- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O nove Fobii jsem taky jsem taky slysel, ze se z ni mohli dezignéři po..rath a me se teda taky vubec nelibi. A nerikam jen, ze se mi nelibi, ale vim ktere veci se mi na ni nelibi. Jsme konzervativni, priznavam a za vrchol povazuji BMW M3 E36. Na tuhle nadheru se asi nikdy nevynadivam. Proste vyvazena dokonalost!!!
původně začalo baroko půssobit u Forda Leverkusen, t.zv. vajíčko a modely 17M byly zdobeny chromovanými krápníky. To skončilo 1976, kdy vyšla nová řada Taunusů.
V Mnichově se tenkrát dělaly sportovně zdatná auta bez zbytečných prolisů a nástaveb.
Zhruba před 6 lety se ale BMW náhle změnilo, začal se tam prosazovat asijský barok. Novější modely mají vesměs japonský vzhled, podivné klapky na kufru, šikmé oči, uvnitř nabubřeké konsoly, ubírající cestujícím místa na nohy. V sedmičce je místa dost, na ty formy si také už lidé zvykli. Přesto bych za krásné vozy označil spíše Audi. Mercedes začal také trochu s tímto stylem, ale už to přechází, nová W204, čili C-třída je opravdu zdařilé, solidní a elegantní auto. Stejně tak i nová E-třída je opět elegantnější, ubere to BMW asi dost zákazníků s konservativnějšími názory. Jinak za Audi, BMW a Mercedesem ti ostatní výrobci hodně pokulhávají. Snad VW má novější modely, které by se daly srovnávat s touto špičkou.
Snad zas někdo začne vyrábět elegantní vozy. Bangleho sedmička je zku. venina! Bohužel, designéři jsou stádo ovcí, a tak ty nemožné tvary začali další kopírovat, což je ovšem nedělá o nic méně hnusné. Sedmička před Banglem byl klasický elegantní automobil.
odchází do renoltu zku.vit dačiji Loghan!!! Nedovolme to!!!*
chápu že se někomu líbit nemusí (taky sem si chvilku zvykal), ale když sem viděl E92 tak sem šel do kolen. Je NÁDHERNÁ, moch bych ji celé hodiny tiše pozorovat ze všech možnejch i nemožnejch úhlů
nemuzu si pomoci, ale drivejsi bmw se mi nelibilo ale rada 7 je uzasna ....me se libi
protoze viko kufru napr. u BMW rady 6 vypada priserne uplne to kazi linii auta.
ZPĚTNĚ SE MUSÍM P.BANGLOVI OMLUVIT , AŽ ČAS UKÁZAL JAK NADČASOVÝ DESIGN STVOŘIL ,TAKY JSEM BYL NA ŠVESTKU KDYŽ JSEM POPRVÉ ZAHLÉDL JEHO PRVNÍ VÝTVOR SEDMU E65 .....KLOBOUK DOLŮ
Počítám, že zpětný pohled BMW zpětně prodeje relativně neúspěšné sedmičky nenahradí...
když si vezmu někdejší BMW řady 8, nebo kdo zná třeba BMW Nazca... no nevim nevim no...
co člověk, to názor - podle mě první Bangleovy výtvory byly trochu mimo, někdo by řekl, že předběhl svou dobu :D Většinou se shodnu s ostatními že facelift všem modelům podstatně pomohl.
Naopak ty poslední jsou pro mě nádherné - E92 (trojková řada), X6 má taky něco do sebe ale nejvíc mě dostává Z4. Otázka je, nakolik se na těch posledních podílel Bangle a nakolik už to byla práce jeho spolupracovníka van Hooydonka.