Diskuze
Kupte si auto, určitě ušetříte: octavia za cenu loňské fabie
Děkujeme za pochopení.
francis
asi
jste moulové...všichni chcete slevu ze slevy, nadáváte na nenažraný dealery, ale co se takhle trošku zamyslet?
1) cenu neurčuje dealer, ale importér - pak je jen na dealerství, zda ji dodrží, nebo si ubere ze svojí marže a prodá vůz se ziskem, nebo "za čárku"
2) auta šla dolů za poslední rok neskutečným způsobem...kam ještě myslíte, že budou ceny klesat, když jde euro nahoru..někam až do Vašich velectěných zadků?
3) zákon nabídky a poptávky...kdo si místo čtení blesku a čumění do výstřihu ujfalušiho rozkuřovačce přečte nějaký fundovaný ekonomický periodikum, ví, o čem je řeč...
4) 90% z vás přítomných pisálků jsou jenom moulové, kteří se zmůžou jen na ono zmiňovaný očumování, pak ještě nadávání a kritiku za každou cenu. na výběr máte všichni - sehnat si práci a MAKAT, nebo dřepět na fórech a brečet...
rh2
Slevy?
V podstatě souhlasím s níže uvedenými názory na slevy. Po více než 1/2 roku sleduji ceny Octavie II 1.8TFSI slušně vybavené (nové auto) a Mondeo II 2.0 TDCI Ghia (3-4 roky jeté). Ceny mi přijdou úplně stejné. Ty nejlevnější nové vozy mají slabé motory a minimální výbavu. Nepotřebuji zrovna závodit (ono to s neupraveným civilním vozem ani pořádně nejde), ale občas při předjíždění potřebuji trochu výkonu a to od 1.4 motoru nemohu čekat (leda s dmychadlem) a takový motor bych si nikdy nekoupil. Natož v dnešní době auto bez klima. To raději auto oželím.
Štvavá vysílačka
Re: Slevy?
Přišel jste na to samé co já. To co má hodnotu, málokdy výrazně slevní. No a ty ostatní shity (např. auto bez klimy) mohou slevňovat jak chtějí. I zadarmo drahé.
Ravanelli
já mám twingo 10/2003 a koupim si teď nový po slevě
twingo mi v práglu vyhovuje a to nový twingo je mazel vypadá sqwěle !!!!!!!!!!!!!!!!!!
katano
Re: já mám twingo 10/2003 a koupim si teď nový po slevě
twingo chu koupit vnukovi ale až za dva roky.
kocek
mám lagunu 6/2004 a pohoda
najeto 200 tkm a teď si koupim za 500 koulí novou lagunu po slevách 2.0 dci 150 koníků.
Ravanelli
Re: mám lagunu 6/2004 a pohoda
dobrá volba KRÁLI !!!!!!!!!!!!!
Leno
Ojetiny
Ale ojeté vozy nějak neklesají, čekal bych výraznější slevy...
Nedobrota2
Božínku a kolik....
stojí Oktáfka kombík v plný palbě, f kůži, f metle, na hlínách a f tédéýčku, co táhne tak krutě vodspoda
mik
Re: Božínku a kolik....
Průměrně inteligentní člověk si to najde sám, ale pro tebe dám odkaz na kalkulátor Škody.
http://cc.skoda-auto.com/cze/cc_1_model.aspx?SessIdentifier=SI0
Karel
Prodejci hlavně Octavií jsou zoufalci
Octavia je managerský sen pro pracující lid v Česku. No a teď prodejci nemají kšefty a prodávají zastaralé modely.
Performer
lidi musíte smlouvat
ceníkové ceny jsou o ničem. Oficiální slevy jsou taky o ničem. Musíte smlouvat a ohlodat dealery až na dřeň , když chcete cenu podle vašich představ. A nebujte se - oni s tím počítají a beztak na vás vydělají - vy ale budete mít dobrý pocit, jak jste to s dealerem skouleli
martin
Re: lidi musíte smlouvat
s tymto jedine mozem suhlasit.a do nichhh...
Alcator
Postrádám důležité parametry
Tohle je článek na nic, protože neuvádí strašně důležité údaje:
Počet airbagů - IsoFix na zadních sedadlech - Objem motoru - Průměrnou spotřebu - Objem kufru - počet hvězdiček v testech bezpečnosti
Výsledkem takovéhoto článku je, že se člověk namlsá, že si koupí auto za 180 tisíc, pak přijde do salónu a dozví se "no jo, ale kdo by jezdil s 1.2, dejte si tam alespoň 1.6, lup 50 tisíc navíc... a přece nebudete mít trapný trojdvéřák, dejte alespoň combíka, lup 80 tisíc navíc..."
crossmans
Re: Postrádám důležité parametry
Přesně tak, to je čistě zcela oholená verze, za niž ji nikdy v konečné fázi nekoupíte, je to LEŽ! Připočitejte tak 50 000 - 80000 Kč navrch a jste doma. Nízké ceny je jen obchodní podfuk.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!