Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bangle odchází pryč z BMW. Nejkontroverznější designér dává autům sbohem

Na internetu se podepisovala petice za jeho odvolání. Buď jste ho milovali, nebo nenáviděli. Řeč je o Chrisi Bangleovi. Jedna z nejvýraznějších osobností automobilového designu dneška odchází ze světa aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hagenbaden

Fobie

O nove Fobii jsem taky jsem taky slysel, ze se z ni mohli dezignéři po..rath a me se teda taky vubec nelibi. A nerikam jen, ze se mi nelibi, ale vim ktere veci se mi na ni nelibi. Jsme konzervativni, priznavam a za vrchol povazuji BMW M3 E36. Na tuhle nadheru se asi nikdy nevynadivam. Proste vyvazena dokonalost!!! ;-(

0/0
16.3.2009 21:38

Hagenbaden

Re: Fobie

Omlouvam se. Mel jsem na mysli E46.

0/0
16.3.2009 21:44

Medák

Mnichovský barok asi končí

původně začalo baroko půssobit u Forda Leverkusen, t.zv. vajíčko a modely 17M byly zdobeny chromovanými krápníky. To skončilo 1976, kdy vyšla nová řada Taunusů.

V Mnichově se tenkrát dělaly sportovně zdatná auta bez zbytečných prolisů a nástaveb.

Zhruba před 6 lety se ale BMW náhle změnilo, začal se tam prosazovat asijský barok. Novější modely mají vesměs japonský vzhled, podivné klapky na kufru, šikmé oči, uvnitř nabubřeké konsoly, ubírající cestujícím místa na nohy. V sedmičce je místa dost, na ty formy si také už lidé zvykli. Přesto bych za krásné vozy označil spíše Audi. Mercedes začal také trochu s tímto stylem, ale už to přechází, nová W204, čili C-třída je opravdu zdařilé, solidní a elegantní auto. Stejně tak i nová E-třída je opět elegantnější, ubere to BMW asi dost zákazníků s konservativnějšími názory. Jinak za Audi, BMW a Mercedesem ti ostatní výrobci hodně pokulhávají. Snad VW má novější modely, které by se daly srovnávat s touto špičkou.

0/0
12.2.2009 14:58

FerryP

Konečně, že už jde pryč.

Snad zas někdo začne vyrábět elegantní vozy. Bangleho sedmička je zku. venina! Bohužel, designéři jsou stádo ovcí, a tak ty nemožné tvary začali další kopírovat, což je ovšem nedělá o nic méně hnusné. Sedmička před Banglem byl klasický elegantní automobil.

0/0
9.2.2009 2:35

dívenka prostá

pan bangle

odchází do renoltu zku.vit dačiji Loghan!!! Nedovolme to!!!*

0/0
7.2.2009 22:05

Radik

chápu

chápu že se někomu líbit nemusí (taky sem si chvilku zvykal), ale když sem viděl E92 tak sem šel do kolen. Je NÁDHERNÁ, moch bych ji celé hodiny tiše pozorovat ze všech možnejch i nemožnejch úhlů!

0/0
6.2.2009 15:56

waaroo

rada 7

nemuzu si pomoci, ale drivejsi bmw se mi nelibilo ale rada 7 je uzasna ....me se libi :-)

0/0
5.2.2009 17:35

surfer27

konecne

protoze viko kufru napr. u BMW  rady 6 vypada priserne uplne to kazi linii auta.

0/0
5.2.2009 14:44

funthomas

OMLUVA

ZPĚTNĚ SE MUSÍM P.BANGLOVI OMLUVIT , AŽ ČAS UKÁZAL JAK NADČASOVÝ DESIGN STVOŘIL ,TAKY JSEM BYL NA ŠVESTKU KDYŽ JSEM POPRVÉ ZAHLÉDL JEHO PRVNÍ VÝTVOR SEDMU E65 .....KLOBOUK DOLŮ

0/0
5.2.2009 11:44

Polárníliška

Re: OMLUVA

Počítám, že zpětný pohled BMW zpětně prodeje relativně neúspěšné sedmičky nenahradí...

0/0
5.2.2009 11:46

funthomas

Re: OMLUVA

BOHUŽEL VERZE E65/66 JE DOPOSUD NEJPRODÁVANĚJŠÍ :-/

0/0
5.2.2009 16:50

kokrspanel

Re: OMLUVA

až na to, že byla mnohem úspěšnější než BMW čekalo :-P

0/0
12.2.2009 15:08

Hagenbaden

Re: OMLUVA

Otazka je, jestli ukrojili prodeje konkurenci nebo proste sel trh v teto kategorii nahoru jako takovy. Nemuzu si pomoct, ale A8 je teda uplne o necem jinem.R^

0/0
16.3.2009 21:41

icmek

no...

když si vezmu někdejší BMW řady 8, nebo kdo zná třeba BMW Nazca... no nevim nevim no... :-/

0/0
5.2.2009 11:32

mysack

bmw

co člověk, to názor - podle mě první Bangleovy výtvory byly trochu mimo, někdo by řekl, že předběhl svou dobu :D Většinou se shodnu s ostatními že facelift všem modelům podstatně pomohl.

Naopak ty poslední jsou pro mě nádherné - E92 (trojková řada), X6 má taky něco do sebe ale nejvíc mě dostává Z4. Otázka je, nakolik se na těch posledních podílel Bangle a nakolik už to byla práce jeho spolupracovníka van Hooydonka.

0/0
5.2.2009 10:21

dvi

Skoda

[]

Skoda. E60 je podle me nejkrasnejsi sedan na trhu a convertible E93 se taky povedlo a navic krasne jede.

0/0
5.2.2009 0:37

kou

Re: Skoda

presne tak ! Taky jsem tomu nemohl prijit na chut, ale ted to proste zeru !!!! Tomu rikam umeni, stejne tak jako napriklad kvalitni hudba, ktera se nelibi na prvni poslech ale jen tak se neoposloucha

0/0
5.2.2009 13:25

xxx

Huraaa!

Mozna se nove modely budou opet vypadat jako BMW a ne jako nejake nepovedene korejske hnusy.

0/0
5.2.2009 0:26

Dieselpower

Re: Huraaa!

Já se připojuji, s érou pana Bangleho u BMW, pro mě BMW přestalo být dobyvatelem  mého srdce.;-(

Přál bych si návrat k původním rysům vozů BMW z 80. a 90. let, které odmalička okouzlovali mé srdce, možná se dočkáme:-)VV

0/0
5.2.2009 8:44

janys

Re: Huraaa!

Tak, tak R^ E31, E32 a E38 forever :)

0/0
5.2.2009 9:13

Jantar

Re: Huraaa!

A co teprve štetky z E55, to je hnus.....

0/0
5.2.2009 9:20

Lavet

Re: Huraaa!

Pro me je treba zase soucana petka asi nejhezsi auto na trhu, vypada silne, drave, jeste ta zraloci ploutvicka...je plna emoci, to same trojka, s tim, ze ta je snad jeste hezci v kombiku...

0/0
5.2.2009 9:40

jarda.h

Re: Huraaa!

Souhlas, zajímám se hlavně o řadu 3, e36 je ok, e40 parádní kousek, e46 prostě nádhera a e90 už bohužel příšera. Tak snad se BMW vrátí k pořádnému designu a nezůstane u nějakých americko-evropských mutacích

0/0
5.2.2009 9:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.