- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ako statistiky. Vždy sú robené na objednávku, aby niekomu urobili dobrú reklamu a konkurenciu potopili.
zarazi mne ze s prumernym poctem zavad neni uvaden prumerny pocet ujetych km
Je hodnoceni TÜV objektivní?
JSOU STATISTIKY TÜV REPORTU OBJEKTIVNÍ?
http://www.vw-passat.blogspot.com/2008/01/je-hodnoceni-tuv-objektivni.html
taky musíme brát ze TUV je něco jako STK. A vážnou závadou je třeba prasklá žárovka, neseřízené světlomety a pod. Protoze nemci zarovicky nevozí, neodstraní tedy na místě a tzn. ze neprojdou. Kdyz to vezmu do důsledku.
No a podle dekry je Octávka na 100 a 150tis. km první ve svý třídě, statistika od statistiky... stejně bych to nechtěl, zhoršení Toyoty jde na vrub většímu množství elektroniky...
1) není řečeno, co je to "vážná závada"
2) co 70.pozice je rozdíl mezi značkami velmi malý - celkové rozpětí je tu 3-10%, což by se dalo říct, že je celkem srovnatelný výsledek
3) na technický stav vozidla na technický má podstatnou měrou vllv jeho majitel a to, jak s autem zachází a jak s ním chodí do servisu. Pokud si nějakou značku oblíbí socky a lajdáci (třeba Fabia), pak propadne v žebříčku - a to prostě jen proto, že lidi přijedou na technickou s "vrakem".
Suma sumárum, statistika k ničemu.
fajn srovnání.... uto který má najeto v průměru 54 tisíc a je první srovnávat s autem co má najeto 94 tisíc... no asi to nechápu... ale jaksi mi tam chybí nějaká úměra
Když půjdu kupovat ojetinu v Německu, tak má asi smysl se tím trochu řídit, ale mezi auty třeba na 20. a 40. místě velký rozdíl není. Jinak je ta statistika naprosto k ničemu a v žádném případě by neměla být vodítkem při výběru NOVÉHO auta.
To je pořád dokola... pane autore, TÜV Repot nehodnotí poruchovost auta, ale stav, ve kterém to auto přijelo na STK...
na prvnich mistech sportovni auta a miniauta, ktera toho moc nenajezdi.
prvni normalni auto pro obycejnyho cloveka, ktery jezdi aspon 30-50tis rocne je na 45. miste A6. podle toho 63 octavia na tom neni zas tak zle
koukam vyjimkou mezi sportovnimi, pidiauty a nelidovymi auty je A4 na 10 miste
Mam Fusiona a rozhodne bych ho neoznacil za mini auto. Jezdim s nim do prace (sam) a na dovolenou nebo na vikendy do prirody (vetsinou ve dvou), vetsi auto ani nepotrebuji, jelikoz kufr je pro dva dostacujici a kdyz potrebuji nekoho svezt na zadnich sedadlech, tak se divi,kolik je tam mista, ze v oktavce ho ma min, tak nevim s tim mini autem. Rocne najezdim cca 30 tisic km, takze to tVase zobecnovani nejak nesedi a myslim, ze v tom pes zakopany nebude. Uznavam, ze treba Porsche je lestenka, kteru kazdy garazuje, a vytahne to jen za pekneho pocasi, ale Auta Jako je Fusion nebo Meriva lidi pouzvaji zcela standardne a najezdi s nimi klidne i 50 tisic rocne, takze jste mimo pane. Navic mohupotvrdit, ze servis vidim akorat jednou rocne pri garancce.