Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Miss českých řidičů: vyberte nejkrásnější škodovku

V Česku snad není člověk, který by někdy škodovku neřídil nebo se v nějaké aspoň nesvezl. Někdo nedá dopustit na modely staré padesát let, jiný je unesen z nejnovějšího superbu. Pokusili jsme se udělat výběr nejkrásnějších škodovek. A která se nejvíce líbí vám?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

p8ja

škoda 1200/1201

Moc mi v anketě chybí jednoduchá, nenáročná praktická a krásná škoda "sedan" 1200/1201, třeba ve verzi sanita, jak je známá z akčního seriálu.

0/0
2.3.2009 21:35

McSedan

Autor to nezvládl

neboť ani model na ilustrační fotografii není v anketě zmíněn. Proč se s ním teda článek zaštiťuje zůstává záhadou. Co tím pán autor sledoval sice nechápu, ale že ve výčtu není Sedan - Škoda 1200/1201 to je skoro urážka ....(Y)Rv

0/0
9.2.2009 0:19

Alcator

Tvůrce ankety to zvoral

Je nějaký, SEBEMENŠÍ, důvod, pro to, jak je anketa udělaná?

Co dělá Škoda 130 (nebo kolik) mezi auty z let 2000 a 2008???

Proč u aut není uvedeno, o který ročník se jedná?

Proč je Škoda Fabia II před Škodou Fabia???

Atd. atd.

0/0
6.2.2009 10:20

sytic

Konec ankety

Chtěl bych se redakce iDnes.cz zeptat, kdy tato diskuse bude ukončena.

Děkuji za odpověď

0/0
6.2.2009 0:03

kundič

škoda z romastr

Ty vole vy jste ale hlavy.Kdyby jste si radši pozvaly nejakou kundu až domů.Honit si ptáka to dělaj 12ti letý parchanti.Lepší je píchat do pořádný kundy!

0/0
5.2.2009 23:01

skoda

hard rock

Stodvaca  projede  daleko  vice  nez  nejaky  priblbli  roomster , ktery  je stejnak  Nemecke  produkce .Hodne  lidi  sou   ve snu  ,ze jeto  porad  skodovka  ,ale  bohuzel tomu  tak   neni  je  jen  cesky  znak  na  kapote a  cesky  nazev  napr.  octavia.90%  maj  podil   Nemci  tak  co to   asi  muze  byt.Jiz  zminovana   jaka  koliv  skoda   nahon  na  zadni   je  100%   made  in  czech

0/0
3.2.2009 18:39

wajtlajn

nebudu tu řešit jedno auto.

Na každým autě je něco pšknýho. Stará filda (parádní kabriolet a i v dnešní době, když je pěkný, tak je to dosti velká frajeřinka), 110R (kupé, které začalo vítězit na rally a mělo pěknou sportovní karoserii), 105/130 ( vzpomeňte si, jak to auto jezdí na horách!) , Fáčko ( dobový moderní italský design- oproti unu je to podařený) , Filda (nástup silnějších motorů a začátky bezp. prvků ve škodovkách), Octavie ( dobrá výbava) , Fabie ( něco jako favorit v 1988 dostupné levné auto) , roomster (velký zavazadelník), superb (konkurent německého pašíka)..... 

Každý auto má svý plus a nelze hodnotit 120tku s novým roomsterem:-P

0/0
2.2.2009 19:40

Lukáš Jandura

Proc je tam superb 2x

Muzu se zeptat, proc je v ankete Skoda Superb 2x ? :) trochu nevyhoda ne ? :)

0/0
2.2.2009 18:48

Misha.in

Re: Proc je tam superb 2x

Protože jeden z nich vypadá takhle. http://mafia.czech-games.net/Skoda%20Superb%20(1938-49).jpg

0/0
2.2.2009 20:37

Hrabal

Škoda 430

co rady řešíte, přeci je to jasné, vítězem je Škoda 430. Čtěte Hrabala, dozvíte se víc.

0/0
2.2.2009 14:52

Dejv

Feličita

A já dávám hlas místo Favoritu Felicii 1.6, dle mého názoru nejhezčí z malých škodovek s nejlepším poměrem cena/výkon, následovník Fabia - malý, drahý a škaredý auto, o fabii II a roomsteru ani nemluvím - hnus

0/0
2.2.2009 14:28

NovoCZ

Š130 je Š130RS ?

V anketě něco zásadního chybí, a to je podle mně nejkrásnější Škodovka - 130RS. Označovat ji jen jako Š130 je nesmysl, mnoho lidí si to neuvědomí a u spousty to asociuje 120-ku s "lepším motorem".

