Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První kilometry s Kiou Soul: kufry nechte doma

Takhle dobře ještě asi žádný "korejec" nejezdil. A asi ani nevypadal. Praktičnost soulu je ale také trochu netradiční. Nabízí spoustu místa pro cestující, zavazadla ale asi budou muset zůstat doma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepa

pro přítomné odborníky

Rád bych připomněl zde přítomným "odborníkům", že když se jim něco nelíbí, nemusí si to kupovat. Proto se vyrábí více typů aut, aby  si každý mohl vybrat co mu vyhovuje. Jsou lidi a není jich málo, kteří takovéto auto přivítají. Jsou třeba méně pohybliví a auto s vysokým posazem a pohodlným nastupováním jim usnadní život.

Nejvíc se mi líbí, když o tom píší lidé, kteří zatím viděli jenom fotografie a četli tuto krátkou recenzi. Doporučuji jim, aby příště před napsáním podobných mouder navštívily nějakou prodejnu a s autem se svezli. Já jsem to včera udělal a byl jsem velmi příjemně překvapen. 8-o

0/0
24.1.2009 9:58

Děd Vševěd

O čem to autor píše ?!

Cituji: "Rozhodně zapomeňte na příplatkové osmnáctky, sice na nich vypadá soul skvěle, ale asi z vás vytřepe duši..." (?) Pokud vím, čím větší kola, tím pohodlnější a plynulejší jízda !!!

0/0
12.1.2009 8:34

luko5

Myslím, že Škodu Yeti není už třeba vyrábět!

Protože už je vyrobená! ;-D

0/0
7.1.2009 20:53

pepek

Re: Myslím, že Škodu Yeti není už třeba vyrábět!

taky to vidím

0/0
8.1.2009 19:16

Děd Vševěd

Re: Myslím, že Škodu Yeti není už třeba vyrábět!

Beru tvůj příspěvek jen jako vtip. Škoda Yeti je vůz z úplně jiné kategorie a také bude mít pohon 4x4, což Soul mít nemůže. Dále - Soul nemá vhodný podvozek pro české silnice... :-P

0/0
12.1.2009 8:31

Jaro-uš

Prostor.

Měl jsem to štěstí v tom sedět (Autoshow ´98, na prosbu u dealera) a srovnávat tedy s jinými.

Vnitřní prostor pro cestujíci je neuvěřitelný. Větší, než cokoliv v segmentu C (golf apod.) vyjma Nissanu Tiida. Škoda ale toho kufru. Pro čtyři lidi na vícedenní výlet to není.

0/0
3.1.2009 17:43

Zarofka

Odvazny design

Odvaha designeru se uprit neda, ale po te co jsem to auto videl z blizka se mi chtelo zvracet, proste je to hnus... Sice Kia udelala od dob prvnich aut v evrope obrovsky krok do predu, ale tomuhle by se dalo rikat slapnuti vedle. cee'd se prodava dobre a je to i celkem dobre auto(cas ukaze), ale tohle si koupi opravdu jen magor bez vkusu...

0/0
29.12.2008 20:15

Petr

Re: Odvazny design

Nastesti design je ciste subjektivni zalezitost a to, ze se nelibi tobe, absolutne nic neznamena.

0/0
30.12.2008 0:49

icmek

Re: Odvazny design

jj :-)

0/0
30.12.2008 13:46

individual

Re: Odvazny design

..a navic design rozhodne neni jen o tom 'libeni se', to je jen jedna z jehou mnoha soucasti...

0/0
30.12.2008 18:58

Jaro-uš

Re: Odvazny design

Naopak, je to vítaná změna ve změti všech těch fóbií, ochtáfek, golfů a podobných převažedlech.

0/0
3.1.2009 17:37

falonso

FUJ...Další plechovka co jezdí na rejži....

0/0
29.12.2008 20:05

General-

Re: FUJ...Další plechovka co jezdí na rejži....

FUJ...Dalsi zakomplexovanec.

0/0
29.12.2008 20:53

Petr

Re: FUJ...Další plechovka co jezdí na rejži....

Bohuzel, i hlupaci maji pristup k internetu.

0/0
30.12.2008 0:48

falonso

Re: FUJ...Další plechovka co jezdí na rejži....

a že jich tady je....;-D;-D;-D

0/0
30.12.2008 13:54

Jaro-uš

Re: FUJ...Další plechovka co jezdí na rejži....

Další zaslepený vyznavač Bratwurstové techniky? ;-D

0/0
3.1.2009 17:48

Pepa

Re: FUJ...Další plechovka co jezdí na rejži....

Pane anonym, promiňte ale je vidět, že o tom nic nevíte. Máte doma zřejmě 20 let starého Golfa a děláte machra !

0/0
23.1.2009 9:49

other-side

.....

na prvni pohled mi to pripomelo Yetiho made in Skoda

0/0
29.12.2008 18:36

Petr

Re: .....

Chtelo by to navstivit optika.

0/0
30.12.2008 0:50

taky tak

Re: .....

Proc..? Ja mam z tohoto vozu stejny dojem.. :-/

0/0
1.1.2009 10:57

sirkeci

Pěkná...

Je pěkná, hlavně zadek. Kdo ví něco o designu, vidí :-P Až na předek, nevím, proč všechna asijská auta mají stejnou nudnou přední masku s velkými beztvarými světly...

0/0
29.12.2008 16:41

iuos

hmm

"Kdo ví něco o designu, vidí"    a kdo neví, tak pozná sám, jestli se mu to líbí nebo ne :-P;-D

0/0
29.12.2008 21:22

icmek

Re: Pěkná...

kdo ví něco o dyzajnu, vidí... sorry, ale to je věta na šlehanec přes hubu. nesnášim všelijaký ty vystudovaný akademický designéry a malíře.. soudit krásu auta podle toho, jestli je tenhle design v nějakejch tabulkách nebo ne, může jenom vocas.

0/0
30.12.2008 13:48

icmek

zas taková koza to neni

přiznávám.. nová Fabia je na tom podstatně hůř.

0/0
29.12.2008 15:51

tatoodragon

hnusnej louda

Při nezákonných rychlostech vás benzinový motor začne otravovat velkým hlukem... ...Benziňák tak musí točit při stotřicítce na pětku zbytečně vysoké čtyři tisíce otáček. Tak to auto bude při na dálnici nezákonné rychlosti 135 km/hod. v prdi. S tím nepředjedete ani bábu s hnojem;-D

0/0
29.12.2008 14:50

Re: hnusnej louda

Tolik má i oktáfka ne ?

0/0
29.12.2008 15:04

individual

Re: hnusnej louda

Octavia II 1.8 TSI:

- 120 km/h = 2500 ot./min.

- 140 km/h = 3000 ot./min.

- 160 km/h = 3500 ot/min.

- 180 km/h = 4000 ot./min.

0/0
29.12.2008 18:59

Petr

Re: hnusnej louda

Jeste by to chtelo srovnavat srovnatelne. Takhle ze sebe zbytecne delas debilka. Srovanavas turbo motor s atmosferou, co je vsak horsi, 6kvalt s 5kvaltem. Kdyz se podivame na srovnatelnou motorizaci 1.6, tak  Octavka pri 130km/h toci 3950ot/min. Ano je to pro tuto kategorii motoru bezna hodnota a je to srovnatelne. Jediny rozdil je v tom, ze v Soulu je moderni motor s variabilnim casovanim a solidnim vykonem i spotrebou, kdezto v Octavce je 30 let stara sunka s podprumernymi vykonovymi parametry.

0/0
30.12.2008 1:03

Individual

Re: hnusnej louda

Pred tim, nez ze sebe zase zacnes chrlit nadavky, si precti na co a jak jsem reagoval. Bylo napsano 'tak to ma i Oktavka', tak jsem uvedl, ze i Oktavka to muze mit jinak. Ze se jedna o turbomotor jsem uvedl a ze je to sestikvalt, je jasne (1.8 TSI se s petikvaltem nedodava).

Anebo trpis pocitem, ze jsem napsal, ze takhle to maji vsechny motorizace...?

Pozorneji cti a pouzivej mozek.

0/0
30.12.2008 12:10

icmek

Re: hnusnej louda

jj, v 100kmh by měla točit přesně 3000, takhle je nastavený všecko od Fábie 1.4 TDi počínaje

0/0
30.12.2008 13:49

__XXXX___

Re: hnusnej louda

Já mám 1,2 HTP 12V a taky mi to točí 3000 při 100km/h :-)

0/0
11.1.2009 22:00

Petr

Re: hnusnej louda

To, ze TDI zhasne ve 4000 neznamena, ze u benzinu je to stejne. Bezne benzinove motry toci kolem 6500 otacek, takze strach bych nemel.

0/0
29.12.2008 15:34

icmek

Re: hnusnej louda

a ty lepsi benzinove motory (nekoncernove) toci i 8000... :)))

0/0
29.12.2008 15:35

japonec

Re: hnusnej louda

A berou 4,25 l/100km:-P

0/0
29.12.2008 16:15

icmek

Re: hnusnej louda

;-D

0/0
29.12.2008 18:01

Pepa

Re: hnusnej louda

další debil.....

0/0
23.1.2009 9:51

NO NAME

Divné počty

 Stojí za pozornost, že se motory liší pouze výkonově, hodnota maximálního krouticího momentu a spotřeby má být podle údajů výrobce stejná.

Podle tabulek má soul pít 5,2 l na sto kilometrů jízdy u nafťáku a šest a půl litru u benzinového soulu.  :-/

0/0
29.12.2008 14:36

Petr

Re: Divné počty

Cti pozorne - tady mluvime o dvou vykonovych variantach motoru 1.6 CRDI. Nemichej benzin a diesel dohromady.

0/0
29.12.2008 15:23

icmek

Re: Divné počty

0/0
29.12.2008 15:35

Tutek

Tak si tady čtu vaše příspěvky

a maně si vedle nich představuji vaše obličeje a případně xichty, je to zábavné jak se tady fundovaně vyjadřujete o něčem co vidíte na pár fotkách a přečetli jste si o tom pár řádků. Je to fakt legrace.

0/0
29.12.2008 13:43

Petr

Re: Tak si tady čtu vaše příspěvky

SouhlasR^

0/0
29.12.2008 14:05

icmek

Re: Tak si tady čtu vaše příspěvky

hm.. ono staci videt a pak zapojit hlavu, maximalne mit zkusenosti s jinym autem podobneho tvaru. tohle je koza a koza nema dobry jizdni vlastnosti a nikdy mit nebude, protoze je to jaksi proti fyzice. o zatackach se vyjadrovat nemusim, novy majitel jiste sam pozna v 120 km/h na dalnici, az objede kamion.

0/0
29.12.2008 14:45

Re: Tak si tady čtu vaše příspěvky

Přesně tak, ale člověk by aspoň čekal že bude dobrej na naše silnice - to už nám autor vyvrátil. A cena taky nic moc, když si za nižší cenu můžu koupit mazdu 2.

0/0
29.12.2008 15:06

Petr

Re: Tak si tady čtu vaše příspěvky

A za jeste mensi penize si muzes koupit Toyotu Aygo a za vetsi zase VW Transporter. nebo dokonce Hummer H2 ci Ferrari 599 GTB Fiorano. Srovnavas nesrovnatelne. Mazda 2 nekonuruje Soulu, je to uplne jina kategorie aut.

0/0
29.12.2008 15:32

icmek

Re: Tak si tady čtu vaše příspěvky

ale neni to koza, a o to šlo. pochop kozí princip.. proč za tyhle prachy kozu, když můžu mít auto? :-)

0/0
29.12.2008 15:37

Petr

Re: Tak si tady čtu vaše příspěvky

Asi ti uniklo, ze tohle je mestske auto, zadny zavodak na rychle projizdeni vlasenek.. To se musis obratit nekam jinam.

0/0
29.12.2008 15:40

icmek

Re: Tak si tady čtu vaše příspěvky

no je to koza no. ;-DR^

0/0
29.12.2008 15:43

Re: Tak si tady čtu vaše příspěvky

V čem je jiná ? Připadá mi trochu podobná, hlavně s otevřeným kufrem. Že by byl soul o tolik větší ? No podle kufru asi ne, tak nevim v čem je to tak jiná kategorie.

0/0
29.12.2008 16:56

Petr

Re: Tak si tady čtu vaše příspěvky

Trochu podobna? Mozna by to chtelo po case navstivit ocniho lekare. Soul je mestsky crossover, Mazda 2 ani nahodou. Soul je o dvacet cisel delsi, o deset sirsi a o patnact vyssi, takze vnitrni prostor je nerovnatelny. Jinak nic proti Mazde 2, ve sve tride je to moc povedene a pohledne auticko.

0/0
29.12.2008 18:14

Petr

Re: Tak si tady čtu vaše příspěvky

Opravdu fundovany prispevek;-D;-D;-D

Tak to dopada, kdyz se k tematu vyjadruje clovek, ktery o nem nema ani paru.

0/0
29.12.2008 15:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.