Diskuze
Škola smyku: Co dělat, když to venku klouže
Děkujeme za pochopení.
warek
inu
jen doplnim o skole smyku ze jsem se tam naucil maximalne stabilnejsi 360 otocku jinak ztrata casu parkoviste mi dalo to samy
Psenda
Spojkový pedál
Tak by mě zajímalo jak by tento radící chytrák, vymáčknul spojkový pedál u automatické převodovky.....Můžete mi to nějak vysvětlit? Děkuji
Honza. Z
odbornici
hlavni je ze je tu kazdej na slovo vzatej odbornik co to umi nejlip, rucka - kontra - pridat plyn a jedu. zajimavy ale je ze na silnicich tyhle machyrky vidim cumakem zapichly ve skarpe. omylat teorii umi kazdej blbec ale v praxi to bezpecne vyresit umi malokdo, vidim to dnes a dene na cestach, kor ted kdyz je ten bilej humus na silinicich v mnozstvi vetsim nez malem.litam 12tis. mesicne a nekdy neni lehky to vyresit.
Tomáš Klobás
jakej to psal chytrák?
Asi tak, pokud se s předokolkou dostanete do smyku, nikdy nepouštějte plyn! Brzdíte tím přední kola motorem a bezpečně skončíte v hodinách. Buďto přdejte plyn, aby jste se ze smyku vytáhli a nebo i v kobinaci s ruční brzdou, ale opatrně, ne zaflekovat zadní kola, která vás tím srovná a přibrzdí. Ideální je si to vyzkoušet na prázdném zasněženém parkovišti. S předokolkou se do zatáček jezdí následovně. Před zatáčkou zbrzdíme (nebo nemusíme, záleží na rychlosti) a jakmile začneme zatáčet, přední kola musí být v mírném tahu. Takže zatáčku projíždíme vždy lehce pod plynem. U zadokolky je to samozřejmě naopak. Ze smyku se dostaneme ubráním plynu, nebo ruční brzdou a zatáčky projíždíme s ubraným plynem, aby nás lehce brzdila zadní kola.
PS: přední pohon není modernější ani lepší, je jen levnější a lehčí, to je důvod proč se používá tak moc. Zadní pohon je na sněhu, mokru a krizových situacích bezpečnější a smyk lépe zvladatelný než u předokolky.
test
Nedotáčivý smyk ?
řešením je zatáhnout ručku, aby se zadní kola srovnala do výjezdu ze zatačáčky, srovnání předních kol a lehké přidání plynu.
Honza. Z
Re: Nedotáčivý smyk ?
na to musis mit za prvy tu spravnou rychlost a musis to umet ty pilote.
chk
Hovadina je....
...brzdit z kopce na ledovce motorem. U drtivé většiny auta tak brzdím jen jednu nápravu a tendence ke smyku je větší.
Také ubrat plyn u auta s náhonem na zadek je nesmysl, protože zadní náprava se tím zabrzdí a zadek ustřelí.
B.
Tréning
Sice jsem mladý řidič (22let) a mám najeto asi pouze 60.000km ve vlastním autě (většinou po Ostravě a okolí, několikrát zahraničí - Slovensko, Rakousko, Benátky, Atp), ale už čtvrtou zimu vždy když nasněží tak skočím do auta a jdu trénovat na velké parkoviště smyky. Již několikrát jsem se tak vyhnul kolizní situaci a jsem rád, že jsem v ten okamžik věděl jak se auto bude chovat. Sice se snažím dodržovat předpisy a jezdit ohleduplně, ale když vám skočí z řady zaparkovaných aut děcko před kola (jel jsem cca 40km/h) tak pokud nevíte co máte s autem udělat aby na sněhové pokrývce jelo do strany... Je sice hezké psát "Jezdi tak, abys zastavil na vzdálenosti kam vidíš", ale většinou ani tohle nepomůže. Dodal bych k tomu - poznejte své auto, zjistěte co dělá obávaná ruční brzda, co se stane když šlápnete na brzdu nebo na plyn. Sice jsem v porovnání s vámi asi zelenáč, ale snažím se svoje poznat a krotit mimo provoz, abych z toho pak mohl v provozu těžit. Vyplatilo se již několikrát.
icmek
Re: Tréning
mňo, je mi 22, mám asi 100 000 a uplně s tebou souhlasím a dělám to stejně.
Frank
Co dělat?
Ten, kdo to neumí, tak kecy o tom, co má udělat jsou naprosto k ničemu. Musí si to začít a nacvičit. Jinak stejně vytuhne a těžko si vzpomene na "dobré rady". Takový řidič reaguje podle pudu sebezáchovy a v naprosté většine špatně. Takže ten, kdo to neumí na tento hadicap má brát zřetel a podle toho zvolit rychlost. A tomu, kdo to umí jsou tyhle kecy taky k ničemu.
???
co dělat?
A co dělat s přetáčivým smykem při výjezdu ze zatáčky z kopce a když se nepříjemně blíží ještě prudší zatáčka na druhou stranu to už nepíšou???.
Já to naštěstí udržel ale bylo to o nervy
pavel
Re: co dělat?
Jezdit tak aby si smyk nedostal a počítat s tím, že za táčkou stojí na silnici tchýně která ještě na tebe nepřepsala dědictví. Případně, že za sebou může být víc zatáček. Frajeři totiž jezdí s předvídavostí, blbce si myslí, že mají vše v rukách a nohách.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha