Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Bangle odchází pryč z BMW. Nejkontroverznější designér dává autům sbohem

Na internetu se podepisovala petice za jeho odvolání. Buď jste ho milovali, nebo nenáviděli. Řeč je o Chrisi Bangleovi. Jedna z nejvýraznějších osobností automobilového designu dneška odchází ze světa aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hagenbaden

16. 3. 2009 21:38
Fobie

O nove Fobii jsem taky jsem taky slysel, ze se z ni mohli dezignéři po..rath a me se teda taky vubec nelibi. A nerikam jen, ze se mi nelibi, ale vim ktere veci se mi na ni nelibi. Jsme konzervativni, priznavam a za vrchol povazuji BMW M3 E36. Na tuhle nadheru se asi nikdy nevynadivam. Proste vyvazena dokonalost!!! ;-(

0 0
možnosti

Hagenbaden

16. 3. 2009 21:44
Re: Fobie

Omlouvam se. Mel jsem na mysli E46.

0 0
možnosti

Medák

12. 2. 2009 14:58
Mnichovský barok asi končí

původně začalo baroko půssobit u Forda Leverkusen, t.zv. vajíčko a modely 17M byly zdobeny chromovanými krápníky. To skončilo 1976, kdy vyšla nová řada Taunusů.

V Mnichově se tenkrát dělaly sportovně zdatná auta bez zbytečných prolisů a nástaveb.

Zhruba před 6 lety se ale BMW náhle změnilo, začal se tam prosazovat asijský barok. Novější modely mají vesměs japonský vzhled, podivné klapky na kufru, šikmé oči, uvnitř nabubřeké konsoly, ubírající cestujícím místa na nohy. V sedmičce je místa dost, na ty formy si také už lidé zvykli. Přesto bych za krásné vozy označil spíše Audi. Mercedes začal také trochu s tímto stylem, ale už to přechází, nová W204, čili C-třída je opravdu zdařilé, solidní a elegantní auto. Stejně tak i nová E-třída je opět elegantnější, ubere to BMW asi dost zákazníků s konservativnějšími názory. Jinak za Audi, BMW a Mercedesem ti ostatní výrobci hodně pokulhávají. Snad VW má novější modely, které by se daly srovnávat s touto špičkou.

0 0
možnosti
F

FerryP

9. 2. 2009 2:35
Konečně, že už jde pryč.

Snad zas někdo začne vyrábět elegantní vozy. Bangleho sedmička je zku. venina! Bohužel, designéři jsou stádo ovcí, a tak ty nemožné tvary začali další kopírovat, což je ovšem nedělá o nic méně hnusné. Sedmička před Banglem byl klasický elegantní automobil.

0 0
možnosti

dívenka prostá

7. 2. 2009 22:05
pan bangle

odchází do renoltu zku.vit dačiji Loghan!!! Nedovolme to!!!*

0 0
možnosti

Radik

6. 2. 2009 15:56
chápu

chápu že se někomu líbit nemusí (taky sem si chvilku zvykal), ale když sem viděl E92 tak sem šel do kolen. Je NÁDHERNÁ, moch bych ji celé hodiny tiše pozorovat ze všech možnejch i nemožnejch úhlů!

0 0
možnosti
PJ

waaroo

5. 2. 2009 17:35
rada 7

nemuzu si pomoci, ale drivejsi bmw se mi nelibilo ale rada 7 je uzasna ....me se libi :-)

0 0
možnosti
DD

surfer27

5. 2. 2009 14:44
konecne

protoze viko kufru napr. u BMW  rady 6 vypada priserne uplne to kazi linii auta.

0 0
možnosti
DB

funthomas

5. 2. 2009 11:44
OMLUVA

ZPĚTNĚ SE MUSÍM P.BANGLOVI OMLUVIT , AŽ ČAS UKÁZAL JAK NADČASOVÝ DESIGN STVOŘIL ,TAKY JSEM BYL NA ŠVESTKU KDYŽ JSEM POPRVÉ ZAHLÉDL JEHO PRVNÍ VÝTVOR SEDMU E65 .....KLOBOUK DOLŮ

0 0
možnosti
PM

Polárníliška

5. 2. 2009 11:46
Re: OMLUVA

Počítám, že zpětný pohled BMW zpětně prodeje relativně neúspěšné sedmičky nenahradí...

0 0
možnosti
JD

icmek

5. 2. 2009 11:32
no...

když si vezmu někdejší BMW řady 8, nebo kdo zná třeba BMW Nazca... no nevim nevim no... :-/

0 0
možnosti
MO

mysack

5. 2. 2009 10:21
bmw

co člověk, to názor - podle mě první Bangleovy výtvory byly trochu mimo, někdo by řekl, že předběhl svou dobu :D Většinou se shodnu s ostatními že facelift všem modelům podstatně pomohl.

Naopak ty poslední jsou pro mě nádherné - E92 (trojková řada), X6 má taky něco do sebe ale nejvíc mě dostává Z4. Otázka je, nakolik se na těch posledních podílel Bangle a nakolik už to byla práce jeho spolupracovníka van Hooydonka.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...