- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...ale 3 mld Kč na "zbytečné" muzeum klidně dají.
počítám, že se nezačalo stavět před dvěma měsíci..
Já jsem to auto neznal, moc se mi nelíbí, ale napadlo mne, že asi tak nějak mohla vypadat nová škodovka, kdyby se v r. 1989 nic nestalo - v roce 2001 nástupce favorita - to bylo první, co mne při pohledu na to auto napadlo. Nicméně, jestli je palubovka z toho samého auta, tak ta se mi líbí (otázku zpracování asi nemá cenu otevírat), je hezčí, než škodovácké (některé).
vy bavíte...... po konci současné krize to bude bohatá čína a chudá socialistická evropa
O čem ten článek vlastě pojednává? Krizová rada autorovi: Tento článek nezapomeňte přiložit ke svému životopisu, až vás vyhodí z DNESu...Hledejte inzerát : "Hledáme člověka, který dovede aspoň číst a psát a nestydí se za to." Tam budete hvězda...
Ne, zcela vážně - je to děs, ten váš článek...
Budova je to krasna, ale uvnitr je to az moc sterilni. Moderni muzejnictvi uz neni o tom vzit exponat a postavit jej na podstavec s popiskem. Veci (a dopravni prostredky zvlaste) se davaji do souvislosti, dioramat a podobnych veci. Kde jsou vedle auta vystaveny i predmety, ktere k nemu v jeho dobe patrili. Bohuzel i nadherna auta nastrkana jedno vedle druheho s popisky casem omrzi. Ale zajedu se tam podivat, at si muzu muzeum pomluvit na zaklade vlatni zkusenosti :)
Zajímalo by mě, kolik by tato budova přišla u nás, kdyby její stavbu inancoval stát.