- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
normalni technolog nebo ekonom nebo konstrukter nebo designer, ktery ma aspon zdibec rozumu v hlave by jej nepouzil.
Aby se jim taky dobře neprodávalo, když všichni ti manažeři zkrachovalých bank musí utratit miliardy, co jim evropské vlády nacpaly na záchranu jejich bank
Nejen manažeři,ale i mafiáni,drogoví dealeři,pasáci atd,ti v jiných autech ani nejezdí
... není vůbec špatné (jenom je řada 3 uvnitř naprosto nechutně miniaturní ).
Hartge M3 je ovšem o něčem ještě jinačejším
kdyby se těchto komponentů užívalo hned ve výrobě ,byla by auta živá spolehlivá a vydržela by .ale to by se výrobcům nehodilo do krámu.uroveň seriových dílů je opravdu otřesná.do svýho auta při opravách montuju výměnou za staré komponenty už jen nové sportovního ražení.auto se chová jinak snese ostřejší zacházení.cena je sice vyšší ale životnost těch dílů je uplně jinde. a při velkoseriové výrobě by se cena taky snížila .seriovým výrobcům jde hlavně o prachy ne o kvalitu a výkon