0/0
2.2.2009 11:21

Eduard

chybi vam neco

Zjistil jsem, že vám v přehledu chybí Škoda Sedan. Děkuji!Rv

0/0
2.2.2009 10:36

pp

Re: chybi vam neco

Každej trochu motorista ví, že nejlepšími typy byly vůbec sporťáky ŠW 110 R A Rapid,

0/0
2.2.2009 11:13

McSedan

Favorit má totiž proti všem Škodovkám

jednu velkou a nezanedbatelnoiu výhodu. A sice tu, že toto horko těžko vymodlené dítě s motorem vpředu a předním náhonem se nakonec podařilo dát do výroby v čase, kdy se začala lámat totalita. A protože má navíc punc designu a stylingu italské karosárny Bertone není na tom, že tento vůz se stal symbolem devadesátých let a přechodu k demokracii, nic divného. Pravda je, že kdyby se před dávnými lety vyráběla Škoda 720 mohlo být všechno úplně jinde a úplně jinak. To se bohužel nestalo, buďme tedy rádi, že alespoň s tím Favoritem to nakonec vyšlo.

Mohu jen sdělit, že právě v těch sedmdesátých letech takový jednoduchý vůz tady chyběl a kdo to zaži ví, jaké to bylo zklamání z roku na rok, když jsme zjistili, že zase nic nebude a plány a projekty byly opět zastaveny a dány k ledu. Proto tedy i přes nemístné poznámky Pepíků ze Žižkova, Lojzů z Vidlákovy Lhoty a Fera z Prešova je dobře, že o tento vůz neutuchá zájem ani po dvaceti letech. Trochu úcty k práci předchozích generací neuškodí.

0/0
1.2.2009 17:31

Fera z Prešova

Re: Favorit má totiž proti všem Škodovkám

Bohužel po dvaceti letech v něm pořád jezdí nechudší vrstva lidí. Auto bylo ve své době možná jakš takš moderní, ale dnes? Nebezpečná rakev...Podivej na dopravní nehody kde i obyčejná fábie favorita roztrhá na cucky... A pak mi řekni že do toho s klidem posadíš svou rodinu.

0/0
1.2.2009 19:59

Takynovák

Re: Favorit má totiž proti všem Škodovkám

Proč tu všchni řešíte vlastnosti když ta anketa je o nejhezčí škodovku, tedy design. A ten je u favoritu fakt hodně nepovedenej, ale každej na to může mít svůj názor. Jste fakt všichni tak omezený?

0/0
1.2.2009 20:04

McSedan

Re: Favorit má totiž proti všem Škodovkám

Tragedie je v tom, že lidi nechápou, že hodnocení krásy se dělá odkliknutím na označení vozu. Tím je věc skončena.

Zde je diskuse k tématu - je volná a zatím bez omezení, takže sem můžeš napsat i své texty a ukázat své znalosti nebo alespoň toleranci k jiným názorům.

Pokud jde design Favorita, je nutno si uvědomit, že ten se vyvíjel a vznikal postupně počátkem osmdesátých let v podmínkách socialismu a na koleně. Teprve později vstoupil do konečné fáze Bertone. Je ale pravda, že národní podniky limitovaly nejen výrobu dílů a komponentů, ale i prvky a křivky pro designéra - tedy pro Bertoneho.

Tam, kde Kindl použil překreslený díl dle možností výroby, Bertone musel mít díl jako Bertone. Z návrhů je to jasné a patrné. A jelikož se to zkloubilo jen částečně máme Favorita jaký je. Tedy Kindlův původní návrh se střihem od Bertoneho. A že Bertone dělal na celé řadě Fiatů je vidět i zde.

Proč ale Favorit mnoho lidí dráždí k nepříčetnosti já osobně nechápu. Tož tak.

0/0
1.2.2009 23:06

Takynovák

Re: Favorit má totiž proti všem Škodovkám

No diskuse je k anketě, tudíž o tom co je v anketě, a tady pořád tací jako jste vy vnucují jiné věci, aby byl důvod dát hlas favoritu i přes to že favorit moc hezký není...

0/0
2.2.2009 10:24

McSedan

Re: Favorit má totiž proti všem Škodovkám

To jste docela vedle, j:-)[>-]á tu nikomu nic nevnucuji, jen se to snažím osvětlit některým neznabohům, kteří na vše jen nadávají z  druhé strany monitoru.

