku nakonec zasluhujete. v německu máme 0,5 promile a fakt nevidím žádný důsledky toho alkoholu za volantem jako vy tady. je to o životní úrovni, zákonech, slušnosti a normálním pohledu na život. jak píšu dole 12° pivo si dávám skoro každý den na zapití oběda a klidně jedu a nestresuju se jako vy tady v tom čecháčkovským absurdistánu z nějakého hlupáka v uniformě léčícího si mindrák s naměřeným 0,3 promile.

0/0
31.12.2008 15:59

Svent

Re: Je to relativní

Hele nechci rejpat, ale jako čecháček se zrovna chováš ty. My sme tu docela v pohodě a nestavíme životní úroveň na puulitru piva, který stejně nepiju. A Degendorf neni Amerika, předpokládám, že si od Klatov a tam pendluješ někomu dělat poskoka. Nebo se aspoň podle toho vyjadřuješ.

0/0
31.12.2008 16:33

wilcza

Re: Je to relativní

;-D;-D;-DR^

0/0
31.12.2008 17:51

icmek

Re: Je to relativní

souhlas. R^

0/0
2.1.2009 9:11

Flynn

Re: Je to relativní

No on uz ten Degendorf mluvi sam za sebe - v prekladu "Blbakov"

0/0
5.1.2009 14:39

Normální člověk

Re: Je to relativní

Nová doba - přidavač z Čech se cítí být Evropanem ;-D

0/0
31.12.2008 18:26

SoudnýČlověk

Re: Je to relativní

Má pravdu předsedo. Ať si každej dělá co chce, ale ať za to nese odpovědnost. EUVEUVEU

0/0
31.12.2008 18:54

pracant

čecháčkovský právní humus

dělám už čtyři roky v německu a takovou hloupost by v německu nikdo neprosadil. po dobrém obídku si dávám já stejně jako všichni lidi v Degendorfu jeden půlitr piva na trávení. nevšimnul sem si že by bylo v Degendorfu víc bouraček díky tomu že si dá skoro každej pivo po obědu. v Česku sou zákony postavený na hlavu. proč tady pořád někdo vymejšlí vymyšlené ? stačí přebrat zákony z Německa a uvidíte jak to bude fungovat nejenom na silnicích. jo a těch 0,5 promile má většina normálních zemí EU.

0/0
31.12.2008 14:07

ja

Re: čecháčkovský právní humus

V Cesku Ti jedno pivo nikdo nezakazuje. V zakone je cista nula. Metodika mereni je takova, ze v dobe odberu muzes mit 0,2 ‰, nez Te odvezou na krev a udelaji odber, tak neco vytravis. Nez se od obeda zvednes a sednes do auta, tak vytravis. A nez Te chyti, tak to nejakou dobu trva...

0/0
31.12.2008 15:00

pracant

Re: čecháčkovský právní humus

vy ste padlý na hlavu. vy nechápete vůbec nic. v Německu si dám oběd, zapiju to půlitrem piva a v klidu hned jedu autem. pokud nebourám nikdo mě neotravuje s dechovou zkouškou jestli nemám náhodou 0,2 nebo 0,4. vy ten rozdíl nechápete proto vám tu 0,0 promile nakonec přeju.

0/0
31.12.2008 15:48

icmek

Re: čecháčkovský právní humus

seš idiot, protože nevíš, o čem mluvíš. znáš akorát ten svůj Degendorf, kde děláš někomu poskoka. pochop že ti nikdo nezakazuje pivo na trávení. pokud máš ale trochu zodpovědnosti, po pivu za volant nesedneš.

0/0
2.1.2009 9:09

Mak1

Re: čecháčkovský právní humus

A o tom to právě je - zodpovědný člověk by se měl sám umět rozhodnout, kdy mu pivo před jízdou uškodí a kdy ne.

a je zajímavé, že na západ od nás se lidé rozhodovat mohou, zatímco u nás ne.

0/0
2.1.2009 14:33

Mr. Master

Re: čecháčkovský právní humus

souhlasím s tebou.. češi se pořád za něco schovávají.. pořád si něco zakazují.. protože nemají svoji hlavu.. jo po pivu jsou reakce lehce, ale opravdu lehce horší.. ale taky jde o to, aby po pivu jel každý tam kam potřebuje.. pivo je dobré po obědě.. jenže u nás jsou šoumeni, kteří si dají pivo na kuráž a pak zkouší kolik mu to jede o přechodu po přechod

jezdím po rakousku s plzní a všichni žijou.. ale svotva jsem zase u nás.. umírám.. protože u nás jezdí lidi jako kreténi i střízlivý...

0/0
5.1.2009 11:37

Flynn

Re: čecháčkovský právní humus

Po tom obede ani tak nejde o to pivo, jako spise o to jidlo, kdy se mozek soustredi na traveni a ne na pohyb o rychlosti vetsi nez 4,5 km/h. proto je prave zdrave dat si po obede "slofika". naopak si myslim, ze jedno pivo po obede je to nejlepsi, co clovek muze udelat - mnohem ychleji nastartuje travici proces, t.j. mnohem drive uvolni mozek jine cinnosti nez rizeni hladke svaloviny...

0/0
5.1.2009 14:42

August

Re: čecháčkovský právní humus

pokud vim, tak 0,5 skoro nikde neni, vetisnou je to 0,2. u nas je v tomto strasna buzerace. obecne jsem pro uroven treba tech 0,2 ale u nas v CR ne. my hloupy nezodpovedny pivni narod jak si dame jedno, tak si dame dalsi a dalsi... a pak si reknem, to je v pohode, to se do toho jeste vejdu. pak ten clovek srazi nejaky dite na prechodu a bude se hrozne divit. krom samotneho faktu i tomu kolik mu nameri alkoholu v krvi, ze to rozhodne 0,2 nebude. zil jsem delsi dobu v italii, tam s tim problem neni, tam si kazdej da fakt dvojku vina, zaji to paninem a je to ok, ale u nas? nedokazu si to predstavit... bohuzel

0/0
31.12.2008 17:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.