Diskuze
Mladé ojetiny, které zaslouží pozornost: toyoty, mazdy, fordy a porsche
Děkujeme za pochopení.
Evža
TUV je o ničem
Vzpomeňte na Felicii. Kdysi dávno i taky v TUV dávali na konec jako jedno z nejhorší aut. Ano, mohla za to koroze 5 tých dveří, slabý výkon světel u každého kousku. takže podle TUV nespolehlivý křáp. A jaká byla kutečnost? Jedno z nejvíce spolehlivých aut, na 1,3 nebylo co podělat a když bylo nutno opravilo se to kladivem. Moje nahrkala 300.000 bez problému a kamarádovi hrká dalších 50.000. Tolik k této statistice. Nebo proklínaný Peugeot 307. Ano, spousta chyb, eektrika atd. Ale všichni stěžovači potvrzují jedno- to auto většinou nikdy netůstalo stát. TUV nic nevypovídá o skutečné kvalitě a spolehlivosti. Howgh.
pepe
Můj názor
Podle mě testy TUV o něčem svědčí. Je to vyhlášená statistika. Něco jako Fancouzký Michelin o restauracích. Myslíe si, že tuto statistiku sestavuje někdo jen tak z legrace ? Jako že se dnes probudím a tak tu KIU posunu nahoru nebo dolů ? Kdepak tak tomu v německu nebude. Bohužel u Nás V ČR jsme zvyklý na ledascos. Na stáčení tachometru ana přestavbu aut apod. Proto už nevěříme ani něčemu takovému. Ano jak někdo píše, záleží na řidičovi, záleží na tom po čem se jezdí a kde se jezdí.
pepe
Re: Můj názor
Například na jihu nesolí silnice takže tam auta nereznou atd. Kdo
namítne že stejná auta jako SHARAN, ALHAMBRA, GALAXY by měli být na
stejném místě. Tak se koukněte na procenta 5,4 4,6 4,4
panasonic
vysledky jako vzdy
at jsou vysledky od kohokoliv tak vzdy vyjde vitezne Toyota...to uz prece jen neni nahoda...tak at si rika co chce, pred tim oci uz nezavre...taktak
auto
divny
Prijde mi divny jak moc velkej rozdil je u Peugeotu Partner a Citroenu Berlingo. Jsou to ABSOLUTNE identicky auta - lisi se jen znakem na haubne. Patrne se vyzkum nezaklada na dostatecne velkem vzorku... :(
xf
Re: divny
Stejně tak se liší "Kolínská trojčata". Stejná auta, stejné díly, stejný motor, z jedné linky, ale Toyota je podle statistiky předkládané k uvěření nejlepší. A žabožrouti špatní.
Tolik k objektivitě.
Rybiz...
nesmysly a zase jenom nesmysly....
Lidi,že vás to pořád baví číst,,takovýhle hovadiny!
TUV report je nejvetší blábol všech dob!!
Vůbec nevypovídá o kvalitách určité značky,,,,jen pouze o tom s jakým konkrétním autem zakaznik na STK přijede!
by me dosti zaujímalo jak TUV zjištěje vážnejší poruchy,jako například špatné turbo,zadřený motor,vadná převodovka,chyby elektroinstalace,atd(všechny vady ktere mohly byt před TUV opraveny!!).Tam se akorát řeší nesmysly typu vadná žárovka,nepatrný únik oleje,atd.nehledě o tom,že plno zavad-opotřebení závisí na jízdním stylu každého řidiče(stav podvozku,pohonné jednotky,spojky,převodovky...atd)
Prostě si tam hrajou na chytrolínky a samo že nejsou ani objektivní!Nechápu jak se zde v ČR neustále haní francouzké značky,a to především koncern PSA,,,jsou to všechno keci mimo mísu....Vzpomeňme na polovinu 80.let a modely typu 205 309,405,605.,tyhle auta jsou neuvěřitelní držáci,hlavne jejich vznetové motory...To se vůbec nedá rovnat s VW..kvalita,dizain techto aut vůči VW je někde jinde!
HWSpeedy
Re: nesmysly a zase jenom nesmysly....
Mas naprostou pravdu. Akorat bych ale doplnil to kolem PSA. Treba u Peugeotu jakmile tam zacali davat elektronike vstrikovani a dalsi serepeticky, tak sli opravdu kvalitativne hodne dolu. Bohuzel.
Darth Maul
Skodvka? dekuji nechci
Jak tady nekdo muze psat, ze Skodovky jsou na tom dobre? Vzdyt je to naprosty prumer a sed. Kdyby za neco staly, byly by v 1-ni 1/3.
Bubák
Tojoty a mazdy
si kupují většinou důchodci, ti jak známo toho moc nenajezdí, navíc všechno pečlivě udržují, takže ta statistika je zcestná. Otec si chtěl koupit jetýho avensise, byli jsme akorát u ofiko dealerů, ale docela mě ty toyoty zklamaly. Tři roky starý auta a docela rozhrkaný, jako čekal jsem od toyoty, že to bude trochu jiná kvalita, když s tím pořád tak machrují, ale byl jsem hodně zklamanej. Nakonec trochu připlatil a pořídil si C klasse od MB.
Honza
Re: Tojoty a mazdy
Je mi 28, stejně jako kolegovi. Má Avensis (bez závad), já mám Mazdu6 (rovněž). Nepřipadám si rozhodně jako důchodce a najezdím ročně cca 30 tisíc. A takových lidí znám řadu. Když chci něco spolehlivýho, jdu do Japonce. Statistika zkreslená není, v tabulce jsou v závorce uvedené průměrně najeté kilometry, takže o nějakých důchodcích co toho moc nenajezdí nemůže být řeč.
Zcestný je tedy spíš Váš příspěvek, pokud tedy nebylo jeho cílem jen pochlubit se, že si otec koupil Mercedes
Pete
riziko toho, že vyberu špatnej kus
je z hlediska statistiky téměř shodný - 3,5% vs. cca 10% mi přijde docela srovnatelná hodnota. Pokud člověk při čtení uvažuje, musí dojít k závěru, že ty auta jsou v celkem srovnatelný kvalitě a že bajky o trvanlivých a kvalitních německých vozech nemají reálný základ. Jezdím v Citroenu a leju jen naftu a provozní kap., dřív jsem jezdil ve firemních Fordech a v servisu jsem byl furt.
Pokud člověk vybírá auto, tak hodotí cenu, kvalitu provedení, ale taky spotřebu, ergonomii, design, vnitřní prostor atd. Tím chci říci, že spolehlivost je jenom jeden z faktorů a tahle tabulka navíc téměř nic neříká.
Speedy
Re: riziko toho, že vyberu špatnej kus
už mám šestýho peugeota a pořád pohoda, buď jsou ty statistiky divný a nebo mám štěstí jak ve sportce na ty auta :-)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...