Diskuze
Němci si mohou koupit fabii za 162 tisíc. Díky státní podpoře
Děkujeme za pochopení.
Tonda
ŠKODA DOTUJE TRH V SRN AŽ 2800EUR KROMĚ ST.DOTACE Z CEN V ČR
Podívejte se na web http://www.skoda-auto.de a kliknete na BYE-BYE BONUS a zjistíte, že Škodovka dotuje trh v SRN z vysokých cen v ČR. Kromě státní doace dává 2010 EUR na Fabii a 2800 EUR na Roomstera. A pak mají být v ČR levné ceny aut. Musí se napřed obrat blbí Češi a pak se to může dodovat v SRN! Češi jsou tak blbí,že si vše nechají líbit. Proč ještě kupujete Škodovky když Vám toto dělají???
Xladi
Re: ŠKODA DOTUJE TRH V SRN AŽ 2800EUR KROMĚ ST.DOTACE Z CEN V ČR
mohou si je koupit v SRN a dovézt k nám, sice asi nemají nárok na šrotovné ale stejně tam to auto vyjde levněji, ale žádný strach, lidi začínají počítat a škotovka to začíná pociťovat.
jouza
smraďoch
Stejně nedám dopustit na svojeho starýho pažouta do kterého naleju biopalivo z pánvičky a upaluje ostošest to ty euro4 nezvládnou
jm
nejzajímavější informace je, že nejlevnější fabie v německu
má 6 airbagů za nižší cenu než v ČR...
__XXXX___
Ještě že mám
příbuzné v německu!! Už se těším, až si s favoritem udělám poslední výlet
f
Re: Ještě že mám
to by jsi ho musel v tom východním německu přihlásit.
Des
První republika
Kdyby tady 40 let nevládli komunisté, také jsme na tom mohli být jako oni. Rusové nás o všechno obrali. Nezapomeňte, že za Masaryka jsem byli jednou z nejbohatších zemí světa. Měli jsme i jedno z nejlepších zdravotnictví, za které se normálně v té době platilo. To jen komunisté zatrhli, Rusové nás postupně rozkrádali stagnovali naši ekonomiku. A dnes se k nim pořád část lidí odvolává!!!! neplatili jsme poplatky za nich, tak proč bychom měli ted??? co to je za argument?????? Zakladal naší republiky nebyl ani Topolánek, ani Paroubek ani vlastizrádce Gottwald !!!!ALE MASARYK, TEN STANOVIL PRAVIDLA A TĚCH BYCHOM SE MĚLI DRŽET!!!!!!!!!!!. ...částečně i dnes
Vladik
Re: První republika
Komunistí se nezvolili sami, musel je někdo zvolit a asi to byli naštvaný lidi, co třeli bídu s nouzí, ono to zas tak super nebylo jak si myslíte, ale pak se to trochu zvrhlo.
jordan23
To je neskutečné
Takže Němčouři si můžou za dva až tři průměrné měsíční platy koupit novou Fabii. Tak to je krásné.
A kolik je to u nás? deset až dvanáct platů????
Svent
Re: To je neskutečné
Vypadá to jako kulatej trabant kombík, kdo by to chtěl
Krp
Tak si to shrňme
Němci mají pětinásobně větší průměrný plat. O 50 % levnější auta a o 20 % levnější potraviny (pivo). Levné pohonné hmoty. Děkujeme, odejděte.
PS: Nesouhlasím s registrací (špiclováním, bonzáctvím redakce) pro vkládání příspěvků u ostatních článků již od jeho zavedení před nějakými pěti lety!
__XXXX___
Re: Tak si to shrňme
Ale já nechci aby z mých daní byla placena sousedovic fábie!! Chápeš?? To to radši vrazim do silnic nebo nemocnic
Vlad
Příspěvek vs. autobazary
Patrně zde vůbec nikomu nedošlo, že největším trnem v oku je to dovozcům automobilů. V případě zavedení takovéto podpory v čechách by výraznou měrou klesla cena aut u kšeftařů v teplákách. Naopak, při existenci podpory prodeje v Německu a její absenci v ČR klukům se zlatými řetězy stoupne zisk.
rick
blbosti
Koho zajímá ži se německej koncern VW prodává v německu svoji VW Fabia za v přepočtu 162 TKč ? ? ? ? ? ? ?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...