Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zenvo ST1: dánská odpověď na Bugatti Veyron

Dánská společnost Zenvo Automotive byla založena za jediným účelem – vyvinout supersportovní vůz, který by konkuroval těm nejlepším: Bugatti Veyronu, Koenigseggu CCX nebo SSC Ultimate Aeru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gandalf

Odpověď na co...?

Buď chtěl autor být vtipný (nezadařilo se) nebo jen otrocky (bez sebemenšího přemýšlení) převzal nadpis ze zahraničního originálu. Jen opravdu nevidím jediný důvod, proč tenhle "zázrak" spojovat se šperkem jménem Bugatti Veyron. Rv

0/0
29.1.2009 15:48

Mirek 95

Re: Odpověď na co...?

......málokdo však ví , že pod Bugatti  je podepsaný šéf designer Škodovky  Josef Kabáň .

0/0
29.1.2009 16:05

icmek

největší odpovědí na Veyron

je Škoda Octavia RS se svým revolučním megasportovním lol sedanem alá 1.9 načipované TDi turbohnědouhelný traktor motorsport ;-DR^

0/0
29.1.2009 14:52

icmek

turbo plus kompresor

bez toho to prostě nepojede:( :-/ nevíte někdo jaký auto mělo nejsilnější atmosférickej motor? myslim, že takovej Jaguar XJ220 měl taky nějaký to turbo... :-/

0/0
29.1.2009 12:17

icmek

Re: turbo plus kompresor

našel jsem pouze toto - 6,2 V8 63 AMG - nejvyšší výkon 375 kW při 6800 ot./min, atmosféra. je to ale "nejsilnější atmosférickej osmiválec". mňo a třeba dvanáctihrnky co?

0/0
29.1.2009 12:23

martin

Re: turbo plus kompresor

Enzo?

0/0
29.1.2009 13:43

BlkRider

Re: turbo plus kompresor

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automotive_superlatives#Most_power

0/0
29.1.2009 14:35

icmek

Re: turbo plus kompresor

dík R^ zaujalo mě tam i tohle:) "Petrol/Gasoline (naturally-aspirated) piston engine - 92.1 kW (125.2 PS/123.7 hp)/litre - 2000 JDM Honda S2000 F20C (184 kW (250 PS/247 hp) JIS 2.0 L I4)" VR^;-D

0/0
29.1.2009 14:49

kanecek

To je teda dělo,

má turbo i kompresor. Pan redaktor je zřejmě velký znalec.

0/0
29.1.2009 11:39

Rozmy

Re: To je teda dělo,

Nejsem moc znalec, ale myslel jsem, že turbo může být i bez kompresoru ?

0/0
29.1.2009 12:15

icmek

Re: To je teda dělo,

no on to myslel jinak... autor to napsal tak, že se skoro až divil, že to má turbo i kompresor...

0/0
29.1.2009 12:18

kanecek

Re: To je teda dělo,

Turbolader, jinak zvaný též kompresor je turbína poháněná spálenou směsí a stlačuje do motoru nassávaný vzduch. Tedy auto má turbo = kompresor. Nejsilnější a nejůčinnější atmosférický motor je desetiválec od BMW, byť bez turba = atmosférický, má parapetry srovnatelné s motory se stejným obsahem a turbem.

0/0
29.1.2009 12:48

BlkRider

Re: To je teda dělo,

No oni sou dva druhy kopresoru vzduchu pro motory. Turbo a supercharger. Takze zrejme bylo mysleno, ze ma jak turbo, tak supercharger.

0/0
29.1.2009 14:42

kanecek

Re: To je teda dělo,

Ono to zní hezky: "O pohon se stará vidlicový osmiválec s objemem sedm litrů. Prozatím není známo, od jakého výrobce pochází. Na pohonné jednotce je zajímavé, že je přeplňovaná turbodmychadlem i kompresorem" - pan redaktor nemá páru, o čem píše. Ale protože je to osmiválec, ty jsou většinou vidlicové, tedy do V, pak má asi jevá strana válců turbo a pravá halt kompresor.

0/0
29.1.2009 12:54

BlkRider

Re: To je teda dělo,

Spis budou v serii jako v TSI motorech od VolksWagenu.

0/0
29.1.2009 14:50

Maradona

Re: To je teda dělo,

A co motory 1,4 TSI od VW? Ty maj taky turbo a kompresor. Rekl bych, ze u osmivalce se jedna o raritu.

0/0
29.1.2009 16:32

Danny_Kay

Uz zase...

...navrali ty cerne plasty okolo svetel...Doufam,ze tahle "moda" bzry skonci, pac to totelne zhnusi celkovy dojem.

0/0
29.1.2009 10:25

half

Re: Uz zase...

rekl bych, ze ty plasty budou ten proklamovany karbon :-)

...ale ono je to casem prejde, jen co se dostane na trh nejaky novy material... treba bude jednou karoserie ze zelatiny :-)

0/0
29.1.2009 10:54

BlkRider

Re: Uz zase...

Na karbon to moc nevypada. Jinak dalsi lepsi material je vlastne taky karbon. Jen sou ty vlakna malicko tenci :) http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_nanotube

0/0
29.1.2009 17:28

Rozmy

Spotřeba

No taky by mě zajímalo, kolik to žere. V dnešní době, kdy jsou ceny benzínu jak na houpačce, tak abych to vůbec uživil.

0/0
29.1.2009 9:09

Wolf

Re: Spotřeba

7.8 po meste, 5.4 mimo..celkem usporny, za par let se ty penize na benzinu vrati :-)

0/0
29.1.2009 10:01

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

když bude jedlá, tak proč ne... auto z amarounů ;-D;-D

0/0
29.1.2009 16:24

dívenka prostá

prosím, mám dotaz

dají se na to koupil poklice?*

0/0
29.1.2009 8:23

martin

...

Jeremy Clarkson: "Nought to sixty, meaningless. Quarter-mile time, meaningless. Top speed, absolutely meaningless. What matters are the track times."

0/0
29.1.2009 7:58

lukasinko

Re: ...

Yes, I agree with Him.

A mimochodom, ten motor bude asi od General Motors, typ LS7 7-litrový V8. Aký je použitý v Corvette Z06, no asi použili iné turbo.

0/0
29.1.2009 18:36

rencar

kapr

Prvni co me napadlo pri pohledu na design bylo : KAPR  :-)

0/0
29.1.2009 6:34

.

.

To je mi novinka. ;-D 

0/0
29.1.2009 0:33

Mirek 95

Re: . Výroba

.......a to se ani neví , že se karoserie na supersport  vyrábí v Čechách .

0/0
29.1.2009 6:47

.

Re: . Výroba

O Octavii jsem už veděl. :-P ;-D

0/0
29.1.2009 8:16

Mirek 95

Re: . Výroba

....jak vidno nevěříš , jsem majitelem firmy , která tento supersport  vyrábí do Dánska.[>-]

0/0
29.1.2009 15:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.