Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Toyota Avensis III: baroku je konec, začíná dynamická moderna

Toyota říká, že stavěla novou generaci avensisu podle gusta evropského řidiče, samozřejmě se zachováním pověstné japonské kvality. Barokní tvary nahradily dynamické linky a pod kapotu se nastěhovala technika, která má šetřit emise a palivo. Základní benzinová 1,6 má 132 koní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Antonín

26. 2. 2009 14:38
HONDA

... sice upustila automobilka od design "baroko", ovšem stále působí ( a to i včetně interiéru ), řekněme "usedle". Proti gustu...

Nicméně, TOYOTA není o designu, nýbrž o kvalitě a spolehlivosti. A tak tedy sečtěme pilíře: Cena/kvalita/spolehlivost = dobrá volba

PS: Auto není rohlík

0 0
možnosti

tekiler

5. 2. 2009 8:40
tuv 2009 2-3 let starych vozu

1 misto toyota corola verso, ale ja touzim po tomhle  http://www.dobrakoupe.cz/toyota/avalon/      to je pro mne srdecni zalezitost, a pak jeste nake to bmw no :)

0 0
možnosti

tekiler

5. 2. 2009 8:35
zlate kary

no tak sem vlastnik predchudce avensisu a to jmenovite toyota carina combi 1.8i, a jak psal nekdo tady, uz zustanu u auta z sourkem a kulema ve znaku, toyota 4ever:-)R^Vpeace

0 0
možnosti

Matt

31. 1. 2009 14:21
Nedostižný Avensis?

City je hnus.

Ale Accord je 1*

0 0
možnosti

eReSo

22. 1. 2009 9:09
Auto

se šourkem a kulema na kapotě bych si teda nikdy nekoupil

0 0
možnosti

tekiler

5. 2. 2009 8:42
Re: Auto

lol ereso, pekny nick hodici se na 120cku :) , kup si facko a mas klid , proti gustu nic , ale na auta ze sourkem a kulema se budes nejspis divat jen jak te predjizdi xD[>-]

0 0
možnosti

Milan

22. 1. 2009 7:48
Kritici...

Jedna věc je, jak se tu všem něco nelíbí a jak je to či ono auto blbé (hlavně škodovky). A druhá, co asi většina pisálků má za auto a čím jezdí. Bude to tak auto zn. MHD;-DR^

0 0
možnosti

Honza

20. 1. 2009 22:16
Nedostižný Avensis?

Autor píše, že nová generace Avensisu bude pro japonské konkurenty nadále nedostižná. V celkových prodejích v Evropě možná (neuvádí žádný zdroj), ovšem na našem trhu ztrácí každoročně desítky procent na Mazdu 6 a jeden rok měl více prodaných aut i Accord (údaje Svazu dovozců automobilů). Takhle to působí jako PR Toyoty. Jinak nic proti Avensisu, určitě to není špatné auto

0 0
možnosti

Zdeněk

21. 1. 2009 15:03
Re: Nedostižný Avensis?

Mazda 6 je možná elegantnější, Honda Accord má větší sportovní náboj,

přesto je avensis v prodejích mezi japonskými vozy nekorunovaným

vládcem evropského trhu - nevím v čem se podle Vás autor spletl.

0 0
možnosti

engels

20. 1. 2009 13:40
7

chipnuta stribrna octavia 1.9TDI na hlinach je nejlepsi auto na svete!R^

0 0
možnosti

Marusha

20. 1. 2009 15:24
Re: 7

To je k pláči, když jich má člověk na skladě deset, a nikdo

je nechce ani po slevě, co? Co takhle udělat 2+1 zdarma? Nebo za 3 na

součástky, a budou pryč ještě dneska;-D

0 0
možnosti
KPV

Kei: politický vězeň

20. 1. 2009 11:12
Nelíbí

Já nevím, ale mě se až na některé Mazdy a Nissany japonská auta vůbec nelíbí... A tohle opět nevybočuje z řady. Jen doufám, že už pořešili ten zoufalý podvozek. Skáče to po našich silnicích jak nadržená koza...

0 0
možnosti

patrickx

20. 1. 2009 11:29
Re: Nelíbí

čert vem design ale ta spolehlivost...v první desítce spolehlivosti 3 toyoty a v četnosti závad podle automobilek samí japonci:

1. Mazda 8.04%

2. Honda 8.90%

3. Toyota 15.78%

4. Mitsubishi 17.04%

0 0
možnosti

Coldstone

20. 1. 2009 10:52
3 generace

je oproti 2 generaci velmi povedená, jak čtu ty ceny, tak srovnatelné ceny s ochcávií, ale o třídu výše. Takže super R^

0 0
možnosti
MS

le provocateur

21. 1. 2009 7:52
Re: 3 generace

Víte, co jsou řadové číslovky? :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...