- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
páč na votunění tohodle jim postačí dláto a kladivo
Nevim, zda je presne rikat, ze to bylo vyrobeno ze dreva, kdyz je to v podstate laminatova konstrukce, kde je jako vypln "drevena" latka. Jedine "opravdove" drevo je tam to odpruzeni predni napravy a to je taky sendvic ... Ale jako napad se mi to moc libi ;)ú;)
No, co - tak si při nehodě zadřete pár třísek do řiti. Ale na druhou stranu, třeba bude plavat, až slítnete do řeky...
a po větší ráně na předek vám možná závěs kola zkrátí nohavice...
Jestli mate na mysli ty nase odporne smrkove plantaze, tak ano, vyrabet by se to z nich urcite nedalo, pouzili makluru oranžovou
1. Jaké "překvapení", že nadpis článku neodpovídá popisu faktu článku...
2. Skvělý nápad, a na takovouhle stavbu lze mj. použít ( ne tak s dokonalým výsledkem ) materiály "Ohýbací dřevo" od Pruggera a La Boisserolle- Francie . Tihle to měli ještě dokonaleji technologicky vyřešené. Nádhera.
Info pro tupouny: Dřevo není nutně o třískách...
k prvnímu bodu jsem se chtěl právě zmínit, ale jste rychlejší :-)
3. Lze obalit vozidlo také ""skálou" tzn.:pískovcem. Ovšem nejde o konstrukci.
4. Otázka pro ostatní tupouny: a co sklo?
5. Smysluplností ( v tomto případě automobil )se nemíním zabývat, neb krom jiného jde přinejmenším a mj. o špičkové technologické a "řemeslné" ( za jistých předpokladů )umění.
5. Resume: Jen pro ty kdo chtějí posunout hranice dál
mají na to právo* Osobně nevidím rozdíl mezi tímto a překližkovou kitarou mejt in USSR*