Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autonovinky 2009: start do nejisté doby

Nic není definitivní. To dnes platí ve světě aut víc než kdy jindy. Kdo ví, jestli ještě na konci roku budou některé značky existovat. Ohlášené novinky už automobilky ale asi na trh uvedou; stály je moc peněz a energie. Česko se v novém roce těší hned na dvě novinky: Škodu Yeti a kombíkového superba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

__XXXX___

Nevim co do designu

ale po funkční stránce se mi toto auto líbí. Něco takového potřebuji, protože denně jezdím do práce po rozbitý silnici. Prostorný auto s velkým kufrem nepotřebuju, protože jezdím jen do práce a z práce. Maximálně někde někoho vezu na vlak, a to je vše. Takže tohle auto bych si i koupil, pokud ho škodofka nebude prodávat za půl mega s motorem HTP :-P

0/0
11.1.2009 18:08

def...

ta podoba

kdyz tak vidim ikonky clanku vedle sebe vypada skodarna jako kia soul... :-P

0/0
8.1.2009 8:03

federal

jiu

kiuo

0/0
6.1.2009 22:26

206

yeti vs roamster

yeti aroomster nejsou auta pro bezny lidi takze prodeje budou nic moc u romsteru se to potvrdilo

0/0
6.1.2009 18:45

def...

Re: yeti vs roamster

spis roomster neni ani auto....:-©Rv

0/0
8.1.2009 8:03

FEd

Re: yeti vs roamster

Jo ? A jel jsi v tom ? jaký to má jízdní vlastnosti a co ty motory, kterej vybrat ? Roomster se celkm prodává, na západě víc než u nás. Každej třeba nechce plechovku ala "standardní evropské auto", někomu se ty "divné křivky" líbí, jinak by se to neprodávalo. Kufr to má dobre, sezení je v tom taky v pohodě.

0/0
12.1.2009 11:38

NočníDříč

auta nad 300.000,- Kč budou NEPRODEJNÝ

Krize nezná hranice a lidi i firmy budou škudlit.

Přichází doba prostorných aut pro 5 lidí z Koreje a Rumunska, žádný Fábie.  [>-][>-]8-o[>-][>-]

0/0
5.1.2009 0:09

Fík

Yetti

No koukám, že škoda se řítí do dalšího prů...u. Ta přední maska u Yettiho bude na vlas stejná jako u Roomsteru a Fabie II, a to je přesně to, co se lidem nelíbí

(aspoň co se tak ptám). Škoda, mohli přijít s něčím lepší, například u Superbu a faceliftové Octavie II se jim to  povedlo. Takhle Yettiho zabijí dřív než se narodí (Y)

0/0
2.1.2009 21:20

balalajka01

Re: Yetti

No když už Škodovka zkopíruje cizí auto, tak aspoň něco na něm změnit musí.

A jeden manažer ze Škodovky před uvedením Fabie II prohlašoval, že přichází doba, kdy se budou auta na trhu od sebe vizuálně lišit jenom předními maskami. :-))

A když potom uvedli na trh novou Fabii II, tak bylo už všem jasné, proč to říkal. :-)

Aspoň tu masku změnit museli, aby to tak nebilo do očí.

A samozřejmě ji podělali.

0/0
2.1.2009 21:58

Surfer27

Re: Yetti

jj. ja rikam porad ze si meli prosadit toho tudora...dokonce se mi libi i tudor II [>-]

0/0
6.1.2009 15:53

jan

Re: Yetti

Snad už pochopili ve škodě že fabie2 a romstr je designový super průser a že Yettimu neudělaji stejný předek .Už jen ty světla s těmi horními bradavicemi jsou otřesná. To bych  Yettimu opravdu nepřál !!!

0/0
6.1.2009 17:10

Sagita

Schade zaspala dobu,

předražený a nehezký auta dnes nikdo nechce.

