- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
200 km dojezd je minimum, 40 do prahy a 20 přes ní do práce a zpět + nějakou rezervu kdyby byla třeba nehoda na dálnici...
průměr mám 18 km denně - 9 km a zpět do práce včetně občas pár set metrů nakoupit.
Jezdím smartem, což mi naprosto vyhovuje (po praze nejlepší auto), až se bude dělat něco jako smart na elektriku, tak bych do toho šel (teda ještě nevím, jak nabíjet auto na elektriku u paneláku, ale než to bude existovat, tak snad budu mít něco s garáží)
Lampy veřejného osvětlení mají taková malá kouzelná dvířka :O)
200 km a vice a beru to. Jenze kde dneska koupit elektromobil...
ty hnusnej Ople. že se nestydíš takhle kopejrovat.
Na očním mají už od sedmi, když vyrazíš, nebudeš stát dlouho ve frontě (a nezapomeň si s sebou vzít 30 kaček)
..to jsem zvědavej, kdo pak bude recyklovat ty tuny baterek..
dostanou na to licenci dvě firmy, které patřičně uplatí úředníka, jo a jelijkož renovace bude drahá, tak budeš povinen baterku podléhající evidenci a přihlášení odevzdat na zběrné místo této firmy a ještě jim za to zaplatit 10000kč.
Zdravím,
no na elektromobil by bylo dostačující kdyby byl dojezd na jedno nabíjení cca 200-250km s tím už by se dalo něco dělat. Samozřejmě na delší trasy by to nebylo (popř. zkrátit interval dobití na minimum - zásuvková koncovka) a mohlo by se i na delší trasy (dodržovaly by se i ty pravidelné přestávky :-) v rozumné míře ty intervaly.
Do města a okolí by to bylo ideální.
Příklad:
Bych jel do města něco nakoupit či vyřídit mohl bych i do centra na parkovišti žádné hlídání jen zastrčím do zásuvky. Pak na výstupu z budovy nahlásím číslo parkovacího místa zaplatím poplatek za dobití + parkovné. A hurá do obchodu (nákupního centra) tam ten samí způsob. To je moje vize. Přijedu domů a opět do zásuvky.
Zde píší, že Číňané umí baterky z poloviny dobít za 10 minut...což je doba, co člověk stráví na benzínce, než natankuje, vypije kafe, dohustí gumy...
no samozrejme a zpetne, kdyz si pak rozdelas ohen, tak vytvoris elektricke pole
Zatímco dříve bylo slyšet vesměs o vodíkových autech, teď nás novináři zasypávají informacemi jak se všichni snaží o elektromobil. Já osobně jsem nakloněn spíše elektřině, jelikož je to v mnoha věcech výhodnější. Proč elektřinu používat k výrobě vodíku, ten následně distribuovat do sítě benzínek, jejichž úprava bude stát hromadu peňez, když jde přímo vzít kabel z auta a strčit ho do 230V zásuvky. Vodík je podle mě slepá vývojová větev.
Tekutý vodík se musí chladit a třeba při bouračce skýtá značné riziko. To si vyžaduje dodatečné náklady, které výrazně celou výrobu prodražují. BMW Hydrogen 7 si už ale můžeš asi dva roky koupit a jsou i jiné značky (malosériové). Technologie už je ale zvládnutá.
Ještě zjistit jak ekologicky vyrábět vodík. Ale to je i problém u elektřiny.
od GM... co se tyce parametru, zda se, ze bylo lepsi ve vsech ohledech... jen akumulator byl asi NiMH, ale zase mel vetsi dojezd...
byly to gelove baterie a filmu ktera je vyrobila koupil Chevron (4 nejvetsi naftarska spol.) a nasledne prohlasil ze jsou k nicemu a patent dal na 15 let do trezoru (tusim do roku 2013)