Diskuze
Vozit v autě rezervu už možná nebude povinné
Děkujeme za pochopení.
míša
Re: A co kardan
Jestli myslíš kardanovou hřídel u oktávek do r. v. 1971, tak nevím, jak bys bez ní jel. A u nové jsem si jí ještě nevšil...
Dan
Negativum
Jedine negativum cele te akce je ze automobilky samozrejme nebudou chtit davat rezervu do novych aut, v lepsim pripade bude rezerva za priplatek, v horsim na to v kufru nebude misto. Tak ci onak ja si kvalitni rezervu budu vzdycky vozit, na rozdil od kazdy rok nove lekarnicky, tohle k necemu opravdu je (zkuste si pichnout v Rakousku v nedeli vecer a zadat o odtazeni asistecni sluzbou z nejakeho prdelakova do otevreneho pneuservisu:-)
Alg
Re: Negativum
Myslím, že spíše půjde o poptávku zákazníků. Zákazníci, kteří si kupují auta, která již dnes nemají rezervu preferují spíše volání asistence. Je jim jedno, kolik to stojí. Ten zbytek bude rezervu tolik chtít, že si automobilky nedovolí na ní minimálně neudělat místo.
dochud
Už vidím, jak na ty lepící sady
zavedou dobu upotřebitelnosti, podobně jako lékárničky
WIFI
o co
O co, že vypadne povinnost vozit rezervu, ale mít v autě hever a klíč na kola zůstane
snowhill
!!!!!
Do díry pod kufrem místo rezervy tak lze nyní konečně umístit malý pytel s pískem na posyp v zimě - konečně něco rozumného
icmek
píchnout
není nic pravidelnýho. je to čirá náhoda. moje auto mínus rezerva dokonce snad i líp pojede, o spotřebě nemluvě. třeba velký SUV už rezervy ani nemaj (nevim jak to řešej s plněnim platného zákona), maj dojezdový kola, protože takový kolo by blondýna na fleku asi nevyměnila, nějakej 21" třeba. tohle pocejtí hlavně malý auta. třeba moje - pohotovostní hmotnost 1030 kg. rezerva, malá dunlopka, váží odhadem těch 15 kilo. kdybych teď vyndal rezervu, veškerej bordel z kufru, všecky stromečky ze zrcátka, cédéčka z přihrádky a kdybych ještě vyluxoval.. auto pojede jako drak :D
chekov
Re: píchnout
a co teprve, když nenastoupíš, to bude o pěkných pár kilo lehčí....
packa1
?
"I tak se dá jet třeba 200 kilometrů k nejbližšímu dealerovi nebo do jakéhokoliv pneuservisu"
Nedele vecer, vsechny servisy zavreny. Co pak,
Rezerva je rezerva. Nahodim ji a jedu jako by se nic nestalo.
WIFI
Re: ?
nj, ale to není "IN". Správnej řidič po píchnutí kola buď dojede k dealerovi nebo rovnou zavolá odahovku. Normální řidič, si kolo vymění, nechá v místním pneuservisu zalepit a za ušetřený prachy (oproti In řidiči) bude chlastat celej měsíc
Eso Rimmer
Lobby asistenčních firem a výrobců gum si prosadila své
Pokud dostanete defekt a nemáte rezervu tak
a) Při malém defektu použijete tu "lepící sadu", čímž pneumatiku znehodnotíte a můžete ji vyhodit a koupit novou, přičemž špatný byl třeba jenom ventilek
b) Při větším defektu vám "lepící sada" nepomůže a budete volat asistenční službbu (pokud jste blízko domova, tak kamaráda)
c) Koupíte si "supr" nepoškoditelné pneumatiky, které stojí 3krát víc
Tak jako tak lobby vydělá a my proděláme.
cassul
Re: Lobby asistenčních firem a výrobců gum si prosadila své
... nepoškoditelné pneumatiky, které stojí 3krát víc ... Tak to by bylo hodně levné.
Venca
Pan Hanzelka
ještě asi nikdy neviděl ulomený ventilek v místě zeslabeni v disku (důsledek častých návštěv v myčce). Potom uteče vzduch tak rychle, že než to zjistíte a zastavíte, tak máte z pneumatiky trhanec. A teď něco dělejte s opravářskou sadou... Rezerva v kufru je jistota, ať si ekoteroristi říkají co chtějí!
M
Re: Pan Hanzelka
Mate pravdu. Ovsem jde o to, ze na ten zakon se nedivam negativne. On totiz vozit rezervu nezakazuje. Pouze nabizi dalsi moznosti. Coz v dnesni tendenci neustaleho zakazovani a omezovani kvituji.
Z-S
Pokud ma pan Hanzelka takovou starost
o emise CO2, mel by se podivat do Rakouska proc tam zrusili povinne denni sviceni!
Alek
Re: Pokud ma pan Hanzelka takovou starost
narust emisi kvuli sviceni je tam nimimalni ze ho zjistis tak maximalne v laboratori, protoze nikdy se ti nepovede jet uplne stejnym stylem, takze v provozu to vubec nezjistis. Navic mnohem vetsi skody delaji stare plechovky co se tu prohani, auta jako Fabie kombík osazené 1.2 HTP, které v kopci musíš dřít abys vůbec vyjel a u kterých jsou emise rázem na dvojnásobku atd....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....