Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První kilometry s novým Renaultem Mégane: vycizelovaná klasika

Konkurenti budou mít asi velký problém uhlídat své zákazníky. Nová generace Renaultu Mégane je tady. Moderní tvary a obří kufr uspokojí rodinu, a kdo se vozí sám, sáhne po dynamickém kupé. Dobře odladěný podvozek ocení rychlí řidiči a všichni dohromady pečlivé zpracování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roman

Super auto pro prcky a ženský

Moc hezký auti, životnost záleží na řidiči, ale měřím 197cm, takže je to zase v háji. Copak není nějaké rozumné auto pro pořádnýho chlapa?

0/0
8.2.2009 18:17

Julek

Dobře odladěná klasika

Dobře odladěná klasika

"Nový mégane spočívá na modifikované platformě svého předchůdce. O 15 milimetrů narostl rozvor, klasické koncepci zůstává Renault věrný i nadále. Vpředu je náprava typu McPherson, vzadu pak vlečená ramena." To byla citace z článku. Neříká se náhodou "klasická koncepce" schématu "motor vpředu x zadní náhon"?

0/0
29.12.2008 12:58

Bolkonski

Proč mám pocit

že ten první Mégane, ten designerskej skvost, je špatně obšlehlej Saab 900 II. Ten tvar, ten zadní stěrač, ta palubka, posuďte sami:

Megane: (http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6883992)

Saab: (http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6485237)

0/0
27.12.2008 12:14

Subarista

Subliminální příprava na závadu řídící jednotky

podívejte se na obrázek (http://i.idnes.cz/08/122/gal/FDV27d8dd__DSC3791.jpg ) a shledáte, že svítí kontrolka řídící jednotky motoru. Jasné varování pro případné labily, kteří se nechají zlákat francouzským šarmem moderní karoserie.

Japonci nestávkují a pečlivě v tichosti vyvíjí a zlepšují.

Francouzi stávkují a starají se polovinu pracovní doby o své zaměstnanecké benefity.

Mimochodem, kvalita výroby francouzských aut výrazně stoupla, když ve francouzských továrnách vystřídali francouzské farmáře alžírští dělníci.

EURv

0/0
24.12.2008 11:38

karlos

Re: Subliminální příprava na závadu řídící jednotky

zdar subaristo, nejlepší je si koupit nový STi. U Freye na parkoviště je 8 aut se zadřeným motorek, ale to bude zřejmě nějaká špatná série, že R^

0/0
24.12.2008 20:26

míša

Re: Subliminální příprava na závadu řídící jednotky

Příště víc myslet a míň psát..;-D..motor stojí čtyřkolko. A i dítě v mateřský školce už dneska ví že tato kontrolka po nastartování zhasíná.. Modelový případ ortodoxního předsudkářeRv

0/0
27.12.2008 0:43

Blue

Re: Subliminální příprava na závadu řídící jednotky

Chtěl jsem napsat něco podobného. Mně tato kontrolka také svítí, dokud nenastartuju. A to mám naprosto jiné auto. Motor mám Holden (Austrálie).

0/0
28.12.2008 10:29

xxx

Moc pekny

pekny design i prizniva cena R^

0/0
23.12.2008 18:25

Homer1

LCD panel

... je mimochodem na tom ergonomicky nejlepším místě...

Kdo se svezl v Laguně s DVD navigací ví o čem mluvím... Sledovat provoz, značky a zároveň vnímat informace z navigace lze při této poloze velice dobře.

Snad jen BMW s projekcí na čelní sklo je na tom podobně nebo možná lépe - nevím, nejel jsem v něm.

Snad jen kdyby ta obrazovka byla zasouvací...

0/0
21.12.2008 11:27

uživatel

Mégan je pěkný auto

Bohužel pro mě finančně nedostupný. Teď mám třetím rokem DACII Logan, najeto 70 tkm a bez závad. Líbí se mi nový Sandero který si asi koupim. EU[>-]EU[>-]EU

0/0
20.12.2008 17:33

X

Re: Mégan je pěkný auto

Zkoušel jsem nový Sandero a je tam žalostně málo místa vzadu na nohy. Pokud řídí postava mé velikosti 180 cm a vzadu sedí někdo jak já, tak už nemá místo pro nohy. To v Loganu je to daleko lepší. Takže až prodáš Logana tak doporučuju koupit faceliftovanou verzi. Vypadá pěkně.

0/0
21.12.2008 9:06

Blue

Re: Mégan je pěkný auto

Finančně dostupné jsou Chevrolety. Třeba Lacetti problém s místem pro posádku nemá - spíše naopak.

0/0
28.12.2008 10:31

off.topic

off topic

trochu off topic :-) co je to za hudbu v tom programu TV iDNES na Vánoce? Je to něco španělskýho, já to znám a za boha si nemůžu vzpomenout, co to je.... ach jo :-/ mi corazón se tam v tom myslím zpívá ;-D

0/0
19.12.2008 21:09

falonso

Re: off topic

taky jsem to někde slyšel a nevim kde.Snad na to někdo přijde.Redakce idnesu-napovězte....

