- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ano něco pravdy na tom je viděl sem na měřícím voze dokonce vzadu danou rakouskou spz
Jestli uz tu znacku prectu, tak je mereni stejne dokonano, takze je to fuk.
Nikoli, resp. by passat musel jet u rychle = vaší rychlostí, neboť neměří vaší rychlost, ale pouze zaznamenává vlastní rychlost současně se záznamem auta, které musí být na kameře konstatní velikosti nebo se vzdalovat (při kameře dopředu).
Praxe je taková, že passat jede 130 v pravém pruhu /viz množství reportáží v našich médiích) a po předjetí rychlým vozem zrychlí a přibližně srovná rychlost (vzhledem k výkonu toho auta je to otázka vteřin) a zapne záznam - stačí 50 metrů, v praxi používají záznam 100 metrů, tedy cca 2 sekundy v rychlosti 170 a mají platnou dokumentaci.
Tedy při jízdě v levém pruhu sleduji auta, ke kterým se přibližuji, což dělám stejně a už jemon proto, abych odhadl, zda mi tam řidič nevjede, a když uvidím passata, zkontroluji "dominantní znaky" - odrazky nízko uložená alá škoda octavia RS, 2 chromované koncovky výfuku a poté i RZ, zda se jedná o policejní auto
Viděl jsem pořad na německé televizi o t2chto dálničních hlídkách.
1. Značky mění každé dva týdny.
2. Mají různá auta, ne jednu značku.
3. A to je nejdůležitější. SEBEROU TEN ŘIDIČÁK NA MÍSTĚ, ale třeba na dva týdny, měsíc. To není likvidační, ale VÝCHOVNÉ! A také to zamezí korupci. Nestačí mít známého na úřadě v místě bydliště.
Na tohle se ale naše Pomáhat a chránit prostě nezmůže. Jsme sto let za opicema.
Ridicak na miste muzou vzit az pri prekroceni o 40 a vice km/h
nejvyšší rychlost je omezená na 250 km/h....v jinym clanku nebo v televizi tvrdili ze uz se honili s nekym na D1 ve 280km/h....asi nejspis z kopce a jeste s vetrem v zadech
Vypnout omezovač asi není takovej problém a pochybuji, že by tuto možnost policejní pasáti neměly
hura, tak je to pravda, oni asi vazne nejake auta existuji. ja jsem z brna a denne ujedu na dalnici kolem brna asi 100 km. bohuzel jsem jeste zadneho passata nevidel. znam docela dost lidi, ale nigdo jeste taky passaty nevidel v akci. fnuk. tak se u nas v praci vyvinula teorie ze bud mela policie auta z pujcovny na slavnostnim uvedeni nebo nemaji na zimni pneomatiky popr nemaji dalnicni znamku :) ale jak to tady ctu asi vazne jezdi. videl negdo tyhle auta kolem brna , popr gde ? jo a lidicky pamatujete si gdyz si policie koupila prvni super vozy na piraty FORD mondeo myslim ze 18 kusu. tak ty byli rozdany papalasum na okrsky, protoze police nemela na jejich drahy provoz. myslim ze tyhle passaty budou zrat podobne mnozstvi paliva. jsem zvedav jak dlouho teda budou jezdit :) http://www.novinky.cz/clanek/24729-policejni-mondea-stala-12-5-milionu-korun.html
tak nevim ale ze zadu se dá passat identifikovat celkem dobře, protože 2 koncovky na výfuk tady na passatech 2x moc není protože to je po většinou v naftách a tak stačí ubrat a začít přemýšlet jestli to jsou benga nebo ne, ze předu už je to asi horší
....a eště podle toho, že při pokledu zezadu mu zázračně kamsi zmizí vnější zpětná zrcátka -viz foto v článku. Tady co článek to perla.
Zajímalo by mne, zda je vůbec legální, že mne může zastavit neoznačený vůz pouze se zábleskovým majákem a nápisem STOP.
Můžou, na té ceduli se identifikují POLICIE. Ale jeden z policistů v autě musí být v uniformě - nesmí tě zastavit civilní osoba.
Je mi 40, mám v rychlostech nad 160 km/hod (dle GPS) najeto přes 150tis. km bez nehody, převážně po čechách, nikdy jsem nikoho neomezil ani neohrozil, probliknutí praktikuji velmi vzácně - krátké neagresivní bliknutí upozorňujiící pomalejší auto, které si mě nevšimlo. Mám kvalitní pneumatiky s dobrám vzorkem, výměna ob sezonu, auto s trvalým pohonem 4x4. Není nebezpečná rychlost, ale neadekvátní rychlost, což je rozdíl. Blinkry dávám při předjetí i zařazení a velmi snadno stíhám sledovat všechny auta kolem sebe. Lístek s RZ kontrolovat nepotřebuji, protože zapamatovat si pár RZ není problém.
Nikoho nenutím jezdit rychle, ale zkuste, prosím, přiipustit, že každý jsme rozdílní řidiči s jinými schopnostmi a jiným zázemím, zkušenostmi. Na někoho je 130 moc a pro někoho není zase 160-200žádný psychický ani fyzický tlak. Když jedu 120-130, tak jsem mnohem nebezpečnější, protože nedávám pozor a sleduji krajinu - reklamy kolem sebe, při 160 vím, že musím dávat pořád pozor, jedu 45m/s
vy, kteří se řítíte víc než 160,máte čas sledovat SPZ ostatních aut, protože jste dobří řidiči a máte auto plně pod kontrolou - nezapomínejte na blinkry, když se zařazujete zpátky... tedy pokud vůbec stíháte cvrknout ukazováčkem do tý páčky
Od toho by mela byt kamera + prislusny software.