Konec konců já jsem pro Favorita nehlasoval, takže snad to pro informaci stačí.

Jen myslím, že není dobré na vše, kritizovat za každou cenu to, o čem málokdo má pořádné informace.

Děkuji a hezký den.

0/0
2.2.2009 13:58

p8ja

Re: Favorit má totiž proti všem Škodovkám

Nepovedenej? Když porovnám Favorit a Golf II, tak je pro mě Fáčko krasavec a Golf  s prominutim pixla

0/0
2.3.2009 21:40

McSedan

Re: Favorit má totiž proti všem Škodovkám

Jaký bohužel, spíš bohudík. Před dvaceti lety ještě lidi jezdili běžně také ve starých oktáviích a nikomu to nepřišlo divné, proč by dnes nemohli jezdit ve Favoritu, když je za pár korun. Službu koná stejnou jako nová Fabia. S bezpečností je to horší, to je pravda, ale to je osobní a privátní věc jejich majitelů. Jestli máte chuť majitele Favoritů dotovat částkou na nové auto nebude vám bráněno. Nebo to prosaďte v parlamentu, jinak si tady jen cintáte na triko, pane Fero z Prešova. /Fera je 2.pád/

A odpověď na dotaz - do Favoritu jsem posadil s klidem svoji rodinu v roce 1990,

od roku 1993 jej již nevlastním, ale myslím, že o tomto voze voze vím dost na to, abych mohl vyvrátit kdejaké bláboly z publika.

Tož tak.

[>-]:-)

0/0
1.2.2009 23:19

Kodr

Re: Favorit má totiž proti všem Škodovkám

každý svého štěstí stůjcem

0/0
2.2.2009 11:48

Martin

Re: Favorit má totiž proti všem Škodovkám

No přiznám se že Favorita vlastnim a je docela sranda s ním jezdit. Sice je pravda že mi dalo spoustu práce ho dát dokupy ale jezdí skvěle. Myslim že Favorit je poslední škodovka kterou si člověk opraví na ulici běžnym nářadím. Takže hlas pro Favorita.

P:S. Jen pro informaci vedle favorita mi na zahradě stojí opel omega takže to že jezdim Favoritem  neni o penězích ;-D

0/0
3.2.2009 12:09

majek

Re: Favorit má totiž proti všem Škodovkám

favo je fakt honě hnusný a nepovdený auto

0/0
1.2.2009 22:16

Shimmeron

A mate to:D

Ahojte,

Tak neda mi to zase neco napisat, vsimli ste si ze o ziadnom inom aute sa tu nepise tolko ako o FAVORITE;-D Nech su ostatne auta sebekrajsie aj tak najdiskutovanejsie auto je aj bude favo, nech robite co chcete zostane v pameti najdlhsie zo vsetkych;-D HAHA;-D

0/0
1.2.2009 13:49

jejej

Re: A mate to:D

Jdi už do prd.le s favoritem, je jich nejvíc, proto o něm tolik lidí mluví

0/0
1.2.2009 17:25

McSedan

Otevření hranic v roce 1990

Na Favorit může každý mít názor, každý má i nějakou zkušenost či zážitek. Jeho kvalita v kladném či záporném smyslu přispívá i po dlouhých letech k celkovému vnímání vozu.

Mně se v roce 1990 splnilo přání a čekání na evropsky schopný a za přijatelnou cenu použitelný automobil nejen pro mistry volantu ale i pro rodinu. Po všem šilhání po západní Evropě jsme se nakonec koncem osmdesátých let také dočkali.

Favorit jsem koupil těsně před otevřením hranic, bez fronty a za roční plat. První jízda za hranice bez devizového příslibu, jen tak na plnou nádrž mne zavedla na rakouská jezera. Z hlediska vzpomínek je to dávno - ale lážo plážo jízda se 136L na promenádě v Seewalchen zvedla lidi od kavárenských stolů, a hlídka policajtů stojících u přechodu otáčela krky div o ně nepřišla se slovy - Das ist Neue Škoda Wagenn!!??

S Favoritem jsem tehdy po sametu sjel půl Evropy bez problému, malá spotřeba, velký cestovní průměr. Auto odpovídalo své době a jezdil jsem s ním tehdy rád.

0/0
30.1.2009 17:57

anonym

jaky boze

ja  ho  mam   i  120   nemuzu  rict  krive  slovo  proti  nim.Dnesni  fabii  octavii  atd  bych  ja  nechtel ani  zadarmo  srace  nejvetsi  nemecky  a  jeste neco  tato  diskuse  je jen  o poctivych  st.  skodavkach a ne o nejakych  jinych!!!!!

0/0
30.1.2009 17:47

kkk

Bože už se nebavte o těch zas.anejch favoritech

Už mě to tu nebaví, pořád tu někdo vnucuje jak sou úžasný, a zase jinej jaký to sou sra.ky. Dyt jsou i jiný auta

0/0
30.1.2009 17:43

anonym

klasik skoda

oproti  nekerym   Ja   zastavam   skodu  120    a  ostatni  skody s motorem   v zad   a  abych   nezapomnel  a  facko.120  ty  neco  vyjelo  coz  o dnesni   fablitce   se  neda  rictR^

0/0
30.1.2009 17:31

Drako

stará felda a 110R

Stará felda a 110R to jsou nej auta.Jak se tu pořád bavíte o tech favoritech.Tak ty si koupil tenkrát jen ten kdo měl nahrabáno.......a dnes je maj jen socky protože nic levnějšího není.

0/0
30.1.2009 17:26

Frantisek

1202STW

zdravim som zo slovenska a myslim ze 1202 STW je oproti favoritu tank mozno ze nedoshuje taku rychlost alebo vykon ako favorit ale z mojej skusenosti toto auto ma este nikdy nezradilo a kazdy kopec ktory som s nou vydriapal bol ako dialnica ved to auto nezastavi nic ani poriadny kopec ved ked tam date 1 tak to auto sa ide potrhat od sily. Ale aj tak felicia je najkrajsia ale pekne spravena 1202 ma tiez svoju krasu. DAKUJEM

0/0
30.1.2009 17:09

vioš

Rapid, Garde

Nějak  se vypařili Rapid a Garde. Hlasoval bych pro tyhle vozy. Nejsou vzhledově špatné, chce to dopilovat pár detajlů, zvětšit  výškově, délkově i šířkově tak 20 cm a je to super. Favorit má pěkný zadek, předek je takový divný. Největší šajzovina jsou š 105-125. To teda FUJ.

0/0
30.1.2009 17:03

McSedan

Škoda 1200/1201

O kvalitě a odbornosti článku lze s jistotou pochybovat. O čem však pochybovat nelze je fakt, že ve výčtu vozů a modelů chybí Škoda 1200/1201 řečený Sedan. Myslím, že to nesvědčí o dobré úrovni znalostí autorů a novinářů. Tento článek měl spíše vyjít v Blesku, tam by se docela vyjímal, tady působí poněkud nepatřičně.Rv

;-D[>-]

0/0
30.1.2009 15:14

favoritglx

Favorit je nej

 FAVORIT no a pak hezci a viceucelovy FORMAN sou nej Škodovky. Jen si vzpomente jak jste na ne stali poradniky a KAZDY ho chtel mit. Protoze 105-130 to bylo nejzpackanejsi povoz jaky se moh vyrabet ( horsi uz snad jen Olcit ). no a po Fa prisla ponemcena Fe a pak to slo cely do kytek...

0/0
30.1.2009 14:59

Kodr

Re: Favorit je nej

No nejzpackanější povoz byl zaručeně Favorit, a to že na něj někdo stál frontu bylo jen tím že nic jiného nebylo. A designová podobnost mezi olcitem a favoritem skutečně je. Jinak poněmčený byli i poslední favority- viz rozteč kol 100, ale možná lepší než Ruských 98:-P

0/0
30.1.2009 16:30

Kala

Re: Favorit je nej

No Olcitu nevím, ale je tam určitá  podobnost s Ladou Samarou

0/0
30.1.2009 16:59

McSedan

Re:Já myslím, že jste vedle jako jedle,

jen tak pro ta tvrzení, co sem sypete jako diskusi - s čím jste měl problém nebo proč si to myslíte?

Chyby vlastní se snadno svedou na techniku, ale ve skutečnosti jde vždy o vlastní nevzdělanost, hloupost a buranství. Jak jste na to vy, Kodr?

[>-]R^:-P

0/0
1.2.2009 17:38

Kodr

Re: Re:Já myslím, že jste vedle jako jedle,

No budete se divit, ale auto jsem také vlastnil, cca 20 let zpět. Hnilo to víc než stodvacítka, a to to bylo 5 let staré když jsem ho prodával, to asi na vlastní nevzdělanost, hloupost a buranství nesvedete, v interieru pořád něco vrzalo, výčet konkrétních závad si bohužel již nepamatuji, ale vzpomínám na nefumnkční tachometr, silembloky ramen, nefunkční elektronické zapalování při sebemenším dešti, vyteklý tlumič ještě v záruce atd.