0/0
19.12.2008 21:14

off.topic

Re: off topic

Tak co to je za hudbu sice stále nevím, ale už vím, s čím jsem si to (asi) spletl :-D -Canción Del Mariachi - kuprikladu zde http://www.youtube.com/watch?v=CQ_CdjsxClk

0/0
19.12.2008 22:22

vilem

Re: off topic

Los Lobos?

0/0
19.12.2008 23:04

VLDX

Re: off topic

Pánové nejsem sice žádný odborník na hudbu, ale tohle je klasika z roku 1991. Jedná se o skladbu Tango to Evora od kanadské skladatelky a zpěvačky Loreena McKennitt. Veselé Vánoce :-)R^

0/0
20.12.2008 14:38

off.topic

Re: off topic

parada, diky moc R^ Byt mozna klasika, tak jsem opravdu neznal :-) Jak uz jsem psal, splet jsem si to s temi Los Lobos s Banderasem...

Vesele Vanoce vsem!

0/0
20.12.2008 16:09

icmek

Re: off topic

mi corazón? to jeko "mé srdce" ? to je teda indicie.. to je v každym španělskym cajdáku :D

0/0
20.12.2008 15:41

j

super

Pekne, moc pekne, ta 3dverova verze uz ma smrnc rekneneme skoro na urovni Alfa Romeo... Renault sel - z meho pohledu - designove hodne do sebe. Driv to byl vylozene hnus, ale nova Laguna Coupe je krasna a Megane Coupe jakbysmet R^

0/0
19.12.2008 21:06

vlakobijec

R

Renolt = auto na to co ma ve znaku :-©

0/0
19.12.2008 20:27

er

Re: R

zkus vymyslet něco vtipnějšího, než tisíckrát řečenej vtip

0/0
20.12.2008 0:52

icmek

je to pěkný

řekneme si, až tomu bude 10 let... jestli to teda ještě někomu bude jezdit.

0/0
19.12.2008 19:23

Ebo

Re: je to pěkný

..no jestli to má elektroniku pájenou špatně zvládnutou Pb free ..tak se to po třech letech rozpadne.. jestli dobře zvládnutou, tak po pěti .. ;-D

0/0
19.12.2008 19:46

falonso

Re: je to pěkný

koukam nějakej odborník...;-D

0/0
19.12.2008 21:15

icmek

Re: je to pěkný

sorry, ale když ti v servisu řeknou, že do rok starýho auta "napršelo a šluslo řídící jednotku".... tak kde to jsme?? a auto opravdu jenom stálo v dešti na ulici... tohle se může stát jenom u francouze.

0/0
20.12.2008 15:44

mirek

Re: je to pěkný

problém je jenom v tom,že v renaultech je elektroinstalace siemens a elektrika a jednotka bosch prostě německý nekvalitní šroty.

0/0
23.12.2008 22:16

falonso

Re: je to pěkný

Bez obav,určitě to vydrží víc,než poruchová Honda.Japonec až nakonec...

0/0
19.12.2008 21:12

Andee

Re: je to pěkný

Tak na to zapomeň... icmek je přiblblo, ale Hondy jsou kvalita R^

0/0
20.12.2008 13:02

icmek

Re: je to pěkný

:))))

0/0
20.12.2008 15:43

icmek

Re: je to pěkný

jj, poruchová honda :D zalez do fábie, traktoristo :D

0/0
20.12.2008 15:43

falonso

Re: je to pěkný

Kdybys kouknul na muj nick,tak bys poznal,v čem to asi jezdim.A ještě,i kdyby se mi Honda líbila,tak bych si asi jen stěží nějakou vybral,protože jejich nabídková paleta vozů pro evropský trh je více než nedostatečná....A jako prodejce ND docela vím,jaká je pakárna shánět na japonce náhradní díly v neorigu.V originále to bude asi lepší,ale zase tučně zaplatíte.Takže pro mě Japonec-nakonec....Ale nezoufej,v motorkách japonce uznávám,protože na jejich stroje má ještě evropa stále co dohánět...

0/0
20.12.2008 18:10

Mak1

Re: je to pěkný

tý vado - ve formuli ....8-o

0/0
22.12.2008 9:32

Cikrt na hrad

Re: je to pěkný

Ježiši,ty jseš chytrej,jako státní vědecka knihovna :-©:-©:-©

0/0
29.12.2008 1:49

falonso

Re: je to pěkný

Zato ty jsi tý chytrosti moc nepobral a dokážeš tu jen blejt...

0/0
29.12.2008 20:26

Tekiler

Re: je to pěkný

tak dneska sem hledal dil na toyotu carinu, v origo servisu 3400- dovoz dilu do dvou dnu,zavolal sem si podle vin sem si nechal zjistit kod dilu, a hned ho na ebay nasel za 950 i spostovnym tady do cr do 3 dnu novy z usa, tak tak to asi je se shanenim dilu na japonce     v usa dily na logana nebo skodovku nesezenes, a jake maji lidove ceny :)EU

0/0
12.2.2009 1:34

Andee

Re: je to pěkný

Co to meleš? Kdo by si kupoval deset let starej šrot... :-©

0/0
20.12.2008 13:01

icmek

Re: je to pěkný

nj, je to pěkný, ale za deset let to bude šrot. a o tom to je. auto je to prvních pár let.. pak už je to šrot. já radši zůstanu majitelem starýho auta, poctivě vyrobenýho.

