Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zkušební jezdec Porsche zahynul při testu maskovaného prototypu

Zkušební jezdec německé automobilky Porsche zahynul koncem uplynulého týdne při havárii utajovaného předsériového modelu 911 (typ 998) na dálnici A5 u porýnského města Darmstadt. Jednapadesátiletý řidič ve vysoké rychlosti narazil ze zatím neznámých důvodů do středových svodidel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

brrm

43O?

Smutna udalost a soustrast rodine. Ale 430 v roce 1938 v autounioun?????

0/0
17.2.2009 11:29

auto_mati_k

Re: 43O?

je to tak. Neuvěřitelné výkony s neuvěřitelným rizikem to tenkrát byly (třeba jenom tehdejší pneumatiky při takové rychlosti.... prostě neuvěřitelné)

0/0
17.2.2009 17:24

spartaman

Takže

Takže toto Porsche získává v bariérovém testu EuroNCAP jen jednu hvězdičku. Ale jsou to frajeři, že to zkouší na lidech a ne na oscarech.

P.S.: Omlouvám se všem, kterých se můj pokus o surový vtip dotkne. Jinak rodině pozůstalého samozřejmě kondolence.

0/0
17.2.2009 10:15

Míra__

Re: Takže

"rodině pozůstalého" to je také vtip? Nebo jak je to?

0/0
18.2.2009 14:43

Ludek_II

Porsche

...testováno na lidech ;-DR^

0/0
16.2.2009 19:55

Rubik1

Jeho zkušenost

Jeho zkušenost ho možná uspala.

0/0
16.2.2009 17:46

Pavel

trošku přemýšlet?

"...kdy se tři řidiči po osm hodin za volantem střídají v nepřetržitých

směnách. Tato zkouška začala ve čtvrtek ve 22:00 a měla trvat do

pátečního rána 6:00 tak..."

Tři řidiči v jednom Porsche? ve více autech? nepřetržitých směnách? vždyť se jedná o normální noční pracovní 8 hodinovku

0/0
16.2.2009 16:08

mk

Re: trošku přemýšlet?

(Y)demente(Y)

0/0
16.2.2009 19:17

pAvEL

Re: trošku přemýšlet?

když už něco čtu, tak bych se rád něco dozvěděl, novinařina není jenom o tom něco hodit na papír nebo internet, ale ověřit si fakta a napsat něco srozumitelného, to by pak mohl být novinář z každého diskutujícího :-©

0/0
16.2.2009 20:44

kooomar

Smůla

smula 25 let pracuje pro Porshe a jednoho dne se v něm zabil.. :-/

0/0
16.2.2009 14:48

Pavel

Re: Smůla

je to smutné, ale pro takové lidi je to spíš hezká smrt, když umřou při něčem co mají rádi V

0/0
16.2.2009 16:02

Pepa

Maskování

No, teď je teprve maskovaný dobře.

0/0
16.2.2009 12:25

rudastraka

svodidla

jak to moh narvat takhle pod svodidla?

navic kdyz naraz nebyl primo, ale z boku??

neni chyba v tech svodilech (moc vysoko) ???

0/0
16.2.2009 10:17

Pavel

Re: svodidla

nebo v Porsche, že je moc nízko

0/0
16.2.2009 16:03

138pokemon

Utopia planetaria

Ani nejde o rychlost.Ale o vodica a jeho schopnosti este vnimat vo velkej rychlosti veci, znacky, povrch cesty a hlavne inych vodicov.Nehovorim ze to kazdy zvladne proste niektory to maju od narodenia su paradny vodici.Ale vacsina ludi to nedokaze.Podla vedeckych studii mozog sa nevie dobre rozhodovat vo velkych rychlostiach.

A plus co je najhorsie v havarii sa rychlost nasobuje.Preto ked havaruje auto vo velkej rychlosti auto do stromu tak auto moze obtocit okolo celeho stromu a skonci ako placka alebo ako nalepene na strom.Tak isto aj porcshe placka.:-(

0/0
16.2.2009 9:52

icmek

cožeto?

v roce 1938 v rychlosti 430 km/h??? no.. když si někdo neváží života, to je pak těžký...:-/

0/0
16.2.2009 9:41

...

Re: cožeto?

To byl pokus o světový rychlostní rekord. Ale je fakt, že tenkrát právě kvůli tomu větru to bylo daleko za hranicí běžného rizika.

0/0
16.2.2009 11:05

Gandalf

Škoda chlapa...

Možná by stálo za zvážení stanovit nižší věkový limit testovacích jezdců. Ne, že by v 50 letech člověk byl mimo provoz, ale natolik náročné, pravidelné a navíc noční jízdy si vyžadují 100% připravenost a každý lékař nebo psycholog potvrdí, že po padesátce tam už dávno těch 100% není. Zkušenostmi, jak je vidět, také všechno nenahradíš. Ale také díky jemu dělá Porsche tak skvělá auta... R^

0/0
16.2.2009 9:30

icmek

Re: Škoda chlapa...

já bych tak skeptickej nebyl.. 25 let to byla jeho obživa.. na rychlost byl zvyklej, nebylo to pro něho nic novýho. naopak, když zpomalil na 160, přišlo mu, že se sotva sune... jako když sjedeš z dálnice a jedeš padesátkou. přijde ti, že stojíš. pro takovýho člověka je rychlost rutina. já bych spíš vsadil na to, že den před tim absolvoval nějakej večírek, oslavu, a nebyl po fyzický stránce uplně ok. 

0/0
16.2.2009 9:45

aaa

Rosemeyer a Caracciola

http://en.wikipedia.org/wiki/Bernd_Rosemeyer

http://en.wikipedia.org/wiki/Rudolf_Caracciola

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W125_Rekordwagen

0/0
16.2.2009 9:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.