0/0
1.2.2009 20:13

McSedan

Re: Re:Já myslím, že jste vedle jako jedle,

Tak já vám mohu věřit, že jste měl problémy, které popisujete, doufám, že jste si nepřetáčel tachometr za jízdy, což byla běžná vlastnost českých řidičů. S tím zapalováním, taková věc mně nikdy nepostihla ani jiné vaše závady.

No ale každá mince má dvě strany, když si dám dohromady jen tři věci, které popisujete, může to o vašem voze leccos napovědět. Třeba, že jste od vozu více chtěl, než vám mohl dát - silentbloky, tlumič, vrzání, to je vyklepané a přetěžované auto na mizerných silnicích nebo hodně podobné zacházení. Kdyby to tedy nebylo tím, proti čemu jste ozval, pak jedině zbývá teorie, že muklové na lince v AZNP, kteří Favority původně montovali, do vašeho vozu nandali zrovna béčkové díly a tím se pomstili vám i socialismu.

já jsem měl vůz z roku z 1990 a ten šlapal jako hodinky. Žádný problém, výkon, provozní spolehlivost, nízká spotřeba nejenom na Eko rallye, ale i v běžném provozu.

Ale je tu jedna věc - člověk musí mít k technice cit - pak je to vždy lepší.

0/0
1.2.2009 23:45

Kodr

Re: Re:Já myslím, že jste vedle jako jedle,

Ještě bych zapoměl že jsem pln očekávání na něj taky čekal frontu, ale velice mě zklamal. Jediné co na něm bylo dobré byl motor, ten měl na svůj malý obsah celkem slušný výkon

0/0
1.2.2009 20:15

McSedan

Re: Re:Já myslím, že jste vedle jako jedle,

No ale že vás zklamal, to se nedivím. Mně zklamal v roce 1987 na brněnském veletrhu na premiéře. Přišlo mi to jako výsměch, malý vůz a velká cena / na tehdejší poměry/.

Ale v provozu se 136L osvědčil. Mně jen léta mrzelo, že se nevyráběla verze kupé. To by bylo se silnějším motorem to pravé ořechové....

No, bývávalo, tož se mějte.

R^

0/0
1.2.2009 23:57

Kala

Re: Favorit je nej

Copak předjela tě nějaká ta 130ka že je tak nesnášíš?

0/0
30.1.2009 16:57

JenJá

Re: Favorit je nej

To víš favorit glx má jen 40kw, tak ho stotřicítky asi dávaj a pán to nemůže unést tak to tu ventiluje:-)

0/0
30.1.2009 20:24

wajtlajn

Re: Favorit je nej

130tky možná 40kw fáčka dávaj, ale ty fáčka nejsou glx ale glxi ( 40,50kw stříkačka :D).....;-D

0/0
2.2.2009 19:32

ja

Re: Favorit je nej

To asi nechápu, fáčka glx maj 40kw, glxi maj 50 kw. Je to stejně jako u feldy ne?

0/0
3.2.2009 0:08

LADA

FELICIA

V tom seznamu prosím rozlište felicii kabrio z 60 let a ten nesmysl který nese toto krásné jméno z let 90 tých. Děkuji.

0/0
30.1.2009 10:16

kimihofanda

FABIA II - krize po škodovácku

Uvítal bych spíš hlasování o nejošklivější škodovku. S převahou by vyhrála Fabia II, protože to je pravá příčina neúspěchu. Svádění problémů na krizi je jen zástěrka pro zakrytí totálního selhání manažerů při vývoji tohoto auta. V segmentu malých aut je dnes velká tlačenice a uspět může jen vůz, který se na první pohled

líbí. "Opuchlá" Fabia II to určitě nebude. Je potřeba se už probrat a urychleně s tím něco dělat nebo toto auto z výroby co nejdříve vyřadit. Krize určitě dřív nebo později skončí a pak už se nebude na co vymlouvat. Osobně bych takové auto

manželce nikdy nekoupil já ani nikdo z mých přátel.

0/0
30.1.2009 7:38

Flynn

Re: FABIA II - krize po škodovácku

No mne se ta Fobie II libi vice nez ta Fobie I. Jinak nejosklivejsi je asi Roomster, ale ten je asi poplatny ucelu a nezvyku, ze Skoda takove vozy vyrabi.

0/0
30.1.2009 8:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.