- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Buď chtěl autor být vtipný (nezadařilo se) nebo jen otrocky (bez sebemenšího přemýšlení) převzal nadpis ze zahraničního originálu. Jen opravdu nevidím jediný důvod, proč tenhle "zázrak" spojovat se šperkem jménem Bugatti Veyron.
......málokdo však ví , že pod Bugatti je podepsaný šéf designer Škodovky Josef Kabáň .
je Škoda Octavia RS se svým revolučním megasportovním lol sedanem alá 1.9 načipované TDi turbohnědouhelný traktor motorsport
bez toho to prostě nepojede:( nevíte někdo jaký auto mělo nejsilnější atmosférickej motor? myslim, že takovej Jaguar XJ220 měl taky nějaký to turbo...
našel jsem pouze toto - 6,2 V8 63 AMG - nejvyšší výkon 375 kW při 6800 ot./min, atmosféra. je to ale "nejsilnější atmosférickej osmiválec". mňo a třeba dvanáctihrnky co?
má turbo i kompresor. Pan redaktor je zřejmě velký znalec.
Nejsem moc znalec, ale myslel jsem, že turbo může být i bez kompresoru
...navrali ty cerne plasty okolo svetel...Doufam,ze tahle "moda" bzry skonci, pac to totelne zhnusi celkovy dojem.
rekl bych, ze ty plasty budou ten proklamovany karbon
...ale ono je to casem prejde, jen co se dostane na trh nejaky novy material... treba bude jednou karoserie ze zelatiny
No taky by mě zajímalo, kolik to žere. V dnešní době, kdy jsou ceny benzínu jak na houpačce, tak abych to vůbec uživil.
7.8 po meste, 5.4 mimo..celkem usporny, za par let se ty penize na benzinu vrati
Jeremy Clarkson: "Nought to sixty, meaningless. Quarter-mile time, meaningless. Top speed, absolutely meaningless. What matters are the track times."