- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Smutna udalost a soustrast rodine. Ale 430 v roce 1938 v autounioun?????
je to tak. Neuvěřitelné výkony s neuvěřitelným rizikem to tenkrát byly (třeba jenom tehdejší pneumatiky při takové rychlosti.... prostě neuvěřitelné)
Takže toto Porsche získává v bariérovém testu EuroNCAP jen jednu hvězdičku. Ale jsou to frajeři, že to zkouší na lidech a ne na oscarech.
P.S.: Omlouvám se všem, kterých se můj pokus o surový vtip dotkne. Jinak rodině pozůstalého samozřejmě kondolence.
"rodině pozůstalého" to je také vtip? Nebo jak je to?
"...kdy se tři řidiči po osm hodin za volantem střídají v nepřetržitých
směnách. Tato zkouška začala ve čtvrtek ve 22:00 a měla trvat do
pátečního rána 6:00 tak..."
Tři řidiči v jednom Porsche? ve více autech? nepřetržitých směnách? vždyť se jedná o normální noční pracovní 8 hodinovku
smula 25 let pracuje pro Porshe a jednoho dne se v něm zabil..
je to smutné, ale pro takové lidi je to spíš hezká smrt, když umřou při něčem co mají rádi
jak to moh narvat takhle pod svodidla?
navic kdyz naraz nebyl primo, ale z boku??
neni chyba v tech svodilech (moc vysoko) ???
Ani nejde o rychlost.Ale o vodica a jeho schopnosti este vnimat vo velkej rychlosti veci, znacky, povrch cesty a hlavne inych vodicov.Nehovorim ze to kazdy zvladne proste niektory to maju od narodenia su paradny vodici.Ale vacsina ludi to nedokaze.Podla vedeckych studii mozog sa nevie dobre rozhodovat vo velkych rychlostiach.
A plus co je najhorsie v havarii sa rychlost nasobuje.Preto ked havaruje auto vo velkej rychlosti auto do stromu tak auto moze obtocit okolo celeho stromu a skonci ako placka alebo ako nalepene na strom.Tak isto aj porcshe placka.
v roce 1938 v rychlosti 430 km/h??? no.. když si někdo neváží života, to je pak těžký...
To byl pokus o světový rychlostní rekord. Ale je fakt, že tenkrát právě kvůli tomu větru to bylo daleko za hranicí běžného rizika.