Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

SsangYong Actyon v testu, který je možná poslední

Čtete možná poslední test auta exotické značky Ssangyong. Model actyon patří k těm nejpozoruhodnějším. Terénní kupé, kdo to kdy slyšel...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antonín

HONDA

..když potkám vozidla této značky, tak si říkám "Dobče to děláte, jen ukažte drápy"

No a ceny tradičních automobilek resp. konkurenčních vozidel se hýbají. Je to holt pro tradicionalistu evropana "exot" ( v dobrém i špatném míněno).

Myslím, že by jim pomohla dobře mířená kampaň obsahující slovo kvalita. (ve srovnání s konkrétními ekvivalenty ).

0/0
26.2.2009 14:10

Jaryn

ubohý autore

Autorovi článku bych chtěl sdělit, jedno jediné - kdo Vám za tento žvást zaplatil???? to auto vůbec neznáte hlavně že o něm píšete, nesouhlasím s Vámi naprosto v ničem, s příliš velkou vervou automobil haníte a z druhé strany jej chválíte tak nevím co si o Vás mám myslet. To auto znám, měl jsem možnost se v něm svést a vyzkoušet si jej, a není to tak jak autor píše, přijde mi to jako by Vám někdo za to zaplatil, takže Váš článek je pro mne ubohý

0/0
24.2.2009 15:54

J&J

Mě se od nich líbí Rexton

Mě se od nich líbí Rexton to je jediné normálně vypadajíc auto z jejich produkceR^

0/0
12.2.2009 18:59

krcma

tak vyrábět se bude

tak jak jsem mohl číst na renomovaněkších stránkách než je ikecka, tak se výroba v ssayongu zase rozjíždí, ale o tom se člověk na idnes už nedočte, tady se jenom občas nahodile tahají informace z růkávů, ale žádný vývoj se nesleduje, opravdu kvalitní žurnalistika

0/0
31.1.2009 22:52

sunfun

grc

:-©:-©:-©Rv

0/0
23.1.2009 10:38

kubíkjansů

mno

Přesně v týhle modrý barvě sem ho viděl u nějakýho prodejce v Havířově a byl to fakt turbohnus. A když si tak představim celou produkci firmy SsangYong, tak snad jediný vizuálně normální auto od nich bylo Korando

0/0
22.1.2009 23:35

icmek

Re: mno

musso :) to byla stíhačka :)

0/0
23.1.2009 7:59

kubíkjansů

Re: mno

Tak právě Musso se mi od nich taky moc nelíbí. I když je pravda, že těch tu člověk potká asi nejvíc

0/0
23.1.2009 8:24

Gandalf007

Pozoruhodné?

...to snad jedině "pozoruhodně hnusné", ale na tom se shodla většina automobilových fanoušků. X6 je sice také hnusná, ale díky rozumnějším proporcím a hlavně geniálním liniím BMW se na auto dá zvyknout a po chvíli se i začne líbit...

0/0
22.1.2009 16:05

pajik

Actyon

jj to bude auto pro tvrdaky. Action je pro baby.

0/0
22.1.2009 15:08

jns

Konec Ssang-Yong?!

A co si po zavření automobilky budou kupovat čeští agresivní metrohomosexuálové? :D

0/0
22.1.2009 14:50

pretekar

Re: Konec Ssang-Yong?!

To ma byt recnicka otazka? Odpoved znas urcite nejlepe ty sam ;-D

0/0
22.1.2009 14:59

jns

Re: Konec Ssang-Yong?!

R^;-D

Já zůstanu věrný sedanům z Bavorska :) SUV se mi nelíbí.

Ale otázka zůstává. Nezačnou se sem importovat ta čínská auta vyrobená z rýžových nudlí? (aspoň v crashtestech to tak vypadá).

0/0
22.1.2009 15:17

Jenda

Re: Konec Ssang-Yong?!

Tím sedanem z Bavorska myslíš BakeliteMotorWagen?

0/0
22.1.2009 19:30

Ze by

Re: Konec Ssang-Yong?!

Fabie RS TDi ?

0/0
22.1.2009 15:21

spartaman

Re: Konec Ssang-Yong?!

;-DR^

0/0
23.1.2009 10:22

Oldschool

Doufám

Já jen doufám, že už je tohle opravdu, ale opravdu poslední model vod rákosníků, nikdo o takový hnusný auta nestojí, ať si v tom jezděj u žlutý řeky někde...

0/0
22.1.2009 14:35

u

Re: Doufám

R^R^R^

0/0
22.1.2009 14:43

Phoenix

SY vs. BMW

By mě jen zajímalo, jestli opisoval SsangYong od BMW nebo někomu v BMW padlo na hlavu něco, když uviděl SsangYonga, protože podobonost Actyona s X6 je jistě čistě náhodná ;-D

0/0
22.1.2009 13:53

Johnnik

Re: SY vs. BMW

Pokud si dobře pamatuji, první byl Ssang, už jezdil po cestách, když X6 byla ještě na papíře ....

0/0
22.1.2009 14:19

Phoenix

Re: SY vs. BMW

No to jo, ale víme jak to chodí - evropani něco 10 let malujou, někde jim to uteče a čínanec/japonec/korejec to opajcne za půl roku a dá to na trh dřív :-D nicméně oba jsou paskvily stejné kategorie, akorát že se SY se člověk ztrapní za mnohem míň peněz :-)

0/0
22.1.2009 15:12

spartaman

Re: SY vs. BMW

Stejné to bylo třeba i v případě letadel Concorde vs. TU144 na přelomu 60./70. let, takže to není jen výsada zmíněných Asiatů.

(ačkoli nazývat Rusáka Evropanem chce také dost značnou dávku představivosti)  ;-D

0/0
23.1.2009 10:21

Baloun

Páteřový rám mají Tatry.

SSangyoung Actyon nemá páteřový rám. Má žebřinový rám. Viz http://www.ssangyong.cz/actyon.php?txt=bezpecnost2.

Páteřový rám viz http://cs.wikipedia.org/wiki/P%C3%A1te%C5%99ov%C3%BD_r%C3%A1m.

0/0
22.1.2009 13:39

František Dvořák (iDNES.cz)

Re: Páteřový rám mají Tatry.

Dobrý den,

děkuji za upozornění, samozřejmě máte pravdu. Chybu už jsem opravil.

Přeji krásný den

František Dvořák, Auto.iDNES.cz

0/0
22.1.2009 13:44

icmek

Re: Páteřový rám mají Tatry.

a co třeba neřikat týhle vobludě kupé? :D

0/0
23.1.2009 7:58

icmek

kupé

má tři dveře. tohle je pětidvéř, takže žádný kupé, ani pseudokupé, ale obyčejný esůvéčko, ať si kdo chce říká co chce. ;-D

0/0
22.1.2009 13:06

Baloun

Re: kupé

Kupé má dvoje dveře. Pokud má třetí dveře jako vyklápěcí záď, je to hatchback.

0/0
22.1.2009 13:30

ABC

Re: kupé

Aha ... takže třeba Nissan 350Z a ostatní kupátka s motorem vpředu a výklopnou zádí jsou  vlastně hatchbacky(Y)

0/0
22.1.2009 15:43

icmek

Re: kupé

má pravdu předsedo. R^

0/0
22.1.2009 17:07

Andee

Re: kupé

Když už, tak liftbacky... :-)

0/0
22.1.2009 17:25

icmek

Re: kupé

jj, oktávka, ale tam je minirozdíl... a co mám já? troje dveře, ale kufr otvírám sklo nahoru a zbytek dolu? (like an usual american station)

0/0
23.1.2009 7:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.