Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Hyundai i20: šest airbagů v základu a cena jako fabia

To malé auto s nic moc designem a vnitřkem, v němž by se obyvatel korejského Soulu cítil jako doma, je naštěstí pryč. Hyundai Getz v lednu vystřídá Hyundai i20.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jars

,,Rejžovej nákype,,

Než začneš něco komentovat tak si to nejdříve vyskoušej.Zato Fábie je skvost,po třech a půl roce už začíná rezavět v lemech dveří a to je garážovaná.Jak bude vypadat po pěti letech,nechceš já ti ji prodám se slevou , jde do světa(Y)

0/0
3.3.2009 23:33

Tekiler

lowcast mobiie

to si delas kozy, more, logana nikdy:-© , vsak je to lowcast mobile, to nejlevnejsi coje fuj

0/0
12.2.2009 1:14

kraken

pěkné

Autíčko je to pěkné, na ježdění po městě dobrá kára ( tedy pokud to něco vydrží a servis bude potřeba jen na garančky a spotřebáky ), ale postrádám info kolik hvězd to má v kreš testech, nevíte to někdo? Předem dík za odpovědi.

0/0
10.2.2009 14:47

oldschool

Rejžovej nákyp

To je v prdeli, další taška na rejžovej nákyp na trhu... Lidi se nepoučej a nepoučej...

0/0
31.12.2008 10:45

wolf

Re: Rejžovej nákyp

To oldschol:

 Co by mělo bej v prdeli a v čem se lidi nepoučej ... nechápu smysl " příspěvku", nebo spíš nesmysl ?

0/0
7.2.2009 16:59

Vilém Hynek Jarmila

kde udělali soudruzi z Boleslavi chybu ?

Pěkný autíčko. R^ Tak tohle si myslím, že je další hřebíček do rakve neslavné Fabie II. Nejdřív Ceed, pak Clio Grantour za 250tis., pak Megane sedan za 250tis., C4 za 250tis. a teď ještě i20. No, ještěže dodává Schade molochům jako je ČEZ, státní správě atd. - zde se nekouká na poměr cena-výkon, hlavně, že je to českej výrobek a není to "drahý zahraniční". Jen lituju ty chudáky, co to v Práci vyfasujou. :-©

0/0
28.12.2008 19:31

kraken

Re: kde udělali soudruzi z Boleslavi chybu ?

toho sedana mám, a musím říct,  že sis krátce, ale je to povedené auto za ty prachy

0/0
10.2.2009 14:48

mpes

cena...

pořád se řeší cena s klimatizací, ale co takhle řešit cenu s ESP, klímou, AUTOMATEM - prostě normálně vybavený auto? Základní verze "žebrák" snad nikoho nezajímá ...

0/0
24.12.2008 9:56

127kW

H1

no já už půl roku jezdím v H1, dva roku řádím v Terracanu,.... Hyundai rozhodně nevyrábí špatná auta - samozřejmě ale platí že čím novější tím lepší - neboli už se těším až na silnici nebudu předjíždět hnusný fábky ale jenom I20 a I30 a I10...

;-DR^

0/0
23.12.2008 14:40

Jarda

Bezpečnost

Všechno je hezké do chvíle, kdy vás například někdo nabourá zezadu a vy zjistíte, že v nárazníku není žádná výztuha, karoserie se kroutí až k A sloupku a výsledkem je totální škoda. Děkuji, nechci.

0/0
23.12.2008 13:28

ruf

Re: Bezpečnost

... tak vylez z tý nabořený a hnusný  fábie zkoroucené až A sloupku a sedni do jinýho pořádnýho auta ...

0/0
28.12.2008 15:52

Vilém Hynek Jarmila

Re: Bezpečnost

Já si mohl vyzkoušet Ceed wagon (což je i30) a nic se tam nekroutilo, v naftě to docela lítalo a na silnici to drželo jak přibitý. V porovnání s Oktávkou II minimálně srovnatelný auto. Jen ty oranžový budíky jsou příšerný, v noci to prej nejde ani ztlumit.

0/0
28.12.2008 19:34

hanys

Re: Bezpečnost

No tak zkus i30CW- ta má modré podsvícení pŕístrojovky. Dle mého názoru autu sluší víc než oranžová.

0/0
8.1.2009 18:07

ženská

Re: Bezpečnost

jj i30 má modrý podsvícení a intenzita jde regulovat:-)

0/0
10.2.2009 14:59

.

