- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Jde to ale těžko, když se budík teploměru chladicí kapaliny na přístrojovku nevešel..." + kritizující příspěvky zde v diskuzi.
Pokud se teplota zvýší nebo sníží, je přímo na tohle kontrolka na přístrojový desce + zvuková signalizace k tomu. Takže nesmyslná kritika. Pokud je teplota normální (což je skoro neustále), nepotřebuju na to mít naprosto zbytečnej "budík", protože mě to zkrátka nezajímá (a proč by taky mělo, když to za mě hlídá auto samo).
*teplota zvýší nebo hladina chladící kapaliny sníží... tam samozřejmě mělo být
Souhlasím s názorem, že je to koncernová sračka, předražený, zastaralý, hnusný, nevkusný, neoriginální, nespolehlivý...
Ohledně kritizování motorů Ibizy - ano, jsou starší, jenže zmodernizované, což už nezmiňujete. Zkusme porovnat motor této Ibizy s všude voleným nejlepším malým autem 2009 (Ford Fiesta):
Ibiza SC 1,4 - 63 kW/85 koní, točivý moment 132 Nm, max. rychlost 177 km/h, zrychlení na stovku 11,8 s.
Ford Fiesta 1,4 Duratec - 71 kw/96 koní, točivý moment 128 Nm, max. rychlost 175 km/h, zrychlení na stovku 12,2 s.
Takže zřejmě zas tak extrémně špatný motor to nebude, že...
ideální druhé auto pro starší německé důchodce na odpolední výlety
Dobrý večer, dokázal by mi někdo odpovědět, proč snad všechny automobilky montují do aut elektrické posilovače řízení, když skoro ve všech recenzích čtu, jak jsou nekomunikativní a při řízení odtažité? Kam se ztratily hydraulické posilovače? Proč jsou zaměňovány za elektriku (viz. např. Mazda 6 apod.)?
Tělo sportovce? No hlavně ty křížící se prolisy na dveřích, to je jak na kočáru. Přístrojová deska jak z motorového člunu, ach jo ...
Co je to zase za slepenec s motorem z minulého století???
Posledních 12 měs. zkušeností s produkty z "Komcernu VW" na naší firmě mne zcela vyléčilo. - po 15 K km upadlý motor z VW Caddy. Kdyby to nebylo v záruce, cena cca 140 000
- po 30 K km u Audi A4 rozpadlá ložiska v zadní ose. V záruce, za cca 20 000
- po 80 K km Octavia 1,9 TDI "si sama sežrala" napínáky, kladky + prasklý chladič atd. cena oprav 60 000,-
- VW Golf, 120 K km, upadlý držák alternátoru + napínací kladky - cena oprav 25 000,-
a můžeme pokračovat,. seat 1,4TD ve 100k km za mohutného hřmění umřela převodovka,....
oktávka 20VTurbo 50k km ložiska přední nápravy, 55k km silentbloky ramen
dvě oktávky 20Vturbo ve 120k km díky kvalitním sudovým olejům 0W30 shnila hadička odvětrání víka ventilů. U jedné stačila vyměnit,.. 10cm hadička stojí 1000kč. U druhé oktávky se hadička ucpala slizem z kvalitního oleje 0W30 od autorizovaného servisu a došlo k poškození těsnění klikového hřídele, na 100m vytekl všechen olej a motor se zadřel.
A to se ani nechce mluvit o tom kolik stojí jen běžná údržba jako výměna rozvodového řemenu a dalších dílů rozvodů. Pod 12tisíc nejde cena za materiál,..
ani se nedivim že ty jejich plody nechce nikdo kupovat a sváději to na krizi