Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Seat Ibiza SportCoupé: tělo sportovce, srdce lenocha

Třídveřová Ibiza, které u Seatu říkají SportCoupé (nebo také zkráceně SC), je na českém trhu nová. Má dospělé vystupování a příjemnou cenu. Jízda s malým seatem je zábavná, zasloužil by si ale ostřejší motor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roman

Teploměr - nesmyslná kritika

"Jde to ale těžko, když se budík teploměru chladicí kapaliny na přístrojovku nevešel..." + kritizující příspěvky zde v diskuzi.

Pokud se teplota zvýší nebo sníží, je přímo na tohle kontrolka na přístrojový desce + zvuková signalizace k tomu. Takže nesmyslná kritika. Pokud je teplota normální (což je skoro neustále), nepotřebuju na to mít naprosto zbytečnej "budík", protože mě to zkrátka nezajímá (a proč by taky mělo, když to za mě hlídá auto samo).

0/0
21.3.2009 22:10

Roman

Re: Teploměr - nesmyslná kritika

*teplota zvýší nebo hladina chladící kapaliny sníží... tam samozřejmě mělo být :-) R^

0/0
22.3.2009 14:01

kooomar

Scoro Cupra

jak by řekl Dawe...

0/0
16.2.2009 14:48

Oldschool

VW shit

Souhlasím s názorem, že je to koncernová sračka, předražený, zastaralý, hnusný, nevkusný, neoriginální, nespolehlivý... (Y)

0/0
11.2.2009 12:04

Roman

Archaické motory

Ohledně kritizování motorů Ibizy - ano, jsou starší, jenže zmodernizované, což už nezmiňujete. Zkusme porovnat motor této Ibizy s všude voleným nejlepším malým autem 2009 (Ford Fiesta):

Ibiza SC 1,4 - 63 kW/85 koní, točivý moment 132 Nm, max. rychlost 177 km/h, zrychlení na stovku 11,8 s.

Ford Fiesta 1,4 Duratec - 71 kw/96 koní, točivý moment 128 Nm, max. rychlost 175 km/h, zrychlení na stovku 12,2 s.

Takže zřejmě zas tak extrémně špatný motor to nebude, že... :-)

0/0
1.2.2009 22:59

jan

made in VW

ideální druhé auto pro starší německé důchodce na odpolední výlety

0/0
31.1.2009 15:00

Libor

Elektrický posilovač

Dobrý večer, dokázal by mi někdo odpovědět, proč snad všechny automobilky montují do aut elektrické posilovače řízení, když skoro ve všech recenzích čtu, jak jsou nekomunikativní a při řízení odtažité? Kam se ztratily hydraulické posilovače? Proč jsou zaměňovány za elektriku (viz. např. Mazda 6 apod.)?

0/0
30.1.2009 18:36

Johanes

Sportovec jak noha ...

Tělo sportovce? No hlavně ty křížící se prolisy na dveřích, to je jak na kočáru. Přístrojová deska jak z motorového člunu, ach jo ... (Y)

0/0
30.1.2009 16:32

kiv

Další "koncernový" omyl

Co je to zase za slepenec s motorem z minulého století???

Posledních 12 měs. zkušeností s produkty z  "Komcernu VW" na naší firmě mne zcela vyléčilo. - po 15 K km  upadlý motor  z VW Caddy.  Kdyby to nebylo v záruce, cena  cca 140 000 :-/

- po 30 K km  u Audi A4 rozpadlá ložiska v zadní ose. V záruce,  za cca 20 000:-/

- po 80 K km Octavia 1,9 TDI "si sama sežrala"  napínáky, kladky +  prasklý chladič  atd. cena oprav 60 000,-

- VW Golf, 120 K km,  upadlý držák alternátoru + napínací kladky - cena oprav 25 000,- 

0/0
29.1.2009 20:54

ivánek

Re: Další "koncernový" omyl

a můžeme pokračovat,.  seat 1,4TD ve 100k km za mohutného hřmění umřela převodovka,....

oktávka 20VTurbo 50k km ložiska přední nápravy, 55k km silentbloky ramen

dvě oktávky 20Vturbo ve 120k km díky kvalitním sudovým olejům 0W30 shnila hadička odvětrání víka ventilů. U jedné stačila vyměnit,..  10cm hadička stojí 1000kč. U druhé oktávky se hadička ucpala slizem z kvalitního oleje 0W30 od autorizovaného servisu a došlo k poškození těsnění klikového hřídele, na 100m vytekl všechen olej a motor se zadřel.