-

To je zase článek... :-© Jak bych se rozhodoval já.. ;-D ;-D Rv

0/0
23.12.2008 1:05

Iridium

kde budou ty bagy?

Cituji:" Výbava pro Česko ještě nebyla zveřejněna, jisté je zatím jen to, že kromě dvou čelních a dvou bočních airbagů bude obsahovat ještě hlavové pro cestující na předních i zadních sedadlech. Celkem jich tedy bude šest. "

takže kde budou ty dva hlavový airbagy, když mají být vpředu i vzadu?

0/0
22.12.2008 20:36

Andee

Re: kde budou ty bagy?

Nejspíš po celé délce (roleta) ;-)

0/0
23.12.2008 0:59

Wild Duck

Re: kde budou ty bagy?

No, človíčku, budou tam, kde hlavové záclonové airbagy pro přední i zadní boční sedadla u všech jiných aut... Ale chápu, že člověku se škodivkou stodvácou to jasný není. ;-D 

0/0
23.12.2008 9:23

jarin

to bude neco...

az nam tihle korejci sezerou vsechna VW,BMW atd.Mel jsem Hyundaie,dost spokojenost,ted jezdim novym Passatem a pri pomysleni,ze ve stejne vybave jsem o 300 tis opuchl,a v servisu jsem vic nez by tradice predpovidala me mrazi.:-( priste uz to bude nejakej asijskej tygr,ponevadz je otazkou par let,kdy budou kvalitnejsi,vychytanejsi....nakonec proc ne,jesteze ta konkurence funguje

0/0
22.12.2008 17:32

panasonic

hezky,ale desighnem ne od Hyundaie....

kia i hyundai nemuzou byt nikdy tak kvalitni vozy jako japonske ci nemecke...zadny vyvoj nemaji,tudiz zadna jistota kvality...:-©

0/0
22.12.2008 16:36

Tom

Re: hezky,ale desighnem ne od Hyundaie....

No když s to o tom vývoji myslíš... :-)

0/0
22.12.2008 17:29

Jan

Re: hezky,ale desighnem ne od Hyundaie....

Prober se a protři si oči

0/0
22.12.2008 18:54

Wild Duck

Re: hezky,ale desighnem ne od Hyundaie....

Kua, ty budeš znalec... Koncern Hyundai s Kiou mají vývoj že se z něj dělá lidem ve Wolfsburgu (VW) nebo Rüselsheimu (Opel) případně u dalších evropských automobilek, špatně... Raději začni myslet dřív, než bude pozdě ;-D 

0/0
23.12.2008 9:26

Vilém Hynek Jarmila

Re: hezky,ale desighnem ne od Hyundaie....

Přesně tak .. R^ Kde byla Kia před 10-15ti lety ? V Bolehlavi je jim špatně při pomyšlení, kde budou za 10 let oni. Pokud se nevzpamatujou.

0/0
28.12.2008 19:37

Tomáš Marný

6 airbagů v základu...

Tak to jo, u i10 je zadní stírač za příplatek 1000,- Kč a u i20 bude 6 airbagů v ceně 8-o.

0/0
22.12.2008 14:40

ouzo1

autor článku?

Rv!!!

0/0
22.12.2008 11:46

Andee

Re: autor článku?

Taky si říkám. V Getzu jsem seděl a nijak výrazně nevybočuje z průměru těhle miniaut. Ta recenze je celkově hodně subjektivní a mnohem víc o pocitech a ne faktech. Třeba ten "hlučnej" diesel - to je snad jasný, že benzín bude ve stejném autě tišší...

0/0
23.12.2008 0:58

Wild Duck

Re: autor článku?

Jo, v Getzu jsem asi dva měsíce coby náhradním služebáku (můj byl v opravě po srážce s blbcem) jezdil a musím říct, že ten autor článku je normální mamlas. Getz jezdil na svou dobu slušně, trochu hlučnější, ale dobrej motor, solidní prostornost, možnost polohovat zadní opěradlo a ani s těmi plasty to nebyla žádná trága... Ale protože vím, kdo ty články píše, tak se nedivim. Většina těchle motopisálků jsou nevyzrálí mladí kluci, kterým spousta věcí vůbec nedochází a nemůžou odolat puzení cpát sdo článků svý ego a exhibovat. Což by se novináři stávat jaxi nemělo, že...  Rv

0/0
23.12.2008 9:30

legnaw

Re: autor článku?

Ještě teď mě polévá pot, když si vzpomenu, že jsem před lety málem musel jet z Prahy do Budapešti Hyundaiem Getz. To auto mi nepřišlo ani bezpečné, ani pohodlné.

ano autor je nouma.... ja v getziku 1.1i jazdim 2roky a BA-PHA-BA je malina... pri 130rychlosti spotreba 4,9.......  ano trhacom asfaltu treba ix55...mne bude stacit mestske prditkoR^

0/0
9.2.2009 10:57

Homer

Ach ty tvrdé plasty

Nechápu, co pořád motorističtí novináři mají s tvrdými plasty. Už jsem asi z těch jejich článků tak pošahanej, že i já  při každým usednutí za volant nějakého auta osahám palubní desku. Ale to, jestli je palubní deska z tvrdých plastů bych jako velké mínus neviděl. Jestli to jsou  kvalitní plasty a dobře smontované, tak proč ne. U měkčených plastů je problém v tom, že jsou výhradně použity na horní části palubní desky, ale dolní část, se kterou přichází dost čast koleno řidiče a spolujezdce do kontaktu, je stejně tvrdá jako kámen. Tak není co řešit. Navíc se Hyundai dost posunul v žebříčcích spolehlivost TÜV a jeho modely se vyskytují stejně jako Škodovky v první polovině. Na rovinu bych si mezi Fabií a i20 vybral Hyundai. A jestli udělá Hyundai i20 combi, tak to má Fábka problém tuplem.

0/0
22.12.2008 11:37

Mat_Hawk

nic moc design?

no nevím, i20 jsem neviděla naživo,  ale starší Getzy mají aspoň určitou svébytnou "držku". Postupné facelifty a protahování předních světlometů až kamsi ke dveřím podle mě způsobuje, že auto vypadá mnohem anonymněji, i když se zdá líbivější a uhihňané. S autorem bych polemizovala i o jeho kritice pohodlí a bezpečnosti. Samozřejmě, očekává-li od takového auta parametry o dvě třídy vyšší, tak ho zdrbe na tři doby. Getze kupovali lidé většinou prakticky zaměření, co potřebovali malé levné a přitom splehlivé auto "za málo peněz hodně muziky"  a málokoho zklamal. Jsem zvědavá, jak si povede jeho nástupce.

0/0
22.12.2008 11:34

Gandalf007

Korejci

Líbí se mi, že jakmile určitý okruh lidí uslyší Hyundai nebo Korea, všechno je okamžitě špatně. Ještě před dvěma lety bych možná reagoval podobně, ale měl jsem možnost s jedním Hyundaiem pár měsíců jezdit a příjemně mne překvapil. Nebyl z nejnovější řady i10-30, ale koncepčně starší Accent. Přesto zaslouží jedině pochvalu, za prostor, motor, brzdy a v rámci možností i jízdní vlastnosti...

0/0
22.12.2008 10:43

laik

Re: Korejci

Asi jako když určitá skupina lidí slyší VW či Škoda a taky vše špatné.X BTW, vývoj dělali zase ti hloupí němci,jak jinak.Já to auto naživo viděl a zkusil, první dojem uvnitř docela bída,vně hezké,ale rozhodne cana.V poho, neřeším.Já  domů vybral Fiestu, myslím pro dítě.

0/0
22.12.2008 20:08

Wild Duck

Re: Korejci

Vybrals novou Fiestu? A jak se ti například líbí, že řadička v poloze třetího rychlostního stupně blokuje ovládání spínačů na středový konzoli? A to není jediná "vychytávka" téhle žhavé novinky :-) 

0/0
23.12.2008 9:31

Andee

Re: Korejci

No, zrovna Accent není dobrej příklad. Má poddimenzované některé spotřební části a provoz se pak, bohužel, prodražuje.

0/0
23.12.2008 0:55

svoby

Vychytralost

Nezáleží, kde je vyrobené, ale aby bylo spolehlivé. Dnes chceme auta spolehlivá podle lidí. Kdo tento trend dodrží (např.Toyota, Mazda, Honda) tak má vyhráno. Tak ti Hyundai vzkazuji:"Buď spolehlivý a máš zákazníky v kapse".

0/0
22.12.2008 10:21

Petr

Moc pekne

Tohle auto se Hyundai opravdu povedloR^

Libivy design, dobra vybava, dostatek prostoru a tradicne spickove motory, hlavne benzinove. S kvalitou problem nebude, na tu si Hyundai v poslednich letech dava sakra bacha. Kdybych vybiral auto v teto tride, i20 by byl horkym favoritem.R^

0/0
22.12.2008 10:16

petr

re

0/0
22.12.2008 8:46

Highbury

Sice pěkný,

ale stejně pořád nechápu, jak si může někdo koupit nový auto v kategorii okolo 200 tisíc. Za tu cenu se dá sehnat lehce zajetý vůz střední třídy, se kterým sice může být čas od času menší problém, ale za tu nesrovnatelně vyšší míru bezpečnosti to stojí. Riskovat život svůj a svých blízkých jen pro možnost honit si ego tím, že mám NOVÉ AUTO? Díky, ale nic pro mě.

0/0
22.12.2008 8:42

fks

Re: Sice pěkný,

Kup si někdy nový auto a pochopíš, proč je lidi kupujou...

S jetým je vždycky nějaký problém (menší nebo spíš větší) - "lehce zajetý vůz střední třídy" bez pádného důvodu nikdo jen tak neprodává za 200tis

0/0
22.12.2008 8:47

Dědek

Re: Sice pěkný,

V životě bych si ojeté auto nekoupil. Auto po 70 tis. km jsem vždy raději prodal a koupil zase nové. Do těch 70 tis. mě auto stálo většinou 1 baterii,  a sadu pneumatik. U Škodovek jsem ani nikdy neměmnil výfuk. Navíc většina vozů se dnes provozuje celoročně a sůl dá vozu pěkně zabrat, i když to třeba už na karosériích není tak znát. Stačí se ale podívat na auto zespodu. Navíc s původem auta to může být všelijaké. Kdepak, ojeté auto nikdy.

0/0
22.12.2008 9:07

tnx

Re: Sice pěkný,

Ja si zase neumim predstavit, ze bych si koupil ojete auto. Nevim, kdo s nim jezdil, co s tim delal, kdy se neco pokazi. Fakt ne.

0/0
22.12.2008 9:08

Martin

Re: Sice pěkný,

No jo, hold někdo si koupí novou Fábku za 250 tis. s 1.2 HTP. bezpečnost 0, výbava 0, jízdní vlastnosti 0 a když potřebuje předjet na dálnici tak tak plyn na podlahu a pak se uvidí.....a ono nakonec stejně nic.Když  nekupujete ojeté auto v áčkách ale máte známě ve VW nebo ve Fordu, případně Audi, není problém za 300tis. koupit 3 roky staré Mondeo, passata atd.. kde narozdíl od nových holých krabic nižší třídy mám super svezení . Za to pohodlí mi to stojí. A to se vůbec nebavím o tom, když má někdo auto nižší třídy a má rodinu-hazard. ........

Hold dle vkusu každého.,kdo umí koupit umí. Kdo neumí...utíká do Škody pro novou Fóbii.....

0/0
22.12.2008 10:26

Highbury

Re: Sice pěkný,

Přesně tak. k tomu není co dodat. Ne každý má na to, koupit nové auto za jeden a půl mega, když je ale možnost mít prakticky to samé, čtyři roky staré za cenu tragikomického Ceedu či Fabie, není co řešit. Tenhle problém není v tom, kdo má kolik peněz, ale v tom, kdo jak uvažuje.

0/0
22.12.2008 11:29

Václav

Re: Sice pěkný,

Kdyby všichni uvažovali jako vy, tak se malá auta vůbec nevyrábí a neprodávají.

0/0
22.12.2008 13:17

honza

Re: Sice pěkný,

Jo, "mít známé..." To asi není případ každého, kdo si chce pořídit dobrou ojetinu.  

0/0
22.12.2008 12:28

pap

Re: Sice pěkný,

I ty chudáčku chytráčku, ty nemít známé tak se ani nevysereš

0/0
22.12.2008 17:55

Karel

Re: Sice pěkný,

Tak ojete auto bych si nekupoval a za dve stovky, spis do tech 250 vybiram prave ted pro manzelku do mesta. Nebo si myslite, ze ji mam za ty penize koupit radeji nejakou Toyotu Avensis v kombiku, po prvnim majiteli :-).

0/0
22.12.2008 9:40

Iridium

Re: Sice pěkný,

určitě ideální auto pro ženu do města bude Avensis v kombálu. ty máš fakt dost;-D

0/0
22.12.2008 20:33

x

Re: Sice pěkný,

Ve městě se jezdí MHD, příp. na kole nebo pěšky !

0/0
30.12.2008 19:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.