Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovo krize úpravci mercedesů a BMW neznají

Navzdory propadům světových trhů a rozmáhající se ekonomické krizi jsou v dílnách AMG upravujících mercedesy a v "závodní" sekci BMW M naprosto klidní. V uplynulém roce zaznamenali tito němečtí "klenotníci" rekordní prodeje luxusních sportovních vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ddd

vzdyt slovo "krize" vymysleli pisalkove

normalni technolog nebo ekonom nebo konstrukter nebo designer, ktery ma aspon zdibec rozumu v hlave by jej nepouzil.

0/0
11.2.2009 11:52

loogieboy

Re: vzdyt slovo "krize" vymysleli pisalkove

R^

0/0
11.2.2009 12:33

L

Vysoké prodeje

Aby se jim taky dobře neprodávalo, když všichni ti manažeři zkrachovalých bank musí utratit miliardy, co jim evropské vlády nacpaly na záchranu jejich bank :-©

0/0
11.2.2009 11:38

gogo

Re: Vysoké prodeje

Nejen manažeři,ale i mafiáni,drogoví dealeři,pasáci atd,ti v jiných autech ani nejezdí:-©

0/0
11.2.2009 11:49

OndraTM

Re: Vysoké prodeje

..tak přemýšlím do které skupiny, co jste napsal, patřím ...;-D

0/0
11.2.2009 11:55

Phantom2005

BMW M3 ...

... není vůbec špatné (jenom je řada 3 uvnitř naprosto nechutně miniaturní :-().

Hartge M3 je ovšem o něčem ještě jinačejším R^R^

0/0
11.2.2009 9:59

ddd

Re: BMW M3 ...

rada 3 je nechutne miniaturni u vsech znacek :-)

0/0
11.2.2009 11:53

OndraTM

Re: BMW M3 ...

Noo já mám 175cm a jsem úplně spokojený ..:-)

0/0
11.2.2009 11:56

hany

maj to dělat zrovna

kdyby se těchto komponentů užívalo hned ve výrobě ,byla by auta živá spolehlivá a vydržela by .ale to by se výrobcům nehodilo do krámu.uroveň seriových dílů je opravdu otřesná.do svýho auta při opravách montuju výměnou za staré komponenty už jen nové  sportovního ražení.auto se chová jinak snese ostřejší zacházení.cena je sice vyšší ale životnost těch dílů je uplně jinde. a při velkoseriové výrobě by se cena taky snížila .seriovým výrobcům jde hlavně o prachy ne o kvalitu a výkon

0/0
11.2.2009 7:30

M

Re: maj to dělat zrovna

N ojá teda nevím. Vlastním BMW M5,  a jsem přesvědčen o to mže jediný co tam divize M změní je motor, nic víc. Všechno ostatn íje stejný jako u sériovek.

0/0
11.2.2009 9:40

mysack

Re: maj to dělat zrovna

no to ani náhodou... motorem to začíná, jiná je komplet celá mechanika - podvozek, brzdy, převodovka, řízení + samozřejmě změny ve stylingu karoserie a v interiéru.

Teda pokud nemáš obyčejnou 5 s vyměněným motorem z  eMka- což se u starších modelů stává a někteří "obchodníci" to neváhají vydávat za orginál M-model.

0/0
11.2.2009 10:29

m

Re: maj to dělat zrovna

Mám nově koupené M5 přímo od českého dovozce. Nicméně všechny položky výbavy ( sportotvní podvozek, snížené pérovaní, volant atd ) si můžete objednatz k jakémukoliv 5tkovému BMW.

0/0
11.2.2009 13:00

OndraTM

Re: maj to dělat zrovna

Když už zrovna ne jiné díly, tak minimálně jejich nastavení. Rozdílů je v případě M5 od běžného modelu celkem hodně, aktivní diferenciál, jiná ložiska zadních poloos s nižším valivým odporem, elektronicky řízené tlumiče ...atad. atd.

0/0
11.2.2009 11:54

OndraTM

Re: maj to dělat zrovna

Kde jste proboha přišel na to, že sportovní komponenty používáné při továrních úpravách mají vliv celkovou spolehlivost vozu? Ty jsou samozřejmě jinak dimenzovány, ale především s ohledem na dosahované výkony. Pokud si myslíte, že např. M3 je stavěná na stejnou nedejbože vyšší životnost než 320i tak se velmi pletete. Navíc bych běžnému řidiči skutečně nepřál platit neskutečně vysoké náklady na údržbu "sportovních verzí". Třeba u M3 to ještě není tak strašné ..rozdím mezi běžným vozem, ale zeptejte se majitelů např. Eva IX co je to stojí...

0/0
11.2.2009 11:46

m

Re: maj to dělat zrovna

N ov tom máš trochu pravdu. Běžná údržba mě u M5 stojí stejně jako u kterékoliv pětky. Servisní prohlídky jsou dokonce levnější než u oktávie kterou jsem kdysi měl. Ale pokuď potřebuju vyměnit třeba brzdy tak tam ty náklady oproti standartn í5ce znatelně narůstají. souhlas

0/0
11.2.2009 13:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.