Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leon Ecomotive: nový seat na baterky

Kdo dnes nemá auto na elektřinu, jako by nebyl. Auta tankující elektrony staví ve vývojových centrech snad všech automobilek. Seat si v rámci "Plánu globální udržitelné mobility pro rok 2014" musel elektromobil postavit také.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dave

Zoufalost Seatu

Čekal bych, že v roce 2009 a po X prototypech už bude každé automobilce jasné, že auto "na baterky" je nepoužitelné, protože neumožňuje svobodu pohybu.  Je úplně jedno, jestli ujede 50 nebo 150km, protože to bude o 10 míň než zrovna nutně potřebujete. Baterky za 3 minuty a v půli cesty nenabijete. Rv

0/0
25.1.2009 18:05

Jožka Aku

Re: Zoufalost Seatu

Baterky za tři minuty nenabijete . . . . . .máš pravdu ! Ani nabýt nejdou !Už i malé děti ví, že jdou nabíjet jen a pouze akumulátory R^

0/0
30.1.2009 10:19

Podrazza

Mr. Sanz má pravdu

S Mr. Sanz nezbude než souhlasit. Ony jsou technologické vymoženosti vždycky fajn a IN ale pokud to bude 4x dražší než běžné byť životní prostředí zatěžující technologie, tak to nikdo chtít nebude. V ČR se ekologie ve více ohledech moc nevyplatí a podpora vlády je nulová nebo v porovnání s ostatními zeměmi nesrovnatelně menší. V zahraničí je např. běžné že koupí hybridního vozu získá kupující slevu nebo dotaci formou ekologického příspěvku od vlády. V ČR se postupuje obráceně, místo aby vláda občany formou ekologických dotací podporovala, tak je šikanuje prostřednictvím ekologické daně. Je mi jasné, že je třeba se zbavit nebezpečných několik desítek let starých vehiklů. Jenže takhle to do nekonečna nelze řešit. Kocourkov by se před naší zemí mohl jít zahrabat... hodně hluboko zahrabat... ale rychle... než to někdo zdaní :))

0/0
21.1.2009 13:58

Mak1

To bude

Na tužkový ?8-o

0/0
21.1.2009 12:55

cichlida

Spotřeba

Zajímalo by mě kolik to spotřebuje kilowat než se to nabije.A zda se to dá nabíjet z 220 zásuvky. Pokud ne je to k hovnu:-/

0/0
21.1.2009 11:21

Alu

Re: Spotřeba

 Z 220 V asi těžko, to je opravdu k hovnu. Už minimálně 15 let je síťová soustava 230 / 400V !

0/0
30.1.2009 10:14

Tom

Na baterky

je každej Seat. Naprosto zbytečná značka auta.

0/0
21.1.2009 11:06

Futaba

Re: Na baterky

Kolik Seatů jsi měl a kolik km jsi v nich najel?

0/0
21.1.2009 11:45

fofrman

Re: Na baterky

Díky tobě podobným jsou Seaty o poznání levnější než Škoda nebo VW při stejné kvalitě a použitých technologiích. Navíc oproti Fabii vypadá Leon i Ibiza bombasticky.

Mám v Seatu naježdíno dost na to, abych mohl říct, že to auto není o nic horší než konkurence V

0/0
21.1.2009 11:56

kocour

Re: Na baterky

seat vyrazne levnejsi nez skoda? sem si nejak nevsiml.. osobne bych teda taky radeji seat nez skodu, aspon to ma nejakou dusi, ne jako vsechno od skodovky coz je dobry tak akorat jako sluzebak pro prumernyho OZ.

0/0
21.1.2009 12:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.