0/0
20.12.2008 15:46

VLDX

Re: je to pěkný

Jestli to bude jezdit po 10-ti letech mě moc nezajímá, když to budu vlastnit prvních 5 let :-P

0/0
20.12.2008 14:43

danka

pekné

Na fotkách to vypadá fakt skvěle, hlavně ta třídveřová verze

0/0
19.12.2008 12:20

petr

Re: pekné

Vypadá no ,pač ten design odkoukali od Hondy.

0/0
24.12.2008 11:30

Petr

Renault

Nevypadá to špatně, ale nikdy jsem Renaultům nepřišel na chuť. Snad jen Grand Espace...

0/0
19.12.2008 12:11

Martin

kde už jsem to viděl?

Z bmw 1 to má palubní desku, alespoň podle fotky:-)

0/0
19.12.2008 11:59

spion

Re: kde už jsem to viděl?

nejsem moc velký odborník na auta, ale palubka v novem meganu je kopie té, co je v laguně. mne se líbí

0/0
4.1.2009 16:33

rudastraka

mam megan II

musel sem si zvyknout na to, ze porad sviti nejake kontrolky, ve znackovem servisu to nedokazali dat dohromady a poslali me ke komusi do garaze, tak sem si na to zvyknul, ze zacatku odchazely undukcni civky

motor ma priserne vysoky otacky, a i kdyz to jede 200, od 150 v aute neni slyset vlastniho slova, do mesta to de, ale na delsi cestovani se sebezaprenim

podvozek podivne poskakuje, na snehu nebo mokru nikdy nevim kdy to zacne klouzat a kdyz uz to zacne uskakovat, tak to je hodne pruserovy.

brzdy i spojka strasne ostre, je potreba si na to zvyknout. na hrbolech to diky poskakovani a abs prestava brzdit - dost neprijemny

na druhou stranu s tim mam za 2 roky najeto pres 100tis a zadna vylozene zavazna zavada nebyla, vzhledem k provozu a mymu flegmatismu jen leju benzin a menim olej, ale priste bych do toho nesel, i kdyz za ceny co prodava renault...

0/0
19.12.2008 11:37

falonso

Re: mam megan II

Nazdar rudastrako,tak jsme se tu opět sešli v diskuzi;-DJá mam také megane II,hatch,1.6 16V a zatím nemám co zásadního bych vozu vytknul.Neměl jsem žádnou vážnější poruchy,jen sem tam nějaká žárovka a pravidelné servisní prohlídky.Spotřebu mám v dlouhadobém průměru 6,7 l/100 a jezdím každý den zhruba 50/50 město,mimo město.Souhlasím s tebou co se týče toho podvozku.Na bezvadném asfaltu sedí auto špičkově,ale jakmile jsou na silnici příčné nerovnosti,začne zadek nepříjemně poskakovat.To se dějě ale jen když jedu sám,pokud auto zatížím když vezu lidi a nebo naložím kufr,tak se podvozek uklidní.Líbí se mi hodně designově,proto jsem do něj šel a šel bych do něj dnes zase,kdybych se měl rozhodovat.Ta III.generace vypadá moc hezky,uvidím jak to bude v reálu a docela se v ní už vidím...R^

0/0
19.12.2008 12:17

Tom

Re: mam megan II

Mam 1.6 16V po 3 letech a 40 tisicich se mi posr....  motor. Po studenem startu drnceni z motoru. Jeste ze jsem mel 4 letou zaruku, nasledovala vymena vackoveho kola, vsech ventilu a rozvodu. Vse vymeneno v ramci zaruky. 

Tohle auto jsem kupoval, protoze ze ve stejne vybave co mam byla "ceska" Fabia o dost drazssi (nehlede na to ze bezpenost Meganu je nekde jinde - pocet airbagu atd.)

Auticko mam rad, i kdyz v tuhle chvili nevim, jestli bych si ho znova koupil.

0/0
19.12.2008 13:06

VLDX

Re: mam megan II

Slyšel jsem i hodně příběhů o zničených komplet motorech u Fabií a Oktávek, takže to máš celkem jedno. Pokud něco jiného tak jedině japonce Toyota, Mazda, Mitsu. Jinak Rencek- poměr cena/výkon bezkonkurenční a je lepší si připlatit delší záruku na 4 roky a potom ho rychle prodat a koupit jinýho! Ale pořád se ti to vyplatí víc jak škodárna

0/0
20.12.2008 14:47

Cikrt na hrad

Re: mam megan II

Zdravej názor

0/0
29.12.2008 2:11

pricemaker

299.000!!!!!

Auto bude v zakladni 5 dverove verzi za 299.000 Kč!!!

0/0
19.12.2008 11:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.