0/0
2.1.2009 14:12

Oldschool

Kvalita

Pošlete sms zprávu ve tvaru: "DMS SKODA AUTO - Zachrana" na číslo 800 09 09 09. Podpoříte tak chudou, krachující automobilku a realizaci takových majstrštyků moderny jako Škoda Yetti či Fabie III - Ricepudding

0/0
2.1.2009 11:35

PROCHOR2

Bomba

A co největší krasavec FABIA II ?

0/0
2.1.2009 9:01

icmek

Re: Bomba

copak design.. ale ty jízdní vlastnosti :D

0/0
2.1.2009 10:57

nemajitel

Re: Bomba

Copak, byť F2 nemám a nebudu mít,pak má určitě lepší jízdní vlastnosti jako celek,než většina aut v segmetu B, stačí je vyzkoušet.Jízdní vlastnosti není jen jedna projetá zatáčka,ale brzdy, nastavevení ABS,char.podvozku,tlumení rázů,vyhýbací manévry podle normy,jak se auto chová na různých površích atd... tam jako celek holt vede,byť se to může nelíbit.Osobně kopím holkám domů Fiestu,pro pořádek,neb se jim nejvíc líbí. Vínová metla s vínově červeným interiérem.R^

0/0
2.1.2009 12:51

icmek

Re: Bomba

brzdy - výborné. nastavení ABS - výborné (byť nemám rád ABS). char. podvozku - dobrý, lepší než jinde. tlumení rázů - výborné, ale řekneme si po nájezdu 100 tisíc kilometrů přes to, že co jde, vyměníme za nové. vyhýbací manévry podle normy - k čemu norma? buď je to ovladatelný, nebo není. jak se auto chová na různých površích - možná dobře, ale řidič bohužel blbě pozná, po čem jede (servo, podvozek). k tomu ještě dodám že pravda - neznám lepší auto na zasněženou silnici, než je fábie, co se ovladatelnosti týče. a nakonec - s Fiestou dobrá volba R^

0/0
2.1.2009 14:28

icmek

Re: Bomba

a k tomu dodám, že k čemu je mi tlumení rázů, když objedu kamion a neudržím auto v jízdním pruhu? k čemu je mi tlumení rázů, když jedu zatáčku a na sebemenším hrbolu se mi auto rozhoupe jak kočár? :-)

0/0
2.1.2009 14:30

falonso

Re: Bomba

K čemu je mi auto,se kterým když přejedu kamínek mě sedadlo nakope do prdele???!!!Pro svoji jízdu vyžaduju komfortní podvozek ala francouz....

0/0
2.1.2009 17:21

Nieto

Re: Bomba

No tak s Francouzem jdi někam, ten se houpe a radši si nechám nakopnout prdel než mít bolavá záda z francouzského auta. Měl jsem služebního Peugeota 307 a byl jsem vždycky rád, když jsem se mohl o víkendu svést svojí Octávkou!!![>-]

0/0
2.1.2009 22:37

Vilém Hynek Jarmila

Re: Bomba

No já měl služební Fábku a vždycky se těšil zpátky do Renaultíka. Teď mám Citráka a to je radost jezdit. Je to měkký, trochu se to naklání, ale rozhodně se to nehoupe.

A záda nějak nebolej... Za svý prachy nic jinýho než frantíka nechci.

V práci vždycky vyfasuju nějakou german produkci (naposledy Mondeo II) a to je fakt peklo. Jednak je to furt v servisu a pak ta vnitřní ergonomie, to je katastrofa. Málo místa na nohy (tlustej středovej sloupek), nejsou odkládací přihrádky, Mondeo nemělo palubní počítač (!!) atd.

To, co vyráběj teď v Bolehlavi (až na novej Superb), je docela katastrofa. Pokud udělají novou Oktávku v duchu Superbu, tak OK. Klidně mě sežerte, ale ten novej slovenskej designer tomu dává doufám jinej směr. Trošku šarmu a nápadu. Už i ve VW pochopili, že lidi nechtějí neforemný kraksny a udělali novej Passat.

0/0
10.1.2009 1:54

petr

Toyota

U Toyoty Vám chybí nový Avensis, který se začne prodávat tuším v březnu. Pak ještě upřesním, že Toyota Verso je vlastně Toyota Auris Verso, slovo Verso totiž Toyota používá pro "velkoprostorovou" verzi daného modelu, takže měla např. Yaris Verso, Corollu Verso a Avensis Verso. Ikdyž Yaris a Avensis se už ve verzi Verso nenabízí, takže je možné, že Auris/Corolla Verso se bude jmenovat již jen Verso.

0/0
2.1.2009 7:01

153624

Re: Toyota

Protože Urban, iQ a Avensis měly premiéru loni v Paříži, pak to novinky roku 2009 nejsou. Že to někdo naživo neviděl,je jeho problém.Takže dvě auta tam správně ani nepatří,ne že  jedno chybí. BTW-a co zbytek produkce Toyoty,co tu nejezdí, to jsou nebo nejsou novinky?Ha?;-D

0/0
2.1.2009 12:41

petr

Re: Toyota

V tom případě by v tom přehledu neměla být většina aut, protože Opel Insignia už byl taky představen, stějně jako Hyundai i20, Ford Ka a spousta dalších R^

0/0
2.1.2009 21:05

spotřebitel

krize je tu

my chtěli octávii kombi 1.9 tdi ale nakonec půjdeme do logana kombi 1.6. auto potřebujeme pro přepravu z bodu A do bodu B a odvézt co nejvíc v kufru a tem logan má obrovskej kufr, možnost 7 sedaček a mamutí rozvor 2900 mm. nebejt krize vozili by sme se v octávii, díky krizi se budeme vozit v loganu a ušetříme 200 tisíc korunek. [>-][>-] 

0/0
1.1.2009 22:50

praktik

Re: krize je tu

Logan se prodává vesele v celý západní Evropě tak nebul. Krize nezná hranice a Logana vyrobili minulej rok v evropě a jižní americe celkem 920 tisíc kusů.

0/0
1.1.2009 23:45

Michael Jackson

Re: krize je tu

Velkej kufr má taky Praga V3S.JInak jedno auto lepší,jak druhý.;-D;-D:-©:-©

0/0
2.1.2009 0:01

basic

Re: krize je tu

Jo vejtřaska má na poměry osobáků slušnej kufr. Škoda že má oktávie menší kufr, směšně malej rozvor a nevejde se do ní 7 lidí jako do DACIA LOGAN MCV. [>-]

0/0
2.1.2009 0:31

icmek

Re: krize je tu

Pragy V3S jezděj doteď a víš proč? protože dopravce moc dobře ví, že nemá cenu kupovat nový auto. co se týče prostupnosti terénem je Praga V3S pořád tim nejlepšim. a to nemluvě o tom, že když píchneš přední kolo, jede to i bez něj :))

0/0
2.1.2009 10:56

mara

Re: krize je tu

no jo, akorat, ze kdo s tim jezdil ma dneska krecovy zily od pedalu a vytahany ruce od tuhyho volantu...

0/0
2.1.2009 15:27

icmek

Re: krize je tu

:))) to určitě jo no:))

0/0
2.1.2009 16:35

Vilém Hynek Jarmila

Re: krize je tu

Jó, děda ji po převratu navrhoval, když mu zakázali lepší práci a zrušili fabriku - design soudruzi moc nemuseli. Na to, že to kreslil začátkem padesátejch let myslím docela slušný.

0/0
10.1.2009 1:59

jalaj

Chcete vědět výrobní cenu nového Superba?

samozrějmě bez zápočtu tzv. nákladů na vývoj auta?

0/0
1.1.2009 20:14

pppqqq

Re: Chcete vědět výrobní cenu nového Superba?

Výrobní cena bez započtení nákladů na vývoj je zcela nezajímavé číslo.

0/0
1.1.2009 20:34

Shnila cuketa

Re: Chcete vědět výrobní cenu nového Superba?

Nechcu. Je to stejne, jako s celebritama. Pokud jim někdo da 400 a vice tisic za učast na večirku, tak si ty prachy asi zaslouži. Až je nikdo nebude chtit, tak budou chvilu nadavat a pak se nachaji nafotit s roztaženyma kytama. Cenu určuje opravdu trh.

0/0
1.1.2009 20:43

jalaj

Re: Chcete vědět výrobní cenu nového Superba?

Tak jen pro srandu králikům:

Jen to 160.000 CZK - hlášeno jako poistní událost - krádež Superba ve fabrice

0/0
1.1.2009 20:55

spotřebitel

Re: Chcete vědět výrobní cenu nového Superba?

tak to má VW na superbu slušnej vejvar. [>-][>-]

0/0
1.1.2009 22:51

praktik

Re: Chcete vědět výrobní cenu nového Superba?

Auto pro pět dospělejch lidí nad 300 tisíc Kč bude v příštích letech silně neprodejný. Přichází doba korejců a loganů.

0/0
1.1.2009 23:47

mb

Re: Chcete vědět výrobní cenu nového Superba?

To je docela možné u Superba v základní výbavě. Pak jsou tu ještě režijní náklady což může být klidně i vyšší částka než 160tis. (vývoj, modernizace, servis, administrativa, marketing, náklady na vzdělávání, přepravu atd. atd.). Pak si ještě můžeme přičíst nějakou marži výrobce (3-10%) + dalších 15-20% rabat prodejce. A máme tady prodejní cenu bez DPH.

0/0
2.1.2009 1:14

Lojzax

Re: Chcete vědět výrobní cenu nového Superba?

Tak to pěkně kecáš, neb ta částka byla cca dvojnásobná....

0/0
2.1.2009 1:22

fzm

Re: Chcete vědět výrobní cenu nového Superba?

Lžeš, nebo máš nesmyslný údaj. Není to zdaleka cena ani v materiálu. Více neřeknu.

0/0
2.1.2009 11:27

Tom

Re: Chcete vědět výrobní cenu nového Superba?

Plácáš nesmysly a ten Superb co se ztratil ve fabrice byla stará generace

0/0
2.1.2009 14:02

Dědeček Vševěd

Mně se líbí !

Mně se Yeti líbí !

0/0
1.1.2009 19:39

MiBi

Ford

Proc by evropsky Zeneve ukazoval Ka a Focus RS , kdyz uz se prodavaji ? Co takhle B Max , Mondeo ST a Fiesta sedan ?

0/0
1.1.2009 11:35

staryMatlal

No a co ?

Auto nemusi byt modlou a ekonomika zalozena na rustu pro rust dany vyrobou aut skonci.  

0/0
1.1.2009 7:41

papas

Re: No a co ?

zapoměl jste dodat-přechodně

0/0
1.1.2009 11:19

Spit_MkI

Re: No a co ?

Ono postaci, az se automobilky zacnou chovat stejne trzne, jako ostatni. Ne diktovat ceny a neprizpusobovat se trhu. Jednou to muselo prijit. Predrazena auta s funkcemi, ktera nikdo nechce zadne vychazeni vstric poptavce.

Nabizime tohle za zyhle penize, kupte si to. No a ukazuje se, ze mocna ruka trhu zasahla. Ne nahodou ostatni obory zdaleka tak netrpi. Jen je skoda, ze je dotuji, ony by se z toho ty firmy dostaly, nic jineho by jim proste nezbylo.

Ono ne nahodou mame "ekologickou" dan. Rekl bych, ze Skodovka (a nejen ona) vedela, ze to musi jednou skoncit, jen to sponovali do extremu a tlacili na omezeni dovozu ojetin, coz nakonec vedlo k tehle absurdite. Ted nova auta nikdo nechce a za stara dostanete pokutu.

0/0
1.1.2009 20:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.