- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem majitelem dvou veteranu. Rve me srdce pro pohledu na vrakoviste, kde majitel odstavi svuj roky hyckany vuz, ktery ma jiz hrube pres 20 let.Reseni:
1. Puvodnimu majiteli doporucuji vuz darovat, jiste se najde spoustu zajemcu o peknou Ladu, Wartburga, Trabanta ci Skodovku
2. Novy majitel rad za takto pekne auto zaplati eko dan 10.000Kc, vzdy to je jeho bezna cena do konce roku 2008
3. Pri dalsim prodeji tohoto "veterana" se uz dan neplati
Zaver: zachranime tak spoustu krasnych starych aut a soucasni majitele nemuseji na vrakovistich s placem odchazet a nam veteranistum tu zustane spoustu exemplaru pro dalsi renovace. PORADTE TOTO VSEM!!!!
Zase jeden z článků, plný nepravd.
1.) stará auta ze silnic nezmizela, jen se možná povedlo z části vyčistit registr od "mrtvolek", které ho léta zaplevelovaly a statistiku zkreslovaly. To ovšem mohly registry z platného zákona udělat kdykoli, aniž by k tomu byl potřeba nějaký nový zákon.
2.) Platit "příspěvek" ČKP je povinen ten, kdo provozuje nepojištěné vozidlo, tedy ho užívá na veřejné komunikaci a to jen za ty dny, kdy mu je takové provozování prokázáno. Zápis v registru vozidel není důkazem, neboť je pouhou (a špatnou) evidencí a lze snadno prokázat nevěrohodnost jeho zápisů. Pokud tedy mne ČKP vyzve k zaplacení a já ji odpovím, že vozidlo neprovozuji, pak jí nezbyde než podat žalobu u příslušného soudu. A tam bude muset, jako strana žalující, předložit důkazy, které žalobu podpoří. A pouhý a často nepřesný záznam v registru vozidel takovým důkazem není a ani být nemůže.
ano hodně lidí většinou ve městech se jich zbavilo,ale vyjedte ven a uvidíte na vesnicích.nejezdí tam MHD a lidi se musejí spoléhat na sebe.auto používají jen na to nejnutnější.nemají problém s tím jestli jsou in hlavně když jsou mobilní.nejsem zastáncem starých pleček ale současný stav je bordel na stk. mám favorita z roku 92.udělám si na něm téměř všechno a ceny dílů jsou za hubičku. na to že v obci je 50 a mimo 90 to opravdu stačí.až dojdou díly tak za s pořídím něco co bude nejmenší úřední zlo.toto se děje všude po celém světě mimo veká města viz USA a pick upy místních farmářů- pustte na trh levná auta a uvidíte lidi si koupí nová a nebude třeba vymýšlet bastli v zákonech.
Milý spoluobčané, jen likvidujte stará auta atˇnaši veteráni stoupají v ceně.Příklad: před dvaceti lety se autobusy Škoda 706 RTO povalovaly . v každé druhé vesnici v různých stádiech -od pojízdných a v celku zachovalých kusů po vraky.Dnes je umění sehnat vrak k totální renovaci vůbec natož v ceně do 200 tis.
Zatímco u nás modrobolševici zavedli výpalné za stará auta, v Německu dá stát majiteli až 2500 € na nové...
Jako vždy se projevil amatérismus zákonodárců v plném světle. Současný stav zaplní vraky ne šrotiště, ale všechna ta skrytá zákoutí na okrajích měst, už teď najdete všude odstavené vraky bez značek. Co se s nimi stane? Po roce, kdy se k nim nikdo nepřihlásí, se stanou majetkem obce nebo města, jako každá nalezená věc, a obec či město ty vraky takébudou muset na vlastní nmáklady nechat zlikvidovat!
No a co ? Hlavně, že to nesmrdí na silnici, netrousí to olej, nebrzdí to provoz .... mam vypočítavat vše ? Kvůli čemu tehle šrot nepatří na silnici ? Ještě bych přitvrdil. Jestli nemáš na pořádný (myšleno ekologicky) auto, který splňuje třeba alespoň EURO II., tak šlapej pěšky
Proč auto přepisovat? Proč auto nepůjčit. Zapůjčit můžete své auto na 99 let, jenže tohle leckdo neví a tak zbytečně platí desetitisíce přestože by stačilo dát nějakou stovku notářovi anebo zdarma seslintat nějakou tu smlouvu mezi sebou. Stejně jde o autovrak který má jen nepatrnou hodnotu.
Takže když vám dlužník auto nevrátí sotva se s ním budou vaši dědicové za 99 let tahat po soudech.
Za blbost se platí v tomto případě 10000 Kč, protože blbostí je auto přepisovat.
Vzpomeň si na tu blbost, cos napsal, až někomu půčíš auto a on s nepojištěným nabourá .
kolik g nebo kg spalin vytvori takovy "vrak" S 100 L, se kterym strejda z vesnice najede 2000 km rocne (spotreba celkem zhruba 160 l benzinu/rok) a kolik Audi Q7 dle testu 12-14l/100 pri dejme tomu 30.000 km/rok (spotreba zhruba 4200 l/rok). Hadejte, kdo zatezuje vice zivotni prostredi ?
10 % automobilů způsobí 90% exhalací - těch starých šunek.
Jako malí jsme neradi jezdili za trabantama a wartburgama, protože z nich šel smrad neskutečnej, za 120-ku jsme byli vděčný. A teď je smraďoch auto z 93 roku výroby
....že většina našich tzv. aautovrakovišť byla "zřízena" na principu : získat levně vrak,tento rozebrat a pokusit se rozprodat na ND. K likvidaci šly "možná" skelety karoserií a nepotřebné věci z gumy + kabeláže. Dnes mají tyto firmy problém, protože vrak musí skutečně zlikvidovat, a ND starejch šunek přestávají být kšeft....... na druhé straně,podívejme se za hranice, tam to také takhle může fungovat, naopak se tato vrakoviště stávají zdrojem kár pro různé "závodění"