Diskuze
Obyčejné chryslery, které tankují u zásuvky
Děkujeme za pochopení.
jgeo
Dotykove displeje v aute?!? Hnus
Pokud slouzi k ovladani cehokoliv z pozice ridice, tak tomu snad ani nemuzu uverit - nemoznost prepnout neco bez vizualni kontroly = nevenovani se rizeni, dale nejistota bez vizualni kontroly, zda se funkce opravdu zapnula. Dotykove ovladani je proste nespolehlive, vetsina reaguje ne teplo nebo na min. el. vodivost. Velmi mala cast dotykovych displeju se da ovladat i jinak nez prstem. Pokud takovy displej neni pouzit, pak se zmrzlymi prsty po nasednuti do auta v zime nic nezapne...
Michal
Proč?
Proč to má pohon zadních kol? Klidně to může mít elektromotory v každém kole a tím pohon všech kol. Dokonce při sériové výrobě to může mít elektromotor vestavěný přímo do kola. Rekuperace při brzdění je snad samozřejmostí. To mají i tramvaje a trolejbusy.
wildge
Dobiti za 4 hodiny?
A z ceho tam maji rozvody?
Jestli kapacita tech baterii je nejakych 200 MJ, coz staci na to, aby to auto jelo na plny vykon (200 kW) 16 min a 40 s, tak se pri ctyrhodinovem nabijeni, stoprocentni ucinnosti a 220 V napeti bude muset nabijet proudem 63 A. Na to uz potrebujete poradne kabely.
Nedobrota
Re: Dobiti za 4 hodiny?
A sviňskej domocní jistič Na baráku mám 3*25 A jistič, to by asi neutáhl
krok
Až...
Až, za pár let, všichni v noci připojí svá auta do zásuvek a přestane foukat, to bude blackoutů
GoogleBomber
Re: Až...
Kdepak, ideální symbióza s jaderkama. Stačí rozšířit JETE a nebude se muset vůbec šahat na Dlouhé Stráně. I iBursík je pro.
Se těším jak malej kluk...vždycky slintám u znělky Krausovy talkshow.
Pavel
rekuperace
Využívají tyto auta i zbytkovou energii při brždění nebo jízdě z kopce? Pokud už vydám nějakou energii na jízdu do kopce, tak nějakou menší část můžu získat i jízdou z kopce ne? Něco podobného se začíná používat i v F1 (při brždění).
jmen0.prijmeni
nevim nevim
Doteď americké automobilky kašlaly na vývoj ekologických vozidel a teď když jsou ve srabu, uvědomili si, že by se něco mělo změnit, tak narychlo nacpali nějaký elektromotor a baterky do auta a snaží se ukázat, jak jsou moderní? Nezlobte se na mě, ale působí to jako by všechno dělali horkou jehlou. Sice nám budou tvrdit, že na tom pracují už léta, ale nějak se mi tomu nechce věřit. Podobně kvalitní pohon si do svého vozu může doma namontovat kdejaký šikovný kutil. Dřív bylo synonymem ameriky obrovské, výkonné auto. Toto všechno teď hodí za hlavu a budou dělat bzučící vozítka?
Pavel
Re: nevim nevim
jj, taky mi to tak trošku připadá, asi taky oprášili koncepty motorů, které měli někdy od 80-90let v archívu a představují je jako revoluční novinku
iuos
hmm
a pořád nevím, jakou mají spotřebu, příkon nebo jak se to jmenuje...
krom toho nechápu smysl elektromobilu v teréňáku, když se s ním - tedy u většiny čistě teoreticky - mají majitelé prohánět mimo civilizaci a tudíž mimo zásuvky
Phoenix
Re: hmm
Právě proto tam bude ten malý spalovací motor, který jako generátor bude ty akumulátory nabíjet - teda pokud to nebude jen u toho sedanu. Myslím, že tohle je o něco lepší cesta než pohon á la Toyota/Lexus (nic proti nim, jejich hybridy jsou mi sympatické). Ale když je to dobré pro lokomotivy, proč by to nemohlo fungovat v autech
agu
tak po 12ti letech
amici opet oprasuji EV? zrejme aby jim neujel vlak, kdyz uz ho cinani na podzim zacali prodavat...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...