Diskuze

Nová česká motorka Blata míří do prodeje, vývoj stál 100 milionů Kč

Tisíce motocyklů jezdících po světě by měly mít v budoucnu na nádrži značku blanenského výrobce. Firma Pavla Blaty právě představila nový stroj o objemu 125 kubických centimetrů, který vyvinula přímo jeho továrna.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Luboš

27. 2. 2009 8:10
A co motor II

Tak motor byl vyjasněn v posledních ČMN - jedná se o licenci Morini vyráběnou většinou v Česku. Takže by to mohla být dobrá motorka, i když dost drahá. Blata přiznal obavy z vlastního vývoje motoru.

0 0
možnosti

legi

24. 2. 2009 8:07
Veľmi drahá

podobné okopírované Yamahy predávajú Číňania za polovicu.

0 0
možnosti

Luboš

24. 2. 2009 7:38
A co motor

O motoru se taktně mlčí i ve speciálních periodicích jako jsou České motocyklové noviny. Původně Blata sliboval vlastní agregát, pak jsem zahlédl článek o nákupu něčeho z Itálie nebo Španělska, snad Malaguti, a teď je tajuplné ticho. Kdo nevyrábí vlastní motor není výrobce motorek, ale jen montážník  z nakoupených dílů. Brzdy, tlumiče, kola, řidící jednotky - to vše se běžně nakupuje od specialistů, ale motor musí být vlastní. Pokud není, nedávám tomu projektu moc šancí. Stane se jenom jedním z mnoha takových slepenců.

0 0
možnosti

Ducatiphil

9. 2. 2009 10:21
Dlouhý vývoj ...

Ten rám jsem viděl u Blaty někdy v roce 2006 na stolici, když ho oměřovali do CAD.

Část haly měl tým WCM a v malé místosti mezi šatnama byl ten šestiválec pro MotoGP... V tu dobu to ještě nevypadalo na tu blamáž.

Nejsem si tak jistý, že to bude velký úspěch a těch 100 mega je fakt dost.

Dělají si v podstatě jen ty rámy, zbytek nakupují...

0 0
možnosti

Daniell

13. 2. 2009 17:28
Re: Dlouhý vývoj ...

Rekl bych,ze blamaz to byla hodne dlouho pred tim,ne-li od zacatku(moto GP).Vis toho,ale dost na to,ze do te haly nikdo nesmel!!!Jinak mas ,myslim docela pravdu.Vybudovat takovou firmu,klobouk dolu,ale......!Cena motorky by mela byt urcite o dost nizsi aspon nez se prosadi na trhu tato znacka a bude trochu servisni sit.Firmo drz se!!!

0 0
možnosti

moje

5. 2. 2009 12:19
moje

moje motorka !!!!! :-0

0 0
možnosti

wickymouse

28. 1. 2009 11:19
jen houšť...

jen houšť a větší kapky!

0 0
možnosti

Jirka

18. 1. 2009 23:47
držim palce

kdysi jsme byli motorkářská velmoc, že i ti "slavní" japonci od nás kopírovali, tak snad pan Blata naváže na tradici a bude se mu dařit, držim palce[>-]

0 0
možnosti

savers

19. 1. 2009 11:09
Re: držim palce

podle mě jediné, v čem jsme kdysi byli velmoc a to nám zůstalo i do dneška, je kecání přechytralých nesmyslů..

0 0
možnosti

M

16. 1. 2009 12:51
Prosím vysvětlete mi to

Já fandím každýmu co něco dělá, obzvláště když to vyrobí. Ale jednomu nerozumím. Proč se Blata ohání číňanama, že mu kopírují motorky. On vymyslel že bude mát motorka motor, dvě kola. že bude spalovat benzín? Prostě to taky "okopíroval". Pokud číňan udělá šunt, tak jejich zákazník  by si stejně Blatu nekoupil. Pokud udělá dobrou motorku je to stejně jak Blata jejich vývoj, protože bez znalostí fungování nic nejde zkopírovat. Nebo oni kopírovali motorky i se značkou? Já mám pocit že je to tradiční česká výmluva. Když došlo na lámání chleba s GP tak ji nezvládli.

0 0
možnosti

mariano

16. 1. 2009 13:22
Re: Prosím vysvětlete mi to

zkopírovali i s polepy, barevnými kombinacemi a dokonce ojetými pneu (cestou z čr do číny se s tím asi někdo projel)

tedy vizuelně a částečně motoricky. trochu tomu chyběla ložiska podvozku a pár dalších věcí

faktem je, že by si 90% lidí, co kupili čínu, nekoupili blatu

0 0
možnosti

velkotovarnik

16. 1. 2009 10:41
cinani uz maj neco "podobnyho"

za min nez polovic:   http://www.dirt-bikes.cz/stranka/2009

0 0
možnosti

Štvavá vysílačka

16. 1. 2009 14:02
Re: cinani uz maj neco "podobnyho"

Pane velkotovárníku, to jsou ale pitbike. Zadní kolo to má jen 14 palců. Prostě jiná kategorie.

0 0
možnosti