A to se ani nechce mluvit o tom kolik stojí jen běžná údržba jako výměna rozvodového řemenu a dalších dílů rozvodů. Pod 12tisíc nejde cena za materiál,..

ani se nedivim že ty jejich plody nechce nikdo kupovat a sváději to na krizi :-©

0/0
29.1.2009 23:21

sl

Re: Další "koncernový" omyl

nezalezi na znacce , ale na servisu.

U kterych "umelcu" Vase firma servisuje ?

0/0
29.1.2009 23:21

kiv

Re: Další "koncernový" omyl

Neřekl bych že vinu má servis  -  pokud z 2 měs staré dodávky vypadne motor na silnici a v servisu kam to odtáhli, mi řeknou, že se to holt u VW občas teď stává, málem jsme upadl pro změnu já ...... :-/ 

0/0
31.1.2009 15:34

seatkiller

to je přece Mazda 2

;-D

0/0
29.1.2009 17:33

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

taková obyčejná vw leklá spermie...

0/0
29.1.2009 16:20

lkk

stoji za premyslenie

ja by som do toho aj siel.....ale urcite by som si pockal na TSI motor....v novej ibize SC vidim sportovy design, ktory oslovi najmä mladych, trhac asfaltov to nebude, ale pre bezne pouzivanie, a zaroven sa odlisit od nudnych aut ako je fabia....jedinu chybicku vidim v tych motoroch...a co sa tyka ukozavatela teploty:D:D tak to ma vzalo tiez...aj stare dobre skodovky to uz mali:D...no bud sa nevosiel alebo konstrukteri tomu neprikladali dolezitost...ale myslim ze to sa da odpustit:P

0/0
29.1.2009 15:35

icmek

Re: stoji za premyslenie

fábie nemaj zapalovače.. jenom záslepky. co chceš od koncernových skvostů? chceš teploměr? připlať...

0/0
29.1.2009 15:46

loogieboy

Re: stoji za premyslenie

nahodou, nekde jsem cetl, ze pry pedaly uz budou ted v zakladni vybave... ;-D

0/0
30.1.2009 11:55

icmek

já to shrnu takhle:

ošklivé, nesportovní, humpolácké, nicneříkající, nepraktické... prostě od VW. Rv

0/0
29.1.2009 15:01

dochud

Re: já to shrnu takhle:

Tvůj subjektivní názor

0/0
29.1.2009 15:32

icmek

Re: já to shrnu takhle:

samozřejmě. pochlub se se svým:)

0/0
29.1.2009 15:44

Don_Alex

Re: já to shrnu takhle:

muj subjektivni nazor je stejnej, akorat bych to nevztahoval na cely VW

0/0
29.1.2009 16:56

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

nečestné s nesportovní ;-D

0/0
29.1.2009 16:19

Roman

Re: já to shrnu takhle:

Typický Čech - všechno automaticky (a nesmyslně) zkritizovat, že :-) Ukaž mi podle tebe krásná, sportovní, nehumpolácká, všeříkající a maximálně praktická NOVÁ auta do ceny 250 tisíc. A pak je porovnáne s tímhle Seatem... :-P

0/0
31.1.2009 11:07

_

Žasnu

V dnešní době existuje na trhu nové auto, které nemá teploměr.

P.S.: ad kritika kol: Nechci rejpat, ale na rozmlácený silnice jsou vhodnější větší kola, je to pohodlnější pro posádku i šetrnější pro podvozek - přenáší se méně nerovnosti.

0/0
29.1.2009 14:31

Don_Alex

Re: Žasnu

to ses kapanek spletl ne? vetsi kola = nizsi profil gumy, coz prave vice prenasi nerovnosti a snizuje se pohodli posadky...samozrejme na suchy kvalitenjsi vozovce mas vetsi stabilitu, ale ze bych teda s nizkoprofilem chtel jezdit po dirach to teda ne....;-D;-D;-D 

0/0
29.1.2009 15:28

icmek

Re: Žasnu

no on myslel větší gumy, gumo.

0/0
29.1.2009 15:45

Don_Alex

Re: Žasnu

no to asi ztuha, on hlavne nemyslel, to je ten problem... kdyby myslel tak to i napsal...

0/0
29.1.2009 16:55

JoshuaX

Designova stranka

Zvenci chytlave, uvnitr naprosty otres mozku, spojeni nekolika designovych prvku v jeden velky paskvil, coz je skoda, predchozi generace Ibizy byla uvnitr mnohem vyvazenejsi. No a dokud bude koncern cpaty srackomotory do techto aut, radeji dam prednost japoncikovi.R^

0/0
29.1.2009 13:57

ivoš

63kW Sport

to si dělá Seat srandu,ne?Tak alespoň než se člověk dočká FSI tak jste tam měli dát žíznivej, ale dobrej benzín 1.8 16V turbo, které jste cpali do octávek a golfů, když si kupuju sport tak nečekám, že budu jezdit za 6l.Dobrej malej sport byl jedině, když pominu Colty, renault clio se svým 2.016V Wiliamsem, to bylo alespoň svezeníčko.

0/0
29.1.2009 13:56

icmek

Re: 63kW Sport

60 kw mam v 15 let starý hondě.. a stou je aspoň to sportovní svezení... narozdíl od týhle kozy,.

0/0
29.1.2009 15:03

individual

Re: 63kW Sport

Icmeku, nenech se vysmat se spojenim '60 kW' a 'sportovni'. Hmotnos tvoji Hondy odhaduju nekde kolem 1000 kg, tzn. 16 kg / 1 kW.

Muj (pochopitelne benzinovy) rodinny kombik na lezerni a pohodlne rodinne cestovani ma vykon 125 kW pri hmotnosti 1380 kg, tzn. 11 kg / 1 kW. A ze by se dalo rict, ze ten motor ma v tom aute sportovni vykon a ambice, to tedy ani nahodou...

Verim, ze Honda ma na svuj vek skvelej podvozek, ale bez motoru se jaksi jezdi spatne ;).

0/0
30.1.2009 20:30

Andee

Re: 63kW Sport

Líp bych to nenapsal... :-)R^

0/0
1.2.2009 20:59

feny

Re: 63kW Sport

1.8 Turbo byl dvacetiventil a pětiválec.Takže 20V a 5V.Jinak dobrej motor,hlavně kvůli nízkému povinnému ručení ;-D

0/0
29.1.2009 16:04

feny

Re: 63kW Sport

A mimochodem do předchozích generací Ibizi se dával.Byla to myslím verze Cupra.

0/0
29.1.2009 16:07

Zdenek Dostal

Re: 63kW Sport

A byl to jen 4 valce, 5ventilu na valec, tj 20v

0/0
29.1.2009 17:14

feny

Re: 63kW Sport

Máš pravdu.A kolik bylo sacích a kolik výfukových 3:2?

0/0
29.1.2009 18:11

koc

Re: 63kW Sport

ma pravdu, je to tak...:-P

0/0
29.1.2009 22:17

Petr

Re: 63kW Sport

1.8 T byl samozrejme ctyrvalec, 5 ventilu na valec:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#1.8_20VT_110-176kW

0/0
1.2.2009 9:29

Martin

mlhovky

akorát mne trkly ty zapnuté mlhovky ... doufám, že řidič je jinak v provozu nezapíná :-)

0/0
29.1.2009 13:45

?

Re: mlhovky

taky to moh obejít a prasklou žárovku vyměnit

0/0
29.1.2009 14:27

truhlik

Re: mlhovky

tej ficure sa hovori "kooornerink" a do zakrut sa vzdy zapina jedna hmlovka.. zevraj to pomaha lebo to osvieti viac priestoru a nemusia sa montovat drahe svetla ktore sa natacaju

0/0
29.1.2009 14:42

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

;-D;-D;-D no jestli je to fakt, tak je to pěkná <I>

0/0
29.1.2009 16:20

fks

Zhodnocení

Kastle docela hezká, interier ujde, palubka hrozná (materiál i tvar), motory (až na výjimky) archaické - pardon osvědčené.

Ale asi lepší volba, než Fabka II.

0/0
29.1.2009 13:13

TOM

Re: Zhodnocení

No vidíš. A mě se nelíbí zvenku, zevnitř jakž takž a kdybych si měl vybrat, raději sáhnu po té tolik nenáviděné FII

0/0
29.1.2009 13:34

M

Re: Zhodnocení

A to si snad nemyslíte, že WV dá svejm vazalum nějakej nadupanej motor a co kdyby se to auto povedlo a nedej bože se prodávalo líp než nějakej naduplej golf či polo.:-P 

0/0
29.1.2009 15:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.