- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud slouzi k ovladani cehokoliv z pozice ridice, tak tomu snad ani nemuzu uverit - nemoznost prepnout neco bez vizualni kontroly = nevenovani se rizeni, dale nejistota bez vizualni kontroly, zda se funkce opravdu zapnula. Dotykove ovladani je proste nespolehlive, vetsina reaguje ne teplo nebo na min. el. vodivost. Velmi mala cast dotykovych displeju se da ovladat i jinak nez prstem. Pokud takovy displej neni pouzit, pak se zmrzlymi prsty po nasednuti do auta v zime nic nezapne...
Proč to má pohon zadních kol? Klidně to může mít elektromotory v každém kole a tím pohon všech kol. Dokonce při sériové výrobě to může mít elektromotor vestavěný přímo do kola. Rekuperace při brzdění je snad samozřejmostí. To mají i tramvaje a trolejbusy.
A z ceho tam maji rozvody?
Jestli kapacita tech baterii je nejakych 200 MJ, coz staci na to, aby to auto jelo na plny vykon (200 kW) 16 min a 40 s, tak se pri ctyrhodinovem nabijeni, stoprocentni ucinnosti a 220 V napeti bude muset nabijet proudem 63 A. Na to uz potrebujete poradne kabely.
A sviňskej domocní jistič Na baráku mám 3*25 A jistič, to by asi neutáhl
Až, za pár let, všichni v noci připojí svá auta do zásuvek a přestane foukat, to bude blackoutů
Kdepak, ideální symbióza s jaderkama. Stačí rozšířit JETE a nebude se muset vůbec šahat na Dlouhé Stráně. I iBursík je pro.
Se těším jak malej kluk...vždycky slintám u znělky Krausovy talkshow.
Využívají tyto auta i zbytkovou energii při brždění nebo jízdě z kopce? Pokud už vydám nějakou energii na jízdu do kopce, tak nějakou menší část můžu získat i jízdou z kopce ne? Něco podobného se začíná používat i v F1 (při brždění).
Doteď americké automobilky kašlaly na vývoj ekologických vozidel a teď když jsou ve srabu, uvědomili si, že by se něco mělo změnit, tak narychlo nacpali nějaký elektromotor a baterky do auta a snaží se ukázat, jak jsou moderní? Nezlobte se na mě, ale působí to jako by všechno dělali horkou jehlou. Sice nám budou tvrdit, že na tom pracují už léta, ale nějak se mi tomu nechce věřit. Podobně kvalitní pohon si do svého vozu může doma namontovat kdejaký šikovný kutil. Dřív bylo synonymem ameriky obrovské, výkonné auto. Toto všechno teď hodí za hlavu a budou dělat bzučící vozítka?
jj, taky mi to tak trošku připadá, asi taky oprášili koncepty motorů, které měli někdy od 80-90let v archívu a představují je jako revoluční novinku
a pořád nevím, jakou mají spotřebu, příkon nebo jak se to jmenuje...
krom toho nechápu smysl elektromobilu v teréňáku, když se s ním - tedy u většiny čistě teoreticky - mají majitelé prohánět mimo civilizaci a tudíž mimo zásuvky
Právě proto tam bude ten malý spalovací motor, který jako generátor bude ty akumulátory nabíjet - teda pokud to nebude jen u toho sedanu. Myslím, že tohle je o něco lepší cesta než pohon á la Toyota/Lexus (nic proti nim, jejich hybridy jsou mi sympatické). Ale když je to dobré pro lokomotivy, proč by to nemohlo fungovat v autech
amici opet oprasuji EV? zrejme aby jim neujel vlak, kdyz uz ho cinani na podzim zacali prodavat...