Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Porsche, které nikdo nezná: C88 pro chudou Čínu

Až v právě otevřeném muzeu Porsche objevíte jednoduchý subtilní sedan na plechových kolech s černými nelakovanými nárazníky, nenarazili jste na auto, které si tam odložil noční hlídač. Je to také porsche, jmenuje se C88 a jde o koncept auta, kterým chtěla firma na sporťáky motorizovat Čínu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ImhoTep

FUJ.

Rv Rv Rv

0/0
6.2.2009 23:12

Alex

automobilky nemají peníze...

...ale 3 mld Kč na "zbytečné" muzeum klidně dají.

0/0
6.2.2009 10:01

Hrochomut

Re: automobilky nemají peníze...

počítám, že se nezačalo stavět před dvěma měsíci..

0/0
6.2.2009 10:09

pingu

Re: automobilky nemají peníze...

..kdo se nepouci z chyb minulosti,bude donucen je v budoucnosti opakovat...:-P .. jinak muzeum se v risi odsazujw z dani.. a Porsche ma tolik  penez,ze si koupilo VW  :-)

0/0
6.2.2009 10:19

worezprut

Re: automobilky nemají peníze...

presne tak, Porsche je nejvydelecnejsi automobilkou sveta, ta ma tolik prachu, ze by toto muzeum mohlo postavit v kazdem state Evropy...Kdyz to nekdo umi, tak to nekdo umi...

0/0
6.2.2009 10:38

Jiří

Neznal jsem

Já jsem to auto neznal, moc  se mi nelíbí, ale napadlo mne, že asi tak nějak mohla vypadat nová škodovka, kdyby se v r. 1989 nic nestalo - v roce 2001 nástupce favorita - to bylo první, co mne při pohledu na to auto napadlo. Nicméně, jestli je palubovka z toho samého auta, tak ta se mi líbí (otázku zpracování asi nemá cenu otevírat), je hezčí, než škodovácké (některé).

0/0
6.2.2009 9:49

ekonom

"pro chudou čínu"

vy bavíte...... po konci současné krize to bude bohatá čína a chudá socialistická evropa

0/0
6.2.2009 9:42

JK

Re: "pro chudou čínu"

Ekonom ;-D

0/0
6.2.2009 10:03

Myšpulín

Profesionalita autora

O čem ten článek vlastě pojednává? Krizová rada autorovi: Tento článek nezapomeňte přiložit ke svému životopisu, až vás vyhodí z DNESu...Hledejte inzerát : "Hledáme člověka, který dovede aspoň číst a psát a nestydí se za to." Tam budete hvězda...

Ne, zcela vážně - je to děs, ten váš článek...

0/0
6.2.2009 9:25

Spit_MkI

Budova krasna

Budova je to krasna, ale uvnitr je to az moc sterilni. Moderni muzejnictvi uz neni o tom vzit exponat a postavit jej na podstavec s popiskem. Veci (a dopravni prostredky zvlaste) se davaji do souvislosti, dioramat a podobnych veci. Kde jsou vedle auta vystaveny i predmety, ktere k nemu v jeho dobe patrili. Bohuzel i nadherna auta nastrkana jedno vedle druheho s popisky casem omrzi. Ale zajedu se tam podivat, at si muzu muzeum pomluvit na zaklade vlatni zkusenosti :)

0/0
6.2.2009 5:48

Xladi

Re: Budova krasna

Zajímalo by mě, kolik by tato budova přišla u nás, kdyby její stavbu inancoval stát.

0/0
6.2.2009 6:54

Coraxus

Re: Budova krasna

To jsou jednoduchý počty... 2 miliardy od stejného autora, 4 miliardy od Kaplického, kdyby se mu takový nápad poštěstil, a 7 miliard, kdyby to Kaplickému zadal Ježek (za pomoci podobně férové soutěže, jako byla ta na knihovno). [>-]

0/0
6.2.2009 8:37

Performer

Re: Budova krasna

R^

0/0
6.2.2009 9:59

Hrochomut

Re: Budova krasna

samozřejmě plus objektivní příčiny nedodržení rozpočtu, takže nutno násoboit kouficientem 1,873 [>-]

0/0
6.2.2009 10:12

M.

ale zná

V té době to proběhlo pár časopisy...

0/0
6.2.2009 0:36

peto

Re: ale zná

ano, dokonca to mam aj doma niekde v kope starych moto casakov. Kto sa tymto veciam venuje, nie je to pre neho ziadna novinka. Dokonca na jednom obrazku vidno cast modelu Porsche Panameriacana - starsia studia, ktoru by som si aj dnes vedel predstavit na cestach.

0/0
6.2.2009 8:17

H

Re: ale zná

Automobil Revue z let 93-94, tam o tom je dost. Pak projekt zapadnul do ztracena.

0/0
6.2.2009 10:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.