Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ceny ojetin padají, a ještě dále budou

Ceny ojetých osobních aut se zřítily nevídaně nízko. Chcete čtyři roky starou Toyotu Avensis? Dáte za ni o celých 70 tisíc korun méně než za stejně starý, tedy čtyřletý vůz, před rokem. Škoda Octavia? Levnější o 60 tisíc korun, Superb to samé. I malou fabii nebo Opel Astra pořídíte o 40 tisíc levněji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavlína L.

auto esa

Já jsem si před půl rokem koupila š. felicii v auto esa a bez problémů. Vzala jsem si sebou kamaráda, který pracuje v servisu. Auto mi v pohodě dali na zvedák, kamarád vše prohlídnul a s autem jezdím do dnes bez problémů. Auto esa můžu jen doporučit R^

0/0
11.3.2009 10:52

rusalka

auto pro mě

ahoj,prosím všechny o radu.Chtěla bych si koupit auto a protože na nové nemám, tak si koupím ojeté.Koukala jsem na hodně nabídek a například na webu AUTO ESA jsem si našla světle zelenou Fabii za 69900 Kč.Je to málo nebo mi poradíte něco jiného?Díky moc za radu:-)

0/0
6.2.2009 10:40

rusalka

Re: auto pro mě

Kuk rusalko:-) Cena je super, ale zalezi na druhu motoru, technickem stavu auta, najete km atd.nejlepsi by bylo auto projet, vyzkouset a nejlepe pred koupí hodit do znameho servisu,kde ti ho dukladně prohlednou.Kamoš si v Esach kupoval bavoraka a vim, že mu to dovolily a on ho vezl do autorizovaneho servisu pro bavoráky.Jezdi s nim uz tři roky a v poho.Bez prohlidky nekupovat!

0/0
6.2.2009 10:47

tomek

Re: auto pro mě

tady vam nikdo nemuze dobre poradit, kazda znacka a typ muze byt nakonec kram, zalezi na stavu. Poproste radsi nekoho kdo se v tom orientuje osobne

0/0
11.2.2009 11:59

palmolivka

prosba o radu.

Dobrý den všem pánum,prosila bych vás o radu.Sháním auto zhuba za 100000-120000 kč,rok 2001-2003 v dobré stavu, a najeto tak do 150000 km, značku asi Volswagena.Jsem ženská a moc tomu nerozumím a taky bych prosila o radu jaká značka aut je nejlepší a na kterou bych si měla dát pozor.Moc děkuju

Palmolivka@seznam.cz:-)

0/0
10.1.2009 15:19

NO NAME

Re: prosba o radu.

V téhle cenové relaci pořídíte pěkný VW Golf, Ford Focus, Opel Astra. Pak jsou dobrou volbou japonci Mazda 3 nebo Toyota Corolla. Vše benzíny 1,4-1,6. Asi bych se vyhnul autům francouzské, italské a korejské provenience.

0/0
10.1.2009 18:58

charlie

Re: prosba o radu.

proč ne francouzské a italské ty jspu na rozdíl od VW v daleko lepší kondici a vykazují daleko větší spolehlivost.Tohle co píšeš může napsat jen člověk,který neví která tluče.S Japonskými auty souhlasím.

0/0
11.1.2009 18:45

NO NAME

Re: prosba o radu.

Tato tvrzení o kondici a spolehlivosti jsou na základě čeho?

0/0
11.1.2009 22:36

charlie.sk

Re: prosba o radu.

Víš je to na základě našich osobních zkušeností a taky na základě zkušeností servisu,který provozuje náš příbuzný příbuzný.Od dob,co jsme přestali jezdit německými vozidly nám naše nová vozidla skutečně slouží a né mi jim a takhle to má být.

0/0
12.1.2009 1:35

zdeněk

Re: prosba o radu.

Co to radíš za kraviny zrovna korejce francouze i itala bych doporučil zrovna i já ,japonský auta jsou pochopitelně taky výtečná volba.Naopak bych se vyhnul německým autů,ktere jsou v této cenové kategorii většiinou v katastrofálním stavu a náhradní díly jsou neobyčejně předražené.Od němců pryč zejména od VW .

0/0
11.1.2009 18:51

NO NAME

Re: prosba o radu.

Radím auta z vlastní zkušenosti, paní chtěla ročníky 2001-3 a tady bych itala, francouze nebo korejce rozhodně nevolil. Pokud máš vlastní tip, tak ho nadhoď, ať se pobavím;-D

0/0
11.1.2009 22:34

zdeněk

Re: prosba o radu.

Tak popíš tvé zkušenosti spíše bych napsal že jsou jen z těchto přihlouplých diskuzí.Ve skutečnosti je pravda někde úplně jinde.

0/0
11.1.2009 23:46

NO NAME

Re: prosba o radu.

Paní chtěla nějakou radu, kterou jsem na základě svých zkušeností také poskytl. Nemám zapotřebí se tady zodpovídat. A už vůbec ne někomu, kdo má ve všem hned "jasno". 

0/0
12.1.2009 1:00

zdeněk

Re: prosba o radu.

Myslel jsem ,aby jsi popsal špatný zkušenosti s francouzskými a italskými auty a ne kamarád říkal ,že kamarád.

0/0
12.1.2009 12:09

charlie

Re: prosba o radu.

Pokud mohu radit tak o VW bych vůbec neuvažoval většina jejich aut v této cenové relaci jsou vraky,které budou vyžadovat trvalé investice do oprav.Navíc jsou tyto auta nepohodlný.Radil bych pro ženu optimální Peugeot 306,206 nebo Citroen xaru Pikaso.To jsou daleko spolehlivější a pohodlnější a bezpečnější vozítka.Starý auta od folce je ta nejhorší možná volba.

0/0
11.1.2009 18:43

NO NAME

Re: prosba o radu.

Jasně, Xsara Picasso za 130 bude trefa do černého(Y)

0/0
11.1.2009 22:38

mirek

Re: prosba o radu.

Rozhodně ano spolehlivý pohodlný praktický auto na denní ježdění a ne jako výrobky od VW na denní ježdění po servisech.

0/0
11.1.2009 23:45

NO NAME

Re: prosba o radu.

Já bych to tak nepaušalizoval. Každá automobilka vyrobí někdy zmetek a kdyby je VW sekal jak na běžícím páse, asi by tu už dávno nebyl. Taky bych mohl říct totéž o Picassu poté, co jsem (čistě náhodou) viděl včera v Občanským judu. Obzvláště pasáž reakce zastoupení Citroenu pro ČR byla k :-© 

Jinak proti Citroenům osobně nemám výhrady, jeden můj příbuzný ho vlastní 2 roky a je plně spokojený. Ovšem Picasso v ceně 110-130 tisíc nebude nic moc kup. Toť můj názor.

0/0
12.1.2009 1:19

mirek

Re: prosba o radu.

Taky jsem koukal na občaský judo ale to nebylo o špatném výrobci ale o jednom špatném výrobklu a taky o špatném servisu a navíc jsem psal o xaře picaso a tohle bylo C4 picaso to je něco jinýho i když lepšího,ale za ty prachy se určitě sehnat nedá.

0/0
12.1.2009 12:13

spartaman

Some good tip

Kdybyste někdo věděl o nějakém pěkném Subaru Forester za slušnou cenu (preferuji r.v.2006), neváhajte a dejte vědět. Díky.

0/0
9.1.2009 10:28

michal

peugeot

uvazoval jsem o koupi peugeota 206 rok99 1,4benzin jaky stim mate zkusenosti  je to poruchovy a co spotreba?

0/0
6.1.2009 23:05

Xladi

Re: peugeot

Je to 10 let staré auto, taže to už moc spolehlivý nebude. Pokud je neměněný v dohledné době by tě čekal výfuk. Je to moc staré auto moc bych nespoléhal že bude spolehlivé.

0/0
7.1.2009 19:44

chenile

Re: peugeot

206ku fakt nekupovat... jsou s tim strasny problemy

0/0
8.1.2009 16:46

michal

Re: peugeot

ja ji mam rok 98 super kara bez problemu

0/0
8.1.2009 19:21

zdeněk

Re: peugeot

Proč píšeš takový kraviny,když o těchhle autech nic nevíš pokud se podíváš na statistiky spolehlivosti např u direct tak např tenhle model je vysoko  nad všemi německými auty obdobného stáří.

0/0
11.1.2009 18:55

pepek

Re: peugeot

206 eeX http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-model/peugeot-206

0/0
8.1.2009 19:21

charlie.sk

Re: peugeot

TUV testy nemají se spolehlivostí absolutně nic společného je to jen o tom,jak kdo přijede připravený na stk.Tyhle testy fungují většinou naruby protože německý auta na servis jezdit musí z důvodů prodejních smluv a taky proto,že jsou poněkud poruchovější,než auta z jiných částí světa a při servisu se vymění všechny opotřebované díly.Většina ostatních aut do servisu jezdí až v okamžiku,kdy se stane nějaká závada,nebo se na něco přijde právě při technické kontrole.Proto tyhle testy absolutně o ničem nevypovídají.

0/0
11.1.2009 19:01

charlie

Re: peugeot

Spotřeba tak 6,5 litrů a pokud má auto základní údržbu,tak jezdí prakticky bez závad.Jen běžná nenáročná údržba.Tyhle auta byly jedny z nejprodávanějších v evropě a rozumní lidé by si špatné auto nekupovali.

0/0
11.1.2009 18:47

Dusan321

Zajimave tema

Ono s temi cenami ojetin je to vubec zajimave. Treba v Nemecku masivne klesaji ceny novych aut a to mnohem vice nez u nas a pritom ojetiny svoji cenu drzi pomerne velmi stabilne.

0/0
6.1.2009 12:49

pepek

Re: Zajimave tema

Cenu ojetin totiž určuje cena nového vozu, takže třeba 10 let stará kára nemáuž proč klesat protože jí nekonkuruje nová kára ve stejném modelu. Je jasné že když Oktaia TOUR stojí nová cca 450 000 Kč(mimo čr ještě levněji) a tato cena když se pohne dolů sráží cenu všech starších oktávek. Ale například Cena nové mazdy 3 když půjde dolů tak neohrozí  cenu 323 tak rapidně protože 323 se dávno neprodává a proto ta cena nemusí vůbec klesat

0/0
8.1.2009 19:24

icmek

bro má filcku

bráška má filcku, 96, 1.3, stará maska. najeto echte 136 tisíc kilometrů. nejdřív bylo auto jako něčí služebák, potom naše. kromě toho, že se tomu neustále děje něco s elektrikou (aletrnátor + baterie nějak nejde k sobě), je filcka pořád ve výbornym stavu. svezení téměř jako v novym voze, nikde nic nevrže, je v tom ticho, nerovnosti zvládá bravurně. jediný co, že se špatně ovládá díky "pruživýmu" řízení, a hlavně - KORODUJE. a to tak, že strašně. naštěstí jenom zvenku. klasika. jinak auto dobrý. interiér komentovat nebudu, všecko totálně nedomyšlený (od nízko položenejch švihadel téměř zapuštěnejch do kapsy ve dveřích přes příšernou šalcku a ručku až po nehoráznou palubku a volant jak proutek).

0/0
6.1.2009 10:20

?

Re: bro má filcku

chceš vidět volant jako proutek ? Pak doporučuju prohlídnout nějakýho VAZa 210x, to  nebyl věnec volantu, spíš věneček

0/0
6.1.2009 11:22

_

Dobrá zpráva

Z poklesu cen ojetin jsem spokojenej. Chtěl jsem už na podzim koupit nějakou ojetinu na dojíždění do práce atp, ale začlo se proslýchat, že ceny půjdou dolu. Tak jsem nákup odložil na cca březen.

Sháním něco velikostně cca Golf, v ceně kolem 100 000, aby to vydrželominimálně dvě technický bez velkých investic. .Má někdo tip na stáří a značku ?

0/0
6.1.2009 8:05

HUGY

Re: Dobrá zpráva

Zkus VW Golf ;-D

0/0
6.1.2009 9:59

?

Re: Dobrá zpráva

si děláš srandu, ne ? Podle mě psal velikostně golf ve smyslu přiblížení velikostní třídy

0/0
6.1.2009 11:21

NO NAME

Re: Dobrá zpráva

Ford Focus 1.6, r.v. 2000 R^

0/0
6.1.2009 22:36

pepek

Re: Dobrá zpráva

Jedině Japonec. Za 100 000 pořídíš 323F hravě. a to už můžeš mít  ve výbavě i 4 airbagy. Ne nadarmo trojková řada okupuje přední příčky TUV . Stejně tak Toyota. máme třetí mazdu. na jedné jsme za 3 roky měnily koncový díl výfuku. Jednu co máme ta je úplnej novas pouze 50 000 najeto. úplně bez problémů. a třetí je r.v. 96 tam se po 140 000 Km měnily akorát tlumiče a to i s těmi špatnými prošla legálně STK. Samo že všechny byli servisované tak jak měli být. Takže třeba po 100 000 na nich byli udělany rozvody. Ceny ND dávno nejsou tak drahé jak je zažito

0/0
8.1.2009 19:31

__XXXX___

Já nevim

ale bazarová Octávie I (2003) s 1,9 TDi 66 kW mi za 200.000 levná nepřijde

0/0
5.1.2009 21:29

aleš

uvedené ceny nejsou pravda

Lidi,co tady píšou,že ty ceny v bazarech vypadají jinak a že se Feldy prodávají dráž, si musí uvědomit,že je to cena na prodej a ne na výkup.Prodejci z toho musí mít nějaký vývar a ještě prostor na slevu,takže Vám za toto auto ve skutečnosti nabídnou o 30 až 40 tis. kč méně.(Y)

0/0
5.1.2009 17:30

spion

Re: uvedené ceny nejsou pravda

byl sem svědkem oceněni felicie: felicie po faceliftu a vykupni cena byla v minulem roce max. 25 tisic. nejlepší je podle mne koupit auto tak 3-4 staré, tam je udajně největší ztráta hodnoty auta. sám sem koupil thalii 5 let starou, v plné vybavě , benzin  za 72tis;-D

0/0
5.1.2009 22:30

kluboš

Re: uvedené ceny nejsou pravda

11/2007 jsem prodal feldu rv2000 v supr stavu v auto esa za 65000. prodejni nasadili o 3000 vys, ale zmizela pomerne rychle, predpokladam, ze slevili ale i tak vydelali.

0/0
6.1.2009 11:41

kluboš

Re: uvedené ceny nejsou pravda

o 30 000 vys ofkoz.

0/0
6.1.2009 11:41

Xladi

Re: uvedené ceny nejsou pravda

Pokud ji prodali na leasing tak se neobávej že by prodělali.

0/0
7.1.2009 19:47

laco kotlár

a fávo udržím dál

Mám favorita a je už jetej.koupím hezčího za pár šupu.od puvodního majitele si nechám dát plnou moc k převodu nebo likvidaci a jeho jménem ho zruším.protokol mám za flašku.převařím číslo a hyjé.  ,na 10 do práce a 10 z práce stačí

0/0
5.1.2009 15:11

MH

Re: a fávo udržím dál

Naprosto souhlasím, na podzim, ještě před vypuknutím krize jsem své drahé polovičce pořídil na ježdění do rachoty feldu po nějakém dědulovi za dvacítku. Ročník 98, najeto necelých 50 tisíc...sám jsem tehdy byl vykulený, jak ty ceny padají.

0/0
5.1.2009 23:30

MH

Re: a fávo udržím dál

Napadl mě ještě takový paradox, že teď má vlastně dražší bicykl než auto :-)

0/0
5.1.2009 23:33

pepek

Re: a fávo udržím dál

Je to tvá volba, ale když si přidáš pár peněz, tak můžeš mít mnohem vícekrát bezpečnější automobil. Tím myslím to že NCAP se nedělá jen tak pro hvězdičky. A až to do ebe někdo nakrmí tak z vraku jako je Favorit asi už nevylezeš

0/0
8.1.2009 19:34

brnakk

alfa romeo

sháním AR 156 sw JTD (1,9 nebo 2,4) od roku 2003 do 150k... brnakk@seznam.cz

0/0
5.1.2009 13:26

Hulimír

Huuuu

S koňskými handlíři vyrazit dveře, to bych rád........:-P

0/0
5.1.2009 6:42

VLDX

Uvedené ceny nejsou pravda

Teď jsem se díval na AAA stránky a Felicie z roku 2001 stojí běžně 80 000 Kč. Tak nechápu o čem to tady píšou. Ty kraksny mají stát tak dvacku!Rv

0/0
4.1.2009 21:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.