Diskuze
Nový plyn v autech lidi neláká
Děkujeme za pochopení.
Hansus
Věřím ve vědu.
Až budeme mít vyřešen bezpečný a dostatečný zdroj elektrické energie u nás - 2 scházející bloky JE a vědcům by se podařilo ekonomická výroba vodíku H2 z vody pomocí elektřiny, a ten vodík zkapalnit a používat je pro pohon aut, ať už pro pístové motory, nebo v palivových článcích (za X let) pro elektromotory. Pak to bude ono....
-
Nejsou dotace, nejsou auta na CNG.
Chtěl jsem si koupit Pandu na zemní plyn do autoškoly, ovšem cena byla o 100 000 vyšší. Když jsem se ptal na dotace u RWE a na Min. živ. prostředí, tak mi řekli, že žádný dotace na to nejsou. (asi je ekologický provoz os. aut nezajímá) Dovozce Fiatu neměl zájem poskytnout slevu, přesto že jsem jim nabízel, že se to auto budou moct používat jako předváděcí pro potencionální zákazníky a CNG zahrnu do učebních osnov v autoškole. Takže dokud nebude nějaká podpora ze strany sátu nebo automobilek tak se tady CNG auta nerozjedou.
Ne
Nesmysl jmenem CNG
OK, takze mame alternativni palivo, ktere je drazsi nez normalni benzin/nafta, ovsem za to se s nim komplikovane manipuluje, vestavba je obtizna a snizuje uzitnou hodnotu vozu a neni ho kde natankovat, protoze narozdil od cerpacek neni pripravena sit. Hm, nejak mi unika duvod proc se do toho vubec jde.
Michal
Mapa pokryti
To by me zajimalo kdo tu mapu pokryti delal, pokud vim, tak v Mlade Boleslavy plnici stanice je a uz hoodne dlouho v obektu RWE.
__XXXX___
Neláká
protože ty auta se ani v takovém měřítku nevyrábí. Až bude Škodovka dělat fábii a octávii na CNG a dá ji do ceníku, tak pak se to bude prodávat líp
pup
Re: Neláká
si to vygoogluj když nevíš. Škoda vyrábí v podstatě vše. Jen ne pro český trh. Takže z výroby můžeš mít LPG, CNG a Etanol. Jen by u nás na to musela být politika. A čerpací stanice otvírá převážně RWE. Proč by taky ne, že Monopol je monopol a domácí čerpačky budou určitě u nás nějak znevýhodněný, aby jsi ty jako obyčejný občan náhodou nevydělalal. http://www.erdgasfahrzeuge-kontor.de/pdf/skoda-octavia-cng.pdf
alulan
spatne legenda na obr!!!
mate to spatne na obrazku, stavajici cerpacky jsou cervene :-) !!!
cng - pohoda
oldbeat II
Špatné zkušenosti II
Problematiký provoz vidím hlavně v tom, že si na zástavbě CNG nic neseřídíte. Velice častá výměna zapalovacích svíček, na technické prohlídce dvojitá platba za emise, vozíte s sebou na 200atm, problémy s parkováním a vjezdem do uzavřených stání, tlaková nádoby zabere většinou celý kufr auta, velice malý akční rádius cca 300km, nebudete-li jezdit na benzín budete mít problémy až to jednou budete muset použít, přijedete k plnící stanici a obsluha Vám lakonicky sdělí, že mají poruchu, nebo nemůže odejít a Vám naplnit nádrž, nečekejte na to, že by jste měli úlevy v případě smogových opatření, auto přeci má pohon na benzín. A hlavně závist obsluhy plniček, ti pak udělají všechno, aby Vám to dali sežrat. Jezdit za lacino je přeci nemravnost!
oldbeat
Špatné zkušenosti s CNG
Provozoval jsem auta na CNG od roku 1993 deset let, ujel asi tak 400 000 km. Všichni zainteresovaní slibovali hory doly, kolik desítek plnících stanic se ročně postaví, jak se budou zlepšovat služby, jak obsluha nebude okrádat (horkého plynu je logicky méně). A výsledek? Zvýšení DPH a výhodnost provozu byla v kopru.
Máte-li zájem investovat peníze do problematického provozu vezměte taky v úvahu, že stát potřebuje peníze a jak bude CNG rozšířen, opět uvalí na provoz daně jako hrom.
dodo
spatna data v mape
v pardubicich pumpa neni, ma se stavet, ale to se na strankach CNG pise jiz 3 roky
v hradci kralove je, ale bud mate stesti a privolate obsluhu nebo musite mit kartu od plynaren
Anonymous
je nutná čerpací stanice ?
Mám pocit, že ve FINSKU , DÁNSKU, NORSKU si stlačují zemní plyn sami .
Ti, co mají vytápění domu zemním plynem si vlastním komresorem plní tlakové láhve sami motoristé. Trvá to pochopitelně déle, ale během pár hodin se láhve natlakují stejně jako za 5 minut na čerpací stanici.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Prodej bytu 2+kk, 35 m2 - Olomouc - Hejčín
Horní hejčínská, Olomouc - Hejčín
2 680